Blanes 09/07/07 Wie Gaat?

hier 4 meiden uit alkmaar die 9 juli naar blanes gaan app. europa wie gaan er nog meer?
XXX:nod:

als we gaan, wilde we wel rond die tijd… dus miss :wink:

gezellig:D zal wel snel gaan boeken hoor bij x-travel 280 euro pp kom je bij ons in de bus:D

mhh… wij hadde plan om vliegtuig te pakke. Maarja, we zien wel… :wink:
hoelang gaa je?

ja ik ben er ook hoogstwaarschijnlijk weer aan t werk deze zomer! weet nog niet precies wanneer ik ga maar zal vanaf eind juni, begin juli zijn denk ik…

Gezelligg…
:nod:

Ik ben er ook, samen met 4 vriendinnen!
ook rond die tijd. Onee, wij gaan 3 dagen eerder weg!
Hotel Stella Maris, met de bus!

Wij gaan met 4 man 29 juni - 15 juli naar los arcos :slight_smile:

ik ga rond die tijd heen! La masia

:slight_smile: Los Arcos is daar heel dicht bij.

Als je nog wat moet weten over Blanes vraag et maar, ben der vorig jaar ook geweest.

oke komt het, domme vraag hoor:p
ik hou nogal van fruit eten, is dat daar goedkoper dan hier? :stuck_out_tongue:

haha je weet het vast niet

ik vind goede vraag hoor marion:wink:

Toch nog iemand! haha

we zijn wel de enige volgens mij:paranoid:

:stuck_out_tongue: Nee volgens mij niet echt zal wel een beetje goedkoper zijn.

danku:)

ach we zien het daar ook wel, zou wel goed zijn, wordt mn vakantie nog een klein beetje gezond:p

ik heb er 2 maanden gezeten en zat er voor t 3e jaar op rij haha maar ik hou niet van fruit dus ik kan je toch niet verder helpen helaas! in t algemeen geld wel voor blanes; het is een toeristenstad en in het gebied waar alle toeristen zitten zijn etenswaren wel redelijk duur… er zitten eigenlijk alleen maar hele kleine winkeltjes die maar een beperkt assortiment hebben voor een redelijk hoge prijs… als je geld wil besparen en het niet erg vind om een stukje te lopen; ga dan naar de lidl of supermercadona! ze zijn iets buiten het centrum (lidl is nog een stuk verder dan supermercadona maar ook goedkoper) deze supermarkten zijn in tegenstelling tot de kleine winkeltjes in het centrum wél groot en goedkoop, je zal hier dan ook weinig nederlanders tegen komen, (misschien na dit bericht wel haha) hier winkelen alleen de inwoners van blanes zelf en het Arenapersoneel hehe… de meeste vakantiegangers zijn niet van plan om op hun geld te letten (ik ook niet als ik gewoon op vakantie zou zijn) en die doen dus geen moeite om er heen te gaan, of weten vaak niet eens dat ze er zitten. anyway, ik neem aan dat fruit hier dus ook goedkoper zal zijn… als je ook echt flink wil gaan zuipen kan je het beste naar de lidl gaan, echt veeel goedkoper drank inslaan dan bij de rest! wel lastig om met al die flessen dat hele stuk weer te lopen natuurlijk. voor de rokers heb ik wel goed nieuws; sigaretten zijn veel goedkoper dan hier! voor een pakje marlboro betaalde je geloof ik 2.80 en voor andere merken nog veel minder… dat kan natuurlijk wel veranderd zijn nu! oja, voor de mensen die echt niet zonder nederland kunnen; er zit een winkel die alleen maar nederlandse producten verkoopt; appie hein! nee, het is geen vestiging van albert heijn, hij heet echt letterlijk appie hein. hier kan je dus terecht voor al je favoriete nederlandse producten.

Dankje, ik heb er niet zoveel moeite mee om een eind te lopen. maar dat zien we dan wel weer. :slight_smile:

haha, wij gaan met 6 jongens, 7 juli naar appartement europa, met vliegtuig:smile: