Nog Mensen In Blanes 9-18 Augustus?

Originally posted by JaImY@27-07-2004, 13:20:23
** ey ik (jaimy) ga samen met een vriendin(denise)vertrekken hier uit nl 2 aug en gaan met de bus vanuit rotterdam!!! (snoeyink) en moeten overstappen in maastricht!!! en we zitten in app nautilus!!! t wordt weer volop feesten dit jaar!!! zijn jullie er al vaker geweest? wij wel ik kom al iets van 7 jaar in blanes en die vriendin ook al een aantal jaar dit wordt mijn 2e keer in app nautilus!!! kijk ook ff op de forum dat gaat over nautilus daar heb ik ff iets over het app verteld

xxx jaimy **

En tot hoelang blijf je???

ik ben daar in blanes denk tot de 17e

oh oke dan. dan zien we jullie misschien nog wel. waar zijn jullie aan te herkennen???

Of hebben jullie iets van foto’s of zo :wink:

Wij gaan met zijn 6en 4 gasten en 2 dames 3 weken spanje!! eerst 5 dagen in Pals en dan vanaf 14 Augustus 2 weken Blanes! en we gaan met 3 auto’s! en we zitten in een appartement daaro :stuck_out_tongue:

vet! zijn jullie te herkennen aan iets, allemaal zelfde shirt of zo?

hey wij gaan 10 aug tot 23 aug naar blanes :smiley: we zitten in app la masia … zie jullie daar
Kusz B)

Originally posted by Tigers-EyE@03-08-2004, 18:49:59
** hey wij gaan 10 aug tot 23 aug naar blanes :smiley: we zitten in app la masia … zie jullie daar
Kusz B) **

Wie zijn we? En hoe zijn jullie te herkennen?

Nog 3,5 dag… :slight_smile:

Hi allemaal!

Wij zijn net teruggekomen van een fantistische vakantie in Bl.anus. ALs jullie willen zien wat we allemaal gedaan hebben en hoe bl.anus eruit ziet kijk dan ff op Learn To Like It

Groeten!

ik ga met 2 vriendinnen naar la masia van 16 aug tot 25 aug… zien we elkaar dus net niet of net wel… veel plezier!!!
xxx chantal

ach je ziet mij wel :wink: ik ben er de 14de t/m de 28ste

ja misschien zien we ons nog wel… gaat alleen iets moeilijk, maja…

Wij gaan van 12 t/m 22 augustus en zitten met 9 vrijgezelle jongens in appartement mediterraneo, we maken er een mooi feest van!!

Wij gaan van 12 t/m 22 augustus met 9 vrijgezelle jongens, en zitten in hotel mediterraneo!! We stappen op in Zwolle.

Hallo daar! Hier 3 chicka’s die vanaf dinsdag in Blanes zitten!!
We gaan 8 dagen naar blanes… En t schijnt daar een grote party te worden!!
Wij hebben er super veel zin in!
Hoe oud zijn jullie? Wij zijn 17,19 en 20…
Ook in appertement Nautilus!
Groetjes!!

Deze chicka’s zijn ook van de partij!!
Vertrekken aankomende dinsdag om 9u met t vliegtuig en zijn van plan er een groot feest van te maken!!!