Nog Mensen In Blanes 9-18 Augustus?

Gaan er nog mensen naar Blanes in de periode 9-18 augustus? Wij gaan met 8 jongens naar Blanes, 2 in Boixmar en 6 in Nautilus. Laat ff weten zou ik zeggen! B)

Ja :smiley: wij zijn er dan ook met 3 jongenss 9 tot 19 augustus, gaan jullie ook met de bus? Wij vertrekken vanf utrecht

MzzLL Ray

mau 112 en ik gaan ook met de bus ja…vanuit maastricht… maarre waar zitten jullie dan… nautilus of boixmar?

mzzl loek

WE 2 !!! Wijk gaan van 9 aug tot 26 en gaan ook met de bus en stapen op in Utrecht we gaan met 4 jongens en 2 meiden

nou ik lees jullie nog !!! :blink:

Gelukkig… ik d8 dat wij de enige zouden zijn :smiley: maarre wij zitten op camping la masia…

Wij, 4 meiden van 16/18 jaar, zitten rond deze tijd ook in Blanes, wij gaan naar app. Consul Park. Wij zitten in Blanes van 13-8 t/m 23-8…
Misschien tot daar… :wink:
xxx

mooi, zijn jullie ergens aan te herkennen of zo? dan weten we al dat jullie het zijn… :smiley:

Hehe nog niet nee… kijk maar naar 4 voetballende meiden op het strand… :wink:

oh ja dat zal ons dan wel opvallen ja! Waar komen jullie eigenlijk uit?

x mau

Heyyy

wij gaan met z’n tweetjes vanaf 2 augustus tot 18 augustus naar blanes!!! Whhoohhhoo nog maar 1,5 week!!! :smiley: :smiley:
Wij zitten op la masia en gaan met de bus…

kus

oke, en wie zijn wie, is altijd wel ff handig om te weten. Straks denk ik dat jullie mooie meisjes zijn, blijken jullie 2 kerels te zijn. Beetje verder uitleggen aub! :rolleyes:

Kus, Mau en de hele Ruiver on Tour-crew!

heey,
wij 2 dames gaan ook 9 aug naar blanes t/m de 26e, en gaan met de bus en vertrekken vanuit eindhoven, wij gaan met holiday express, en staan op camping la masia
xxx

mooi :slight_smile: en hoe oud zijn jullie? en hoe zijn jullie te herkennen?

hey wij zijn allebei 18 jaar, de ene heeft bruin haar en de andere donkerblond. maar zitten jullie ook op camping la masia?

Originally posted by Ray1234@13-07-2004, 16:12:28
** Ja :smiley: wij zijn er dan ook met 3 jongenss 9 tot 19 augustus, gaan jullie ook met de bus? Wij vertrekken vanf utrecht

MzzLL Ray

**

hey wij vertrekken ook 9 aug vanaf eindhoven, met welke organisatie gaan jullie? en staan jullie op camping la masia?
xxx

Originally posted by debby86@25-07-2004, 16:32:54
** hey wij zijn allebei 18 jaar, de ene heeft bruin haar en de andere donkerblond. maar zitten jullie ook op camping la masia? **

nee wij zitten in App. Nautilus en in Hotel Boix Mar. Zes in Nautilus, twee in Boix Mar. We zijn met 3 17-jarigen, 4 18-jarigen en 1 19-jarige. Wij gaan niet met een speciale jongerenorganisatie, maar via Snoeyink, konden we tenminste lekker hier in ons dorpje boeken bij het reisburo. We vertrekken in Roermond. Misschien ff op msn verder praten, kunnen we jullie tenminste herkennen als jullie daar zijn?

x Mau

hey ja is goed hoor, voeg maar toe:
debbyvandemosselaer@hotmail.com

ik heb je toegevoegd. Weet je toevallig of jullie in Maastricht moeten overstappen? Wij geloof ik wel…

Tja…wie zijn wij???

wij zijn twee meiden van 18 en 20 die echt super veel zin hebben in de vakantie hopen dat net zo leuk of zelfs nog leuker gaat worden als twee jaar geleden want toen waren wij er ook en was super gaaf!!!

Dus nog 7 dagen en dan gaan we er tegen aan!!! B)

kus

ey ik (jaimy) ga samen met een vriendin(denise)vertrekken hier uit nl 2 aug en gaan met de bus vanuit rotterdam!!! (snoeyink) en moeten overstappen in maastricht!!! en we zitten in app nautilus!!! t wordt weer volop feesten dit jaar!!! zijn jullie er al vaker geweest? wij wel ik kom al iets van 7 jaar in blanes en die vriendin ook al een aantal jaar dit wordt mijn 2e keer in app nautilus!!! kijk ook ff op de forum dat gaat over nautilus daar heb ik ff iets over het app verteld

xxx jaimy