Vakantie in Blanes

Heeyz ff om te weten wanneer jullie naar blanes gaan? B)

Greetz

In deze topic kun je aangeven wanneer je naar Blanes gaat. Laten we het ook bij dit topic houden, om de boel een beetje overzichtelijk te houden. :slight_smile:

Groetjes, U-NiQ

:stuck_out_tongue: B) 16 EN 17 GAAN 23 JULI T/M 8 AUGUSTES WE ZIJN TWEE ZUSSEN

wij gaan van 12 t/m 26 juli naar blanes, 4 jochies :stuck_out_tongue:

Wij gaan 6 t/m 13 juli 4 meisjes :lol:

Ik ben in Blanes te vinden vanaf 20 juli tot 4 augustus.

[COLOR=purple]Wij (2 meiden) gaan 13 t/m 28 juli :)) :stuck_out_tongue: in appartement Lotus/Europa :lol:

Wij gaan met 15 jongens van 26 juni tot 6 juli naa Blanus :smiley:

Wij, 3 meiden, gaan al van 19 juni tot 26 juni !!! na ons examen :smiley:

wij gaan met vier personen van 13 aug tot en met 29 aug naar blanes (app lotus/europa)! Lekker 17 dagen bakken op het strand!! B) B) B) B) B)

Wij… 4 meiden, gaan 13 augustus tot 23 augustus naar app. Consul Park… :slight_smile:

wij gaan 27 juli naar el pinar ( camping) in blanes
wij zijn 2 meiden van 15 en 14 jaar.
wij gaan met mijn toffe ouders.
vr.gr.kelly

ik gaat met 3 vriendinnen ook van 2 augustus tot…10e ofzow… :stuck_out_tongue:

eef, we gaan tot de 12de ofzo toch? haha… 10 daagse busreis dus… 2 dagen in de bus :wacko:

Ow jah wat erg… ik zie die reis niet helemaal zitten, maar je moet het zelf maar gezellig maken… alleen beetje jammer dat het zo lang zitten is… :blink:

ow jah marieke kan ook wel us…maar we slapen der maar 7 of 8 nachten tog…wordt wat in de bus…majahw wordt vast gezelliesz…! :rolleyes:

Ik ben er natuurlijk de hele zomer!!!

CU in ArenA

Hey hallo Wij (3 vriendinnen 18,18 en 20jaar) gaan ook gezellie naar Blanes in de periode 10 juli tot 20 juli. We gaan vliegen en zitten in Hotel Esplendid. Wie gaan er nog meer in deze periode! Reageer anders ff!

Ik geloof dat er helemaal geen mensjuss naar Consul Park gaan… :blink: Beetje jammer… naahh… :stuck_out_tongue:

wij gaan met 5 meiden van 3 t/m 11 juli in appartement Lotus/Europa.
volgens mij zitten er dan al redelijk veel mensen in Blanes en ook velen in dit appartement. tenminste zoals ik het lees op dit forum.
nou mensen ik zal maar zeggen tot 3 juli he!! :smiley:

wij zijn 3 gasten die naar Blanes gaan in de periode 14 augustus tot 28 augustus B) En als er nog leuke dames dan rondlopen. meld me gerust aan op MSN. blanes2004@hotmail.com

Wij gaan met zijn 5en naar Blanes. maar er zijn 3 vrijgezellen gasten en 1 koppeltje :stuck_out_tongue: