Blanes...La Masia

Hey wij ( 2 meiden) gaan vanaf 10 juli 2 weken naar Blanes… camping La Masia…
Wij hopen dat er super veel gezellige mensen gaan zodat we met heel veel een super leuke vakantie krijgen…
Kan je daar een beetje leuk uit???
Laat ff wat horen…

msn posten doet wonderen :wink:

Originally posted by Krista@21-06-2005, 20:24:39
** Hey wij ( 2 meiden) gaan vanaf 10 juli 2 weken naar Blanes… camping La Masia…
Wij hopen dat er super veel gezellige mensen gaan zodat we met heel veel een super leuke vakantie krijgen…
Kan je daar een beetje leuk uit???
Laat ff wat horen… **

ja ik ben er vanaf 4 juli nog maar een paar daagejs dus en ben er tot 21 juli dus dan zie ik je vast nog wel voeg maar eve toe colinweeland@hotmail.com

jaa je kan dr zeker leuk uit!! las vegas, arena, mimos… noem maar op… en ja zijn ook vast wel leuke mensen… (wij van 16 tot 31 juli bijvoorbeeld, :P)

camping naast jullie, Roca, 11 juli tot uh, augustus ofz0 :stuck_out_tongue:

Hey! Wij gaan van 11 t/m 25 juli naar Blanes, ook op camping La Masia!
Voeg me maar toe op msn: s_a_s_k_i_a_@hotmail.com

Ik vertrek 1 juli vanuit Nederland naar Blanes en 12 juli weer naar Nederland. We zitten ook lekker op Camping La Masia. Het is volgens Andrea (met wie ik op vakantie ga) een leuke Camping.

GRoetjes Christel

P.S. als je meer info wilt stuur dan een berichtje naar christel1982@hotmail.com

Heey bedankt voor de info… als ik het zow hoor moet het wel gezellig worden…
xxx

Tuurlijk Wij zijn er.

Groetjes Christel

Heej,

Nou als jullie er allemaal al geweest zijn kunne jullie mij vast leuke boeiende verhale vertelle over blanes en camping la masia…ik ga er namelijk deze zomer heen 17 juli met 6 meide :stuck_out_tongue:

meer info www.beachchicks.tk

Maar natuurlyk weten wy allemaal leuke verhalen (L)

Kom maar op met die leuke verhalen dan :smiley:

ow vertel ze dan maar eens,al vast een voorproefje:D :laugh:

ja idd wij wachten he siem
ik gaat trouwens met siem mee naar blanes

Heeej wen
lkkrding jij ook hier :smiley: whahahah jaaa ik wacht nog steeds ben wel benieuwd :stuck_out_tongue:

te privé :wink: vooral die van sandra joh oehhh :RockOn:

gaat het er daar zo erg aan toe :wink:

haha je kan ut zo gek make als je zelf wil :banana:

Ik ben ook zo een wijf van die site die 17e naar La Masia gaat :wink:
Enm heb er zin aan :smiley:

Ohw jeej als het zo erg is had jenn tog gelijk dat we geen tent hoeve te hure, want we slape tog iedere nacht ergens anders WHAHAH :wink: neej zulke sloeries zijn we nou ook weer niet tog :blush: