ik ga ook met een vriendin naar stella maris, alleen ik ga 16 juli ook met de bus. Waarschijnlijk als wij aankomen gaan jullie weer weg! wel netjes houden he:hihi: ![]()
xxx
ik ga van 10 tot 24 juli Camping El Pinar, samen met een vriendinā¦dit word al het 3e jaar achter elkaar dat ik er kom en het is zoooo top daar! Canāt wait ![]()
heey wij gaan 16 juli met 5 gozers naar blanes, we stappe op in Breda, en verblijven daar op camping Solmar⦠2 weekjes, meiden die ons gezelschap komen houden?![]()
ik ga ook naar blanes
samen met een vriendin
dan zijn we beide 18 jaar
we gaan van 10 augustes tot 20 augustes
hotel beverly park
helaas met de bus maar dat overleven we ook wel weer (A)
dus als er meer mensen rond deze tijd in blanes aanwezig te zijn
kom dan een avondje met ons partyen (want daar zijn wij goed in :D)
ik kom mee partyen haha!
maargoed ik kijk dan wle toe hoe goed jullie kunnen partyen want jullie kunnen nooit tegen het arena personeel op zo goed kan niemand partyen hahaha!![]()
zie jullie allemaal van de zomer!
dan ken jij ons nog niet
2 onschuldige meiden uit twenten
wij weten wat feesten is,
haha mensen met praatjes genoeg hier!
nee hoor we zien het wel hoe het afloopt!
5 jongens, 18-19 jaar 7-14 juli ![]()
3 meisjes 17 jaar 20 tot 29 augustus:so:
12 jongens, appartement Consul park 23 juli - 5 augustus
wel redelijk laat als ik eerlijk mag zijn!
12 jongens zozoz haha word zeker een zuip/versier vakantieeeeee!
geef jullie groot gelijk haha!
ja we hebben meer dingen te doen in de vakantie:slywink: maar is het rond die tijd al heel rustig dan?
vorig jaar was ik al veel eerder weg maar hoorde dat rond die tijd aardig rustig was! maar dit jaar heeft iedereen later vakantie ofzo dus kan dit jaar ook niet zijn! dus durf niks te zeggen ![]()
Na de eerst eweek van augustus is er bijna nooit meer echt veel aan in Blanes. komt omdat er vanaf 20 juli een soort āvuurwerkā week is. In deze week vieren is het een spaans feest gedoe iets, wat precies weet ik ook niet. Dit trekt dus vele spanjaarden & is ook het toppunt van het hoogseizoen. Zo ronf 10 aug wordt het meestal wel wat rustiger 8-|
ik zit met een vriendin op caming la masia vam 23 t/m 1 augustes
gezellig
6 jongens van 10 tm 25 juli, camping la masia
Ik en me tweelingzuss vann 6 tot 23 Juli naar la masiaa (H)
ik ga van 10 tot 18 juli en zit in elvira met 6 andere maatjes ![]()