Gaat er nog iemand op 23 juli naar blanes? We gaan met 8 jongens naar camping La Masia. Stappen er nog meer mensen in Utrecht op?? Wordt cker lache daar, half Culemborg is dr!! B)
ja hoe ken je dat nou doen dan is het kermissss ! ! !
Er staat er bij ons een achter de bar uit Culemborg: Bram v/d Wielen B)
heeey jongens uit culemborg!dat kan dan nog heftig worden!wij gaan 23 juli ook met de bus naar la masia (4 meisjes ) wij vertrekken alleen vanuit eindhoven dus denk dat we niet bij elkaar in de bus zitten…we komen elkaar vast nog een xtje tegen…DAGDAAAAGGGG
maja ondertussen gaat nog steeds niemand op 12 juli lalalla
Of op 13 augustus… haha… en natuurlijk weerus geen Spakenburgers… Wij vertegenwoordigen Spakenburg wel ff… :huh: Beetje jammer dat we tegelijk gaan…
Ow lachen dat er een Culemborger bij jullie aan de bar staat!!
Heey dames uit Eindhoven (of stappen jullie daar alleen op?) hoe oud zijn jullie?
Groeten uit culemborg
dan vertegenwoordigen wij de WESTBEEMSTER maar en laten we daar wel ff zien hoe je echt moet feest haha maar ja kijk eens op onze site en als je denkt wow met hun wil ik op vakantie :blink: dan moet je gewoon ff regelen dat je 12 juli weg gaat hahaha
kus
Ok let op:
Wie gaat er ook vanaf 3 juli naar Blanes?
En nog iets: ook naar Lotus Europa?
Sanne
Eey Los Krammos
een paar van ons kennen Bram wel, een echte plieger gozer. Eentje heeft ooit nog is bij hem in de klas gezeten. Doe hem maar de groete van bas uding.
Ziet er hier niemand tegen de busreis op?? (welnee, dikke party in de bus)… Master…
tuurlijk zien we niet tegen de busreis op. Mooi nieuwe mensen leren kennen. En op de terug weg vieren we natuurlijk nog ff een verjaardag want een van ons is 21 juli jarig. En iedereen moet wakker blijven tot het 22 juli is. Dus wees gewaarschuwd als je dan terug komt uit Blanes.
kus www.eut.4t.com
Hoe zit dat eigenlijk met die bus???
weet iemand dat?
Als je in Utrecht instapt ga je dan gelijk naar Blanes of haal je dan nog andere mensen op in andere plaatsen??
lijkt me wel want er gaat vast niet een hele bus vanuit utregt naar BLANES !!! en in het boekje staat (ons reisboekje) hoelaat de bus vertrekt uit amsterdam en dan hoelaat uit die plaats enz. En volgens mij gaan er gewoon een paar bussen ofzo want als er uit iedere plaats een bus gaat lijkt het mij dat er niet genoeg ruimte is op de camping ofzo :blink:
kus
www.eut.4t.com
Denk dat als er zo’n 3 bussen gaan (voorbeeldje) die langs zo’n 6 plaatsen moeten, dat ze het gewoon 2 om 2 doen ofzow… anders weet ik het ook niet meer hoor, moet je eerst half nederland door zeker voordat je naar Blanes gaat… waaah… Party…
volgens mij is ut zo… je stapt gewoon allemaal ergens in en dan rij je naar 1 punt kweet nie meer precies welk stad dat is maar dan stop je en dan moet je naar een andere bus die naar blanes gaat want volgens mij zit je in het begin ook nog gewoon bij mensen die ergens anders heen gaan in spanje…of waar dan ook…
oow kunnen we dan ook stiekem nog met een andere bus meeliften als daar lekkerdere gozers in zitten?? :blink: kus
Een bus voor jullie alleen zeker… :blink: Uitgekookt…
das zeker een goed idee!! een hele bus met lekkere gozers!! en wij drietjes dan. Oke wie wil dat ff regelen dan??
kuss
www.eut.4t.com
Sorry… dan zijn wij diegene denk ik die er in gaan zitten… Misschien wat voor de Culemborgers, dan kunnen ze een koelbox meenemen…