Vakantie Blanes

heej!!
Wij gaan van 18 tot 28 juli naar blanes, met de bus via beachmasters!! :smiley: We zijn met 8 meiden en gaan naar appartement Lotus!:slight_smile: Hebben er al onwijse in, duurt jammer genoeg nog wel een paar maanden. En wilde er zo ff achter komen wie er dan nog meer allemaal gaan!! :rolleyes:

Haj!

wij gaan ook :slight_smile: met zn tweeĆ«n van 18 juli tot en met 2 augustus naar Blanes, met Do it > zie ook het forum ā€˜Blanes Zomer 2005’.

Het wij gaan met 6 jongens van 11 t/m 21 juli naar appartement Lotus!

Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus! :smiley: Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn!

Greetz the7chicks!

Originally posted by the7chicks@01-02-2005, 14:58:12
** Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus! :smiley: Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn! **

**Kijk aan! :smiley: Wij gaan met z’n 12en (8jongens en 4meiden) ook van 15 t/m 24 juli naar Lotus! Wij komen allen uit de buurt van Almelo (overijssel). **
Wij zijn dan tussen de 17 en 19 jaar :smiley: B)
Groeten!

Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig! :smiley: nog maar 165 nachtjes slapen <_<
We zijn dan 17 en 18 jaar en komen uit de buurt van Enschede :slight_smile:
gaan alleen niet naar appartement Lotus…

Originally posted by M’lous@02-02-2005, 21:06:52
** Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig! :smiley: nog maar 165 nachtjes slapen <_<
gaan alleen niet naar appartement Lotus… **

Hey tukkers :stuck_out_tongue: Hier een Saxion-er :wink: :stuck_out_tongue:
nog 162 days, 10 hours, 59 minutes, and 12 seconds left until vertrek naar Blanes! :smiley:

Originally posted by Blanes 2005+02-02-2005, 22:59:05–></span><table border=ā€˜0’ align=ā€˜center’ width=ā€˜95%’ cellpadding=ā€˜3’ cellspacing=ā€˜1’><tr><td>QUOTE (Blanes 2005 @ 02-02-2005, 22:59:05)</td></tr><tr><td id=ā€˜QUOTE’> <!–QuoteBegin–M’lous@02-02-2005, 21:06:52
** Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig! :smiley: nog maar 165 nachtjes slapen <_<
gaan alleen niet naar appartement Lotus… **

Hey tukkers :stuck_out_tongue: Hier een Saxion-er :wink: :stuck_out_tongue:
nog 162 days, 10 hours, 59 minutes, and 12 seconds left until vertrek naar Blanes! :smiley: **
[/quote]

hier nog een Saxion-student :smiley: , welke afdeling zit je dan? :lol:
ben net geen tukker meer, omdat ons dorp in Gelderland ligt, maar goed… a’j ma skik heb :lol:

Heey , hier nog een Saxion-studente ;)!

Ik ga samen met een vriendin ook naar Blanes!!
Wordt gezelligg daar ! :wink:
Wij gaan van 30 juli tm 7 aug naar Hotel Boix Mar!!
We zijn allebei 18 jaar!! :smiley:

Nog meer die naar hotel Boix mar gaan ? of die in dezelfde
periode ook naar Blanes gaan???

Lijkt ons leuk! :stuck_out_tongue:

Liefs Maaike & Margot!

@ Maaike en Margot: leuk dat jullie ook gaan :smiley:

Haha, nog meer Saxion’ers hier? Kunnen we voor de vakantie nog ff een ā€˜meet & greet’ organiseren in de kantine :wink: :unsure:

welke opleiding doe je dan? hoeveelste jaars?

Originally posted by maaike&margot@08-02-2005, 19:11:08
welke opleiding doe je dan? hoeveelste jaars?

ik doe verpleegkunde en vriendin waarmee ik naar Blanes ga MER, zijn allebei 1e jaars. :wink: En jij/jullie?

aah okej! Ik (maaike) doe commerciele economie , 1e jaars…

En margot zit in zwolle doet de calo!

wij zijn met 2 meiden van 19 jaar 25 juli tot 5 aug. ook in blanes…
hotel pi mar

word idd druk in blanes dan… maar zeker wel gezellig!! :smiley:

blanes is altijd gezellig :D:D:D:D… kijk maar naar alle foto’s op mijn site… en ik heb ook een forum :wink:

Originally posted by the7chicks@01-02-2005, 15:58:12
**Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus! :smiley: Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn!

Greetz the7chicks!**

HeejZ!
Wij gaan ook van 15 t/m 25 juli naar Appartementen Lotus in Blanes! Wij zijn met ze 4en ( 3jongens, en een meisje :stuck_out_tongue: ) Met welke maatschappij gaan jullie?
Gaan jullie ook met de bus:P misch. zitte we bij elkaar in de bus B)
Mischien tot in BLanes :rolleyes: nog maar 7 weke !!!
Wij wonen trouwens allemaal in omg. Rotterdam

GreetZ , Chr!s

ā€œbulllekā€ en ā€œthe7chicksā€ 7+8 zijn 15 meiden damn… jullie komen toch wel naar de Sunset he… dat moettttttttt gewoon jullie stamkroeg worden :smiley:
haha neem maar vast een kijkje op sunset website
groetjes
Rudolf (sunset)

http://www.sunsetblanes.com/rudolfstrip1.jpg

:smiley:

:lol: ja maar nu willen we dat je t nog wel een xtje laat zien, inplaats van dat je alleen maar die foto’s showt

Dat witte ding mag ook wel weg :rolleyes:

Heej, ik ga ook naar app. Lotus/Europa van 11 t/m 21 juli met 3 vriendinnen. Ik ben 19, eentje is 18 en de andere twee zijn 21. Gezellig zeg, zoveel mensen daar rond die tijd :).