vanmiddag vakantie geboekt naar Blanes :rolleyes: super veel zin in! …alleen nog 7 maandjes wachten :o zijn er nog meer mensen hier die van 18 juli t/m 3 augustus naar camping Solmar gaan?
Ga met een vriendin, reizen met de bus met de organisatie Do it… nog meer mensen die er in deze periode de zomer van hun leven van willen maken, haha? B)
Originally posted by Kim*@08-01-2005, 12:45:41
** Wij zitten waarschijnlijk met 6 meiden 17/18 van 8 t/m 22 in appartement los acros!! nog meer mensen die daar heen gaan?? Wordt VET!! **
Hey ik ga met 8 jongens van 16/17 naar hotel lotus/europa met peter langhout reizen :D. We vertrekken de 11de tot officieel de 21ste. Gaan er nog meer rond die tijd? Ook in dat hotel? Zijn er 2 jarig bij ons op vakantie dus wel vet! Heb vet veel zin in… B)
Heeeeeee! Wij gaan ook naar Blanes… 11 t/m 25 juli… Op Camping La Masia…met beachmasters…We zijn met z’n 2en… Van rond de 18 Wie gaan er nog meer rond deze tijd??
Heyya! Wij gaan met 12 personen van 15 tot en met 24 juli naar appartementen Lotus met Beachmasters. We zijn met 4 meiden en met 8 jongens van 16 t/m 19 jaar. B)
In de derde week van Juli is Santa Anna Festival, Elke dag vuurwerk! Meer info op onze site hierover en ook over het nachtleven in Blanes. En uiteraard over ons. :rolleyes:
Wij gaan met 6 meide 17/18 van 8 tot 20 juli naar appartement los arcos, maar weet iemand in welke wijk dit ligt en of het dicht bij los pinos ligt?? en gaan er nog meer naar dat appartement??? Kus
Los arcos ligt net als Lotus in het nieuwe centrum en ligt circa 200 meter van het strand van Blanes.
Het nieuwe centrum is Los Pinos waar zich het echte nachtleven afspeelt. Discotheek Arena, Las Vegas, Mimos, allemaal hier te vinden…
heyy ik ga met ongeveer 15 tot 30 mensen!! tussen de 15 en 19 jaar maar zitten misschien ook wel gozers tussen maar ik ken nog niemand ervan!! ik zit op camping roca
Heeey mensen wij gaan met 6 jongesn naar Blanes,
Appartement Europa lotus. van 5-08 tot 15-08
Gaan der nog meer mensen rond deze datum of dit appartement???