Hoe oud zijn jullie en naar welk appartement gaan jullie??
wij zijn allemaal 20 en we gaan naar Ses Illes! en jullie??? meld me anders aan op msn- Blanes2004@Hotmail.com
Wij zijn met z’n vieren, 17 en 18… we gaan naar appartement Consul Park, wilden ook naar Lotus, maar dat was vol… helaas Maar leuk wordt’t evengoed!
haaajszz
wij gaan 12 juli naar blanes met de bus!!
we zitten op camping la masia
nog meer mensies die gaan? kijk ff op onze site!! www.eut.4t.com of voeg ons toe op msn dedriedwergjes@hotmail.com
kusss eefje petra nelleke :rolleyes:
Wij gaan met 4 meiden van 8 tot 16 juli!!we zitten in appertement Lotus!wie gaan er nog meer in die periode en zit eventueel ook in lotus?? groetjess lin
hey hey voor alle mensen die naar blanes komen of die er zijn geweest… ik wens jullie veel plezier en zie jullie daar. De sunset site van 2004 staat sinds deze week ook online kom er even een kijkje nemen. De crew komt er ook deze week op te staan en dan kan je dus alvast kijken door wie je deze zomer je biertje laat tappen. Ook zal er een deze dagen een gasteboek geplaatst worden. Oook onze email voor ex klanten is beschikbaar [email=Rudolf@sunsetblanes.com]Rudolf@sunsetblanes.com
groetjes en tot deze zomer Rudolf(Master-propper en webmaster)
het adres is http://www.sunsetblanes.com
Disco sunset Blanes
Originally posted by linney@16-03-2004, 16:20:16
** Wij gaan met 4 meiden van 8 tot 16 juli!!we zitten in appertement Lotus!wie gaan er nog meer in die periode en zit eventueel ook in lotus?? groetjess lin**
hey hey voor alle mensen die naar blanes komen of die er zijn geweest… ik wens jullie veel plezier en zie jullie daar. De sunset site van 2004 staat sinds deze week ook online kom er even een kijkje nemen. De crew komt er ook deze week op te staan en dan kan je dus alvast kijken door wie je deze zomer je biertje laat tappen. Ook zal er een deze dagen een gasteboek geplaatst worden. Oook onze email voor ex klanten is beschikbaar Rudolf@sunsetblanes.com
groetjes en tot deze zomer Rudolf(Master-propper en webmaster)
het adres is http://www.sunsetblanes.com
Disco sunset Blanes
Daar komen we vast wel een keertje kijken hoe het is…
allemaal niet vergeten om ff bij de sunset langs te komen he
www.sunsetblanes.com kan je vast zien hoe gezellig het is daaro
Ik ga met 3 andere vriendinnen van 17 jaar naar Blanes!! Wij zitten vanaf 8 juli in app. LOTUS tot en met 16 juli! Zie jullie daar wel! groetjes Noon
Hey Hallootjes
Wij gaan ook met 3 vriendinnen naar blanes van 12 to 20 juli, hotel esplendid! En we komen ook zeker keertje kijken bij sunset blanes!
Nou tot dan! Groetjes…
heey, wij (4 meiden, 3 van 18 en 1 van 17) gaan ook naar consul park hoor!! net als zo veel hier in de periode 12 tot 22 juli, wordt kei gezellig!!!
Gaat er niemand naar La masia ofzo :unsure: want anders zijn we zo alleen. Maar ja voeg ons mar toen dedriedwergjes@hotmail.com of kijk op www.eut.4t.com. We gaan van 12 tot 22 juli ! !
en we zijn aan het begin 18,18,17 en aan het eind van de vakantie is iedereen 18 ! !
kus
Ik geloof niet dat er veel mensen naar Consul Park gaan, op die paar meiden na dan… naja… iedereen gaat naar Lotus… <_< Doesn’t Matter… It’s Party Time…
En er gaat ook niemand naar la masia :blink: word nog leuk in onze remi daarzo. Maar ja dan hebben wij de gozers die er zijn voor ons alleen kus
www.eut.4t.com
23 Juli t/m 8 augustus 2 meissssjes… misschien 3
we gaan naar la masia
Feest, wij gaan met 8 jongens ook vanaf 23 juli naar La masia. Gaan jullie ook met gogotours? Wij stappen in utrecht op.
Wordt zeker feest daar :lol: :lol:
Originally posted by Culemborgers@03-04-2004, 17:11:53
** Feest, wij gaan met 8 jongens ook vanaf 23 juli naar La masia. Gaan jullie ook met gogotours? Wij stappen in utrecht op.
Wordt zeker feest daar :lol::lol: **
Ik ben wel jarig op 23 juli en verw8 wel een feestje…
zo leuk ik ben ook al op vakantie jarug ! ! en ik krijg lekker wel al een feessie en kadootjes wil ik ook. Maar dat zal ik al die mensies daar ff mededelen want dan word ik wel ff 18 hoor ! ! heel belangerijk.
kuskus
www.eut.4t.com
Ik ben ook in de vakantie jarig, maar net nie als ik in Blanes ben, en dan word ik ook 18… zo’n Master Party ouwe… dan geef ik daar wel ff feestje… (alsnog)…