heej!!
Wij gaan van 18 tot 28 juli naar blanes, met de bus via beachmasters!! We zijn met 8 meiden en gaan naar appartement Lotus!
Hebben er al onwijse in, duurt jammer genoeg nog wel een paar maanden. En wilde er zo ff achter komen wie er dan nog meer allemaal gaan!! :rolleyes:
Haj!
wij gaan ook met zn tweeĆ«n van 18 juli tot en met 2 augustus naar Blanes, met Do it > zie ook het forum āBlanes Zomer 2005ā.
Het wij gaan met 6 jongens van 11 t/m 21 juli naar appartement Lotus!
Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus! Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn!
Greetz the7chicks!
Originally posted by the7chicks@01-02-2005, 14:58:12
** Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus!Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn! **
**Kijk aan! Wij gaan met zān 12en (8jongens en 4meiden) ook van 15 t/m 24 juli naar Lotus! Wij komen allen uit de buurt van Almelo (overijssel). **
Wij zijn dan tussen de 17 en 19 jaar B)
Groeten!
Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig! nog maar 165 nachtjes slapen <_<
We zijn dan 17 en 18 jaar en komen uit de buurt van Enschede
gaan alleen niet naar appartement Lotusā¦
Originally posted by Mālous@02-02-2005, 21:06:52
** Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig!nog maar 165 nachtjes slapen <_<
gaan alleen niet naar appartement Lotus⦠**
Hey tukkers Hier een Saxion-er
nog 162 days, 10 hours, 59 minutes, and 12 seconds left until vertrek naar Blanes!
Originally posted by Blanes 2005+02-02-2005, 22:59:05ā></span><table border=ā0ā align=ācenterā width=ā95%ā cellpadding=ā3ā cellspacing=ā1ā><tr><td>QUOTE (Blanes 2005 @ 02-02-2005, 22:59:05)</td></tr><tr><td id=āQUOTEā> <!āQuoteBegināMālous@02-02-2005, 21:06:52
** Het wordt druk in Blanes eind juli, gezellig!nog maar 165 nachtjes slapen <_<
gaan alleen niet naar appartement Lotus⦠**
Hey tukkers Hier een Saxion-er
nog 162 days, 10 hours, 59 minutes, and 12 seconds left until vertrek naar Blanes! **
[/quote]
hier nog een Saxion-student , welke afdeling zit je dan? :lol:
ben net geen tukker meer, omdat ons dorp in Gelderland ligt, maar goed⦠aāj ma skik heb :lol:
Heey , hier nog een Saxion-studente ;)!
Ik ga samen met een vriendin ook naar Blanes!!
Wordt gezelligg daar !
Wij gaan van 30 juli tm 7 aug naar Hotel Boix Mar!!
We zijn allebei 18 jaar!!
Nog meer die naar hotel Boix mar gaan ? of die in dezelfde
periode ook naar Blanes gaan???
Lijkt ons leuk!
Liefs Maaike & Margot!
@ Maaike en Margot: leuk dat jullie ook gaan
Haha, nog meer Saxionāers hier? Kunnen we voor de vakantie nog ff een āmeet & greetā organiseren in de kantine :unsure:
welke opleiding doe je dan? hoeveelste jaars?
Originally posted by maaike&margot@08-02-2005, 19:11:08
welke opleiding doe je dan? hoeveelste jaars?
ik doe verpleegkunde en vriendin waarmee ik naar Blanes ga MER, zijn allebei 1e jaars. En jij/jullie?
aah okej! Ik (maaike) doe commerciele economie , 1e jaarsā¦
En margot zit in zwolle doet de calo!
wij zijn met 2 meiden van 19 jaar 25 juli tot 5 aug. ook in blanesā¦
hotel pi mar
word idd druk in blanes dan⦠maar zeker wel gezellig!!
blanes is altijd gezellig :D:D:D:D⦠kijk maar naar alle fotoās op mijn site⦠en ik heb ook een forum
Originally posted by the7chicks@01-02-2005, 15:58:12
**Heey Toevallig kwamen we jullie mailtje tegen en we móesten even reageren! Wij zijn 7 meiden (17 jaar) uit Noord Brabant, in de buurt van Eindhoven en gaan van 15 t/m 25 Juli naar Blanes en hetzelfde als jullie ook appartement lotus!Nu zijn we wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn!
Greetz the7chicks!**
HeejZ!
Wij gaan ook van 15 t/m 25 juli naar Appartementen Lotus in Blanes! Wij zijn met ze 4en ( 3jongens, en een meisje ) Met welke maatschappij gaan jullie?
Gaan jullie ook met de bus:P misch. zitte we bij elkaar in de bus B)
Mischien tot in BLanes :rolleyes: nog maar 7 weke !!!
Wij wonen trouwens allemaal in omg. Rotterdam
GreetZ , Chr!s
ābulllekā en āthe7chicksā 7+8 zijn 15 meiden damn⦠jullie komen toch wel naar de Sunset he⦠dat moettttttttt gewoon jullie stamkroeg worden
haha neem maar vast een kijkje op sunset website
groetjes
Rudolf (sunset)
http://www.sunsetblanes.com/rudolfstrip1.jpg
:lol: ja maar nu willen we dat je t nog wel een xtje laat zien, inplaats van dat je alleen maar die fotoās showt
Dat witte ding mag ook wel weg :rolleyes:
Heej, ik ga ook naar app. Lotus/Europa van 11 t/m 21 juli met 3 vriendinnen. Ik ben 19, eentje is 18 en de andere twee zijn 21. Gezellig zeg, zoveel mensen daar rond die tijd :).