Wie gaat met de bus naar Blanes?

eeejz
wij gaan 12 juli met de bus naar blanesss B)
wie nog meer?? wees maar blij want word feest op de trugweg want dan is nellie jarig!! :smiley:

kusz petra nellie eefje

Wullie gaan ook met de busā€¦ :smiley: Zo wijsā€¦ net als een gieterā€¦ en de volgende dag gewoon weer gezellig in de klas zittenā€¦ met je bruine koppieā€¦ :smiley:

in de klas?? het is tog vakantie :frowning:

Als ik terug kom moet ik de dag erna alweer naar school, 24 augustusā€¦ :frowning:

jaaa wij moeten ook de volgende dag naar school, introductiedagen van het hboā€¦lekker bruinā€¦en moe waarschijnlijk daar in die klas zitten, maar ach is juist lachuh, we hebben iig heeeeel veel zin in blanes!

liefs de 5 leukste & gekste meiden die naar blanes gaan :wink:

wiehoeeh

tsja daarom moet je ook eerder gaan natuurlijk. Wij gaan 12 tot 22 juli en dan komen we thuis en dan 24 juli ofzo is het weer 8 dagen kermus. En dan moet ik gewoon weer werken hoor. Dus niet alleen jullie zijn zielug maar wij ook. Maar op school heb je dan wel meteen leuke verhalen dat is wel stoer.

kus

Nou ik gaat van 22 juli tot 5 augustus ook nog op vakantie naar Kos dusā€¦ jahā€¦ eerder kon ik nietā€¦ :wink:

zoo je heb het druk :smiley:

Originally posted by eut@14-03-2004, 19:25:57
** tsja daarom moet je ook eerder gaan natuurlijk. Wij gaan 12 tot 22 juli en dan komen we thuis en dan 24 juli ofzo is het weer 8 dagen kermus. En dan moet ik gewoon weer werken hoor. Dus niet alleen jullie zijn zielug maar wij ook. Maar op school heb je dan wel meteen leuke verhalen dat is wel stoer.

kus **

tsjah we wilden wel eerder, maar dat lukte niet echt, ik ga eerst nog 3 weken op vakantie ook naar spanje en de anderen hadden ook al andere vakanties en dingen, dus jahā€¦daarom wat later, maar weet zeker dat het leuk wordt, aangezien we contact hebben met allemaal leuke mensen die in dezelfde tijd als ons naar blanes gaanā€¦

toedeloeee:)

Wij gaan vanuit Rotterdam op 3 Juli naar Blanesā€¦
http://www.triptoblanes.tk :smiley:

gaat iedereen 2 x op vakantie ofzow :o
ow ik ook maar ik gaat gewoon naar drente :smiley:

heey, ik zie dat er meer mensen (net als ik :)) op 12 juli naar blanes gaan, wie gaat er nog meer van uit eindhoven?

nou ik ga maar 1x op vakantie hoor :blink: en het maakt niet uit van waar je vertrekt toch de bus rijd toch overal langs of ligt dat nou weer aan mij B) kus

is dat zow, das tog wel heel moeilijk doen?? het is trouwens wel ingewikkeld als we allebei berichtjes onder dezelfde naam zetten he :stuck_out_tongue: madamanieut ! maar wij stappen op in amsterdamā€¦!

Wij in Utrechtā€¦ geloof ikā€¦ ow jahā€¦ Utrecht jahā€¦ :smiley:

waarom nou niet gewoon in amsterdam he :blink:

Omdat dat verder weg is voor onsā€¦ :huh:

hmmz daar is over nagedacht :wink:

Tja je moet het jezelf wel gemakkelijk maken natuurlijkā€¦ :smiley:
Naja het is nog niet in de buurt want moeten eerst nog stukkie rijden met auto, maar dat doet er niet toen, daarna gaan we op naar een top vakantieā€¦ :rolleyes:

tja als jullie nou ook nog tegelijk met ons gingen was het nog leukerder :lol: