Blanes 5/8 - 22/8

wie zijn er tussen deze datums (2005) in blanes te vinden :D?
wij staan zelf op camping la masia, en zullen vast elke avond/nacht wel in de discotheken zijn :smiley:
laat ff een berichtje achter :slight_smile: toch ff leuk om te zien wat voor mense we gaan tegenkomen :stuck_out_tongue:
massol

nee helaas ik ga wat eerder!! maar als het goed is sta ik ook op camping la masia dus ik kan je wel vertellen hoe het was als ik ben geweest!! groetjes chantal :smiley:

dat zou zeker relaxt zijn :smiley:
kus

Vakantie is nog niet geboekt, maar het kan nooit lang meer duren voordat bij ons ook de vakantie is geboekt.
Waarschijnlijk ook midden augustus, dus als je een groep van 10 jongens voorbij ziet springen… :stuck_out_tongue:

De helft van de groep zit waarschijnlijk op camping la masia!!

Wij gaan van 05aug tot en met 18 aug in appartement Los Arcos met 12 man. Eerste keer blanes vorig jaar malgrat geweest. was wel dol. Blanes zal zeker hetzelfde worden.

Gestel de gekste (brabant) :stuck_out_tongue:

Haaai wij zijn 4 Meiden van allemaal 18jr dan! en gaan van 19 aug tot 29 aug… naar Blanes Appartement Lotus!!!
Gaan er nog meer dan:D

Wij (4 meiden van 19) gaan van 8 t/m 17 augustus naar Blanes… In appartement Lotus… Zeker niet op een camping :stuck_out_tongue: We hebben er enorm veeel zin in… Vorig jaar zijn we in Calella geweest… Was ook vet :smiley: Maar dit jaar wordt het nog leuker!!
grtzzz

Wij gaan wel 5 augustus… Maar hebben niet de luxe tot de 22e te blijven… Op de 15e zijn wij alweer pleite… We zitten in hotel Pi-Mar! :smiley:

Wij gaan met zijn 6en vanaf 6 aug 15 dagen. Dus dat wordt knallen met zijn allen!!! :smiley: We zitten trouwens op camping la masia

Ik spring op Camping Roca r0nd :smiley:

14 juli tot 18 aug,
Maar waarschijnlijk n0g weekje eerder :stuck_out_tongue:

ikke ook op camping roca :lol:

Wy springen SAMEN (h)

:stuck_out_tongue: jow dan zijn wij er ook. (2 jongens van 17) …we vertrekken 12 augustes … en staan ook op la masia :stuck_out_tongue:

vorig jaar wask er ook, tis gewoon te gezellig daar, …dus niet raar opkijke als ik om 7 uur nog met de tecilla (ofzoiets :stuck_out_tongue: ) rondloop

Als je 7 uur s avonds bedoelt dan kijk ik wel raar op, soachtends vind ik dat wel normaal :stuck_out_tongue:

Haha op elk tijdstip van de dag is het daar de normaalste zaak van de wereld!

2 jaar geleden ook op caming La Masia gezeten…zó gezellig daar :smiley:

5 augustus tot de 15e… 10 daagjeS dus…! Met 5 andere meiden:) Wordt z00000 gezellig =P

wij (5jongens en een meisje tussen de 17 en de 19) van 13 tot 24 aug