Blanes Zomer 2005

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
**
Hej!**

vanmiddag vakantie geboekt naar Blanes :rolleyes: super veel zin in! …alleen nog 7 maandjes wachten :o zijn er nog meer mensen hier die van 18 juli t/m 3 augustus naar camping Solmar gaan?
Ga met een vriendin, reizen met de bus met de organisatie Do it… nog meer mensen die er in deze periode de zomer van hun leven van willen maken, haha? :stuck_out_tongue: B)

Jaah ik heb der ook zin in… over 2 weekies ff boeken… woww… ik het er ZOOOOOOOOOOOOOO’NNNNNNNNNNNN zin in… word weer dik feest daar… :smiley:

ik ga van 11-07 tot 20-07!! maar ik weet nog niet op welke camping ik zit!! ik krijg alle informatie snel thuis gestuurd :smiley:

ook vanavond geboekt =D
5/8 tot 22/8 op camping la masia
iemand die ook rond deze datum gaat?
laat t ff wete :smiley:
word zeeekers vet :smiley:
laters!

Wij zitten waarschijnlijk met 6 meiden 17/18 van 8 t/m 22 in appartement los acros!! nog meer mensen die daar heen gaan?? Wordt VET!! :smiley:

Originally posted by Kim*@08-01-2005, 12:45:41
** Wij zitten waarschijnlijk met 6 meiden 17/18 van 8 t/m 22 in appartement los acros!! nog meer mensen die daar heen gaan?? Wordt VET!! :smiley: **

juli of augustus?

Originally posted by blanes goosahs@08-01-2005, 13:47:52
** juli of augustus? **

juli…jullie augustus zeker?! Jammer :frowning:

Originally posted by Kim*@08-01-2005, 16:22:21
** juli…jullie augustus zeker?! Jammer :frowning: **

zeker jammer…
mja laat ff wete hoe t daar was :lol:

Hey ik ga met 8 jongens van 16/17 naar hotel lotus/europa met peter langhout reizen :D. We vertrekken de 11de tot officieel de 21ste. Gaan er nog meer rond die tijd? Ook in dat hotel? Zijn er 2 jarig bij ons op vakantie dus wel vet! Heb vet veel zin in… B)

ik ga wel rond dezelfde tijd vanaf de 11e tot de 20e maar niet in dat hotel :frowning:

Heeeeeee! Wij gaan ook naar Blanes… 11 t/m 25 juli… Op Camping La Masia…met beachmasters…We zijn met z’n 2en… Van rond de 18 :stuck_out_tongue: Wie gaan er nog meer rond deze tijd??

Heej chantiejj… met hoeveel meiden gaan jullie en hoe oud zijn jullie dan?? Rond 11 juli is denk ik wel een van de beste tijden die we konden boeken :stuck_out_tongue:

Heyya! Wij gaan met 12 personen van 15 tot en met 24 juli naar appartementen Lotus met Beachmasters. We zijn met 4 meiden en met 8 jongens van 16 t/m 19 jaar. B)

In de derde week van Juli is Santa Anna Festival, Elke dag vuurwerk! Meer info op onze site hierover en ook over het nachtleven in Blanes. En uiteraard over ons. :rolleyes:

http://www.blanes2005.tk is the place to be :smiley: Check it out en reageer ook in ons forum! :smiley:

Wij gaan met 6 meide 17/18 van 8 tot 20 juli naar appartement los arcos, maar weet iemand in welke wijk dit ligt en of het dicht bij los pinos ligt?? en gaan er nog meer naar dat appartement??? Kus

Los arcos ligt net als Lotus in het nieuwe centrum en ligt circa 200 meter van het strand van Blanes.
Het nieuwe centrum is Los Pinos waar zich het echte nachtleven afspeelt. Discotheek Arena, Las Vegas, Mimos, allemaal hier te vinden…

Recuerdos y besos, Eddy

Hey kim wij gaan met 8 jongens 16/17 ook rond die tijd maar we gaan dan naar appartement lotus/europa :slight_smile:

Wij lekker Camping…B) Roca precies te zijn:)

Wij gaan van 05aug t/m 18aug in Los arcos!!! wordt brabants gezellig!!! Wie nog meer?

Gestel de Gekste (mike) :smiley:

heyy ik ga met ongeveer 15 tot 30 mensen!! tussen de 15 en 19 jaar maar zitten misschien ook wel gozers tussen maar ik ken nog niemand ervan!! :stuck_out_tongue: ik zit op camping roca

Heeey mensen wij gaan met 6 jongesn naar Blanes,
Appartement Europa lotus. van 5-08 tot 15-08
Gaan der nog meer mensen rond deze datum of dit appartement???