Blanes Augustus 2005

Weer 2 extra mensen! B)

Echt hé, álles wordt gewoon 10x beter dan in Nederland leven/stappen. Ik verwacht een 3x leukere vakantie dan 2 jaar terug op La Masia, en dat was al helemaal goed! :smiley:

Trouwens, mensen die al geweest zijn, zijn er nog excursies waarvan je zegt…JAAAAA die moet je echt doen? 2 jaar terug had ik natuurlijk de kroegentocht en Llorret by Night & Barcelona…is bijvoorbeeld een Beach Party, een BBQ of de fuck off party ook een ongelooflijke aanrader of ken je het beste gewoon je eigen feest dr van maken :wink:

Fuck Off Party !! :smiley:

Maar maak er zelf gewoon het beste ervan :slight_smile:
Suc6 ! :slight_smile:

Zo is het ook winkelwagentje :stuck_out_tongue: , we zullen zien wie er het grootste feest van kan maken :smiley:

en ik ben erbij…dus ik kan getuigen :lol:

Je moet er zelf een feest van maken. Want als je er al geen zin in hebt of chagrijnig bent of weet ik veel, is er geen bal aan.

Je moet zelf gewoon gezellig maken en dat is het gewoon leuk. En gewoon met leuke mensen omgaan.

Hey MaartenZ werk je bij de Gotcha?

ja wij ( 3 jongens ) gaan morgen ( de 15de) al lkkr heen, heb er egt veel zin in
we zitten in appartement lotus !!

Ja klopt christel hoe weet je dat?

Omdat ze jou niet lelyk vond :o

Of mocht ik dat niet zeggen ? :stuck_out_tongue:

woeii net terug van vakantie. camping la masia lekker overstroomt door het noodweer in noordoost spanje …

geen pretje… arme stakkers die nu aankwame of nog een week daar verblijven

fuck off party is idd een aanrader…

beachparty ook super leuk…

naja…

groetjes

Zoo ben net een dag terug en echt een topvakantie gehad!

Enige wat klote was, was inderdaad de overstromingen in Blanes…onze tent stortte direct in, alle spullen nat, was geen leuk grapje!

Maar de rest van de week echt serieus heel mooi weer gehad, al kregen we te horen dat we niks van het weer moesten verwachten omdat het zo klote was geweest, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen :smiley: Laatste dag begon het ook weer te regenen, maar daar kon ik niet mee zitten eerlijk gezegd.

Echt een topvakantie gehad !