Vakantie in Blanes

Tuurlijk krijgen jullie een feestje!!!
dat gaat helemaal goed komen.
Voeg ons anders ff toe: thesummerof2004@hotmail.com
tot in Blanes!!!

Hej lady’s

Wij gaan ook naar blanes met 9 jongens. Zitten in 2 stacaravans op camping lamasia vanaf 17july

please sign our guestbook @ www.whoesa.nl

groetjes da whoesa crew

Hallo allemaal… Wij gaan op 20 augustus met 9 jongens naar Blanes… Nog meer mensen die rond die tijd gaan? Wordt cker gezellig… :stuck_out_tongue:

Dan zijn wij der ook… :wink: Master… :smiley: :slight_smile:

Jaja, wij gaan weer naar blanes…

3de keer…

14 juli t/m 2 aug.

En wij zitten op camping El pinar

hey wij gaan 10 tm 22 aug naar app la masia :stuck_out_tongue: zijn er dan nog meer mensjus in la masia??

Wij 2 jongens (18 en 20) zitten lekker 14 dagen op de camping in Blanes…! :smiley: Feestuh jeh…! Gaan van 09 augustus tot en met 23 augustus…

Mail me als je ook naar de camping gaat, is gezellig!

Groeten Kevin & Perry

PS: Wij zijn te herkennen aan onze shirts…! :stuck_out_tongue:

Vertel eens welke shirts… :slight_smile: B)

helaas jongen je mist echt me verjaardagsfeessie!! maar ja zelf weten hoor en je mist de leukste kermussen van noord holland. Ik zou je vakantie cancellen :rolleyes: kuss
www.eut.4t.com

Hoi wij 1 jongen (18) 1 meisje (17) neef en nicht
gaan van 5 juli tot 15 juli op vakantie naar blanes camping la Masia zijn er nog meer mensen die deze periode gaan en opstappen in amsterdam (bus) :lol:

Jullie moeten vanaf 23 Juli gaan, dan is het veel gezelliger!!!
Dan wordt het pas feest!!!
en A.T.M.O.S (sfeer:p) waar komen jullie vandaan?
Groeten uit culemborg

We komen beide uit de regio Amsterdam
en we hebben al geboekt voor de periode van 5 tot 15 :rolleyes:
en we maken het gewoon gezellig !!! groeten uit Amsterdam :lol:

nou dan zien we jullie fftjes!! zo leuk wij zijn er namelijk van 12 tot 22 juli op la masia!! en wij komen uit het oooh zooo leuke WESTBEEMSTER !!! :stuck_out_tongue: kuss

daag mensen

ik ga van 2 aug t/m 11 aug met de bus naar blanes naar hotel Esplendid. :stuck_out_tongue:

groetjes Ang

Haha ziet er naar uit dat het weer erg gezellig gaat worden in blanes :smiley:

Vooral vanaf 14 juli tot 2 aug. :smiley:

Kusss
rene

Heej Wij ( 2 meiden ) gaan van 28 juni tot 15 juli…Gaat er niemand ook zo vroeg??? :frowning: ***hoop t wel hoor ***

Tot Daar !!! B) :stuck_out_tongue:

12 juli komen de meisjes uit westbeemster hoor :smiley:
kus

14 juli de vrienden uit Vianen bij de lekbrug… :smiley:

zitten ze dus alleen de eerste dagen een beetje eenzaam maar ach :stuck_out_tongue:

Hooooow, je zou maar zo onwijs zin in vakantie hebben… en het duurd nog veeeeeel ste lang :S