Blanes 1 Tm 10 Juli Lotus

Heey luitjes!! Wij, vier meiden uit Oldenzaal, gaan van 1 tm 10 juli naar appartement Lotus in Blanes. :smiley: We zouden wel graag met wat mensen in contact willen komen!

kus ons.

wij zitten met 4 jongens van 2 t/m 17 juli in appartement op camping la masia :smiley:

Waarom Zo Vroeg?

Originally posted by kimmie88@19-02-2005, 19:23:26
** Heey luitjes!! Wij, vier meiden uit Oldenzaal, gaan van 1 tm 10 juli naar appartement Lotus in Blanes. :smiley: We zouden wel graag met wat mensen in contact willen komen!

kus ons. **

Dames! Ik en 7 vrienden gaan ook begin juli naar lotus, blanes B) . We komen uit Zwolle en omg. De data weet ik niet precies, die zal ik hier later nog wel posten. Wij zijn 18-20 jr. en hebben veel zin in de zomer!

tot over een paar maand :wink: , Niek

vertrek 4juli 17 dagen op camping la masia
3 jongens
en ik heb wel zin in zomer 2005:d

wij gaan met 8 jongens naar blanes van 1juli tot de 13e ofzow, we hebben er zin an, haha, we gaan met peter langhout mee, jullie dan?

heej!
wij gaan ook naar lotus (van 1 tm 14 juli)…en we zitten bij peter langhout…
we zijn met 9 jongens en 3 vrouwelijke figuren
we zien jullie daar wel:)

renze, keey dat wordt lachen, waarvandaan stappen jullie op dan?

kijk maar op www.letsgetparty.tk daar staat wat meer info over ons zwolse malloten

Originally posted by kimmie88@19-02-2005, 19:23:26
** Heey luitjes!! Wij, vier meiden uit Oldenzaal, gaan van 1 tm 10 juli naar appartement Lotus in Blanes. :smiley: We zouden wel graag met wat mensen in contact willen komen!

kus ons. **

heey chillen jullie hem met ons? 3 gasten uit vliss geen boeroes
voeg em ff op msn toe ofzo mick_omnipoten_groot@hotmail.com

big micks picturetrail

Originally posted by WinkelWagentje@26-02-2005, 14:41:07
** Waarom Zo Vroeg? **

wij hebben examens dus genoeg vrije tijd!! en ik ga ook nog begin augustus naar turkije :slight_smile: wordt een super mooie tijd, deze vakantie, alleen maar feestuh!!!

x kim

vanaf dordrecht of rotterdam, weet niet helemaal zeker…
als we jullie niet in de bus zien, dan wel aan de tap…

wij gaan ook lekker vroeg, we hebben ook examens, maar gaan jullie nog n btje slagen dan?

heey! Dat slagen komt wel goed met ons geloof ik. En zoniet dan feesten we toch nog wel lekker door tot in de vroege uurtjes.
Het word vast een topvakantie!!

x kim

haha pcies, bij ons ook or, maar zijn jullie al op onze site geweest? www.letsgetparty.tk