Blanes Zomer 2005

Hej kevin wij gaan ook met 6/7 jongens van 11 juli t’m 21 juli maar met busreis dus we zijn er van 12 t/m 20 juli met jongens van 16/17 jaar

ook naar appartement lotus!

Heey das wel lache wij gaan ook emt de bus, zijn jullie al wel vaker geweest of ook jullie eerste keer ?

Hay,

Ik ga met nog 8 vriendinnen naar appartement Lotus. 13-21 augustus. Wie gaat er nog meer? laat ff een berichie achter met email :wink:

missy_m

Heey mensen,
Ik ga met mn vriendin van 1 t/m 17 augustus
We gaan naar camping Solmar
We zijn dan 17 en 18 jaar
Ik hoop veel mensen van jullie te zien daar!:slight_smile:
Kus

Ja man kevin dit is ook onze 1ste x flink feest ervan maken daar:P

haha ok onze datum is gewijzigd van 8 aug tot 17 aug, met 5 jongens van 17 tot 18 jaar
Zijn der ook nog leuke dames dan ???
laat mij het ff weten dan :smiley:

Wij gaan met 5 meiden van 18/19 jaar naar App. Elvira.
Wij gaan van 12/8 tot 25/8 wie gaan der nog meer in deze periode??
Kusjes… B)

wij gaan met aardig wat jongens (17/18) van 5/8 tot 22/8 naar camping la masia, word zekers vet :smiley:

Zijn jullie al eerder in Blanes geweest?
Wij zijn daar vorig jaar ook geweest… en het was echt super gaaf… en de camping ziet er ook mooi uit… :wink: Ga dan ook is langs bij de Sunset Beach bar… daar is het super vet… draaien daar leuke muziek en ze hebben leuk personeel… :smiley:

Heey Blanos, wat zijn een beetje leuke discotheken daar: ik heb al wat van arena en gotcha gehoord.?? :smiley: :slight_smile:

Disco en kroegen info @ blanes2005.tk

De Arena schuimparty’s moeten super zijn. Sunset en Mimos ook toppers.

doce personas, diez diás, con autobus, Lotus, 15-24julio
B)

Jah zeker… de Sunset is een leuke bar om daar te verblijven tot een uurtje of 1 en daarna kan je doorgaan naar de Mimos, ArenA en Gotcha… dat zijn de 3 toppers wat ik ook echt leuk vond… voor een avondje lekker stampen op hardstyle moet je echt naar de ArenA gaan, daar is het vet… voor de dames is de Mimos erg leuk (ook voor jongens hoor) maar hier komen geen Italianen en worden dus ook niet lastig gevallen daar… de Gotcha is ook erg gezellig en er word lekkere muziek gedraait…
:wink:

Ok dan bedankt we gaan overal wel ff een kijkje nemen .
en nog een vraag weet iemand wat een "partypakket " is want dat konden we bij ons appartement nemen? :smiley: :slight_smile:

Handig die ‘stap-tips’ van mensen die al in Blanes geweest zijn, gaan ckr ff checken of jullie de waarheid spreken :wink: :smiley:

Heej gaan hier ook nog mensen van 11 t/m 21 juli naar blanes?? Wij gaan met 6 jongens van 16/17 naar appartement Lotus/Europa! :lol:

Heey master 1988 ken je me dan wat over het app vertellen als je terug ebnt want wij gaan ook naar 6 persoons app maar dan 8 aug

Ja is goed zal ik doen!

Wij, 5 meiden van (dan)17(er zijn nu nog 3, 16), gaan van 4 t/m 14 juli naar app. Nautilus!
Wie nog meer? :smiley:

www.bobos2004.tk

nog mensen die niet in een appartement zitten en wel naar camping Solmar gaan? :slight_smile: