Blanes...tips Voor Appartementen

Hey allemaal…wij(5 meiden) willen in augustus naar blanes…we zijn al druk aan het uitzoeken in welk appartement we willen…maar daar kunnen we best wel wat hulp bij gebruiken…
wat zijn de schoonste en leukste appartementen
ervaringen enz…
kun jij hier ons wat meer over vertellen…?

alvast bedankt…en misschien zien we je in augustus in blanes…

:slight_smile:

De appartementen van Beverly Park zijn goed ondehouden, en hebben een fijne ligging. :slight_smile:
Maar er zijn meer appartementen in Blanes, zo zijn er ook appartementen midden in het centrum. Dan is de ligging natuurlijk ideaal… Maar echt veel verstand van de appartementen in Blanes heb ik niet, daar ik er nooit in een gelogeerd heb. :slight_smile:
Misschien zou je eens wat op internet rond kunnen kijken? Of verder in dit forum?

Ja daar was ik al mee bezig…maar op internet staat het allemaal zo mooi beschreven…en meningen van anderen…die er al eens zijn geweest…zijn wel erg handig…

Wij hebben twee appartementen Lotus, we hebben al geboekt, villa madrid is af te raden ligt tussen twee grote flats. Lotus ligt 200 m. van strand en 1000 m van centrum ideaal toch! :lol:
Maar je moet eerst maar eens wat boekjes halen bij het risbureau geen do-it reizen pakken maar gogo tours

M@zzel
doeixxxxxxxxxxxxx

wij gaan 30 juli, 7 boomkakkakerels.
Als je wat meer wilt weten!
soldierappie@hotmail.com

Laterz

heeey wij hebben ook lotus/europa besteld bij gogo…alleen wij gaan van 13 augustus t/m de 22e…zijn er meer???
trouwens heb je toegevoegd op msn…check je daar wel…

kus

Hey Wij gaan van 10 aug t/m 22 aug naar Appartementen La Masia. Die appartementen zien er wel goed uit
Maar als je informatie wilt over app in Blanes kijk eens op www.sunweb.nl daar staan een paar appartmenten met beschrijving

Cu in Blanes B)

Originally posted by gsubelluh@23-01-2004, 13:20:22
** heeey wij hebben ook lotus/europa besteld bij gogo…alleen wij gaan van 13 augustus t/m de 22e…zijn er meer???
trouwens heb je toegevoegd op msn…check je daar wel…

kus **

ja wij ook haha lekker chillen in blanes!!!
wij gaan ook op die datums!!!
Doei

Ook wij gaan vanaf 13 augustus naar app. lotus via de GOGO! Wij blijven alleen tot de 29e! lekker 17 dagen bakken op het strand!! Ik heb er echt zin in!!!
gegroet tom :stuck_out_tongue:

Zo, gezellig zoveel mensen naar Blanes dit jaar B)
Wij gaan van 13 juli t/m 28 juli naar Lotus/Europa!! :stuck_out_tongue:

**Heej Gsubelluh, het beste kun je na la masia gaan! daar is het het best geregeld schijnt het :smiley: … ik ga ook met 3 vrienden in augustus! Word dik gezellig… duszz :stuck_out_tongue: !

Kuszz Macho Man

Lotus/Europa zijn superrelaxted! Zat er 2 jaar geleden, echt prima! Let alleen op met het slot van de badkamer…

hey! ik ben vorig jaar ook naar blanes geweest. was heel leuk, ik zat in app.Nautilus. Die is best aan te raden, ik denk dat het voor jullie ook wel geschikt is, want jullie zijn met zijn 5en en dan krijg je best een ruim app., wij waren namelijk ook met zijn 5en. Die kleinere app. waren wat minder maar ok.
Het appartement ligt in ieder geval geweldig! je kan zowat je handdoek op het strand gooien, alleen de boulevard ligt er tussen. Eronder zit een nederlands café. Ik heb in ieder geval een goeie ervaring met nautilus!! Oja, het ligt ook heel vlak bij de discotheken, alles is goed bereikbaar!
veel plezier

[FONT=Arial]
Wij gaan vanaf 6 t/m 22 aug naar Blanes app Lucky, die was nieuw, maar wel goedkoop, bovendien zijn we toch niet echt van plan om veel in het app te doen behalve slapen…
We zien jullie daar wel! B)

Originally posted by Nealz@02-02-2004, 14:51:28
** [FONT=Arial]
Wij gaan vanaf 6 t/m 22 aug naar Blanes app Lucky, die was nieuw, maar wel goedkoop, bovendien zijn we toch niet echt van plan om veel in het app te doen behalve slapen…
We zien jullie daar wel! B) **

whahahahaha die met die ruitjesbedden…ik weet welke je bedoelt…

http://zomer.gogo.nl/images/accommodaties/…laatje18765.jpg

gezellig dat er zoveel naar blanes gaan…heb gehoord dat blanes niet zo groot is, dus we treffen jullie daar vast wel…je kunt me altijd toevoegen op gsubelluh@hotmail.com…als je meer wilt weten…

kus janneke :slight_smile:

Originally posted by gsubelluh@04-02-2004, 18:10:25
** heb gehoord dat blanes niet zo groot is, dus we treffen jullie daar vast wel…je kunt me altijd toevoegen op gsubelluh@hotmail.com…als je meer wilt weten…

kus janneke :slight_smile: **

Reeds toegevoegd :smiley:
Heb ook gehoord dat het niet al te groot is… heb er wel al zin in, maar duurt nog best lang :wink:
Ik Spreek je snellie wel weer…
Weet iemand overigens of Barcelona makkelijk te doen is met de trein? En kent iemand Playa D’Aro? Want ook daar zou ik graag een daggie heengaan B)
C!@O

Originally posted by gsubelluh@04-02-2004, 18:10:25
**
whahahahaha die met die ruitjesbedden…ik weet welke je bedoelt…

http://zomer.gogo.nl/images/accommodaties/…laatje18765.jpg

**

Ik slaap wel lekker op de slaapbank of op het balkon :smiley:

heey ik zou het persoonlijk niet aanraden om met trein of bus naar Barcelona te gaan. Nou heb ik geen ervaring met de verbinding van Blanes naar Barcelona, maar als je op eigen gelegenheid gaat dan krijg je het moeilijker daar, betreft vervoer, en dat wat je kan bezichtigen dan wanneer je een georganiseerde excusie van een dag daar heen neemt. Dan heb je een keus uit een paar excursies, met ieder verschillende dingen die je kan bezichtigen, je kiest degene die je het meest aanspreekt en het kostte afgelopen jaar vanuit l’estartit(noordelijker) ongeveer 21 euro. Je bent dan een dag weg en gaat per touringcar en je ziet ongeveer 4 dingen(bijv. Fonteinen, Camp Nou stadion, Park Guel en een bijzonder uitzichtspunt over barcelona. Eten is inbegrepen(diner). Uit ervaringen van andere mensen zie je minder en kost het je meer als je op eigen gelegenheid er heen gaat.

Succes en veel plezier
Sander

appartementen lotus/europa zijn echt heel goed enne met de trein naar Barcelona is juist heel goed te doen en je bent juist veel goedkoper uit dan met een georganiseerde excursie en ik spreek uit ervaring je moet alleen wel een beetje lef hebben

wij gaan met zn zessen op 27 juli naar app elvira schijnt super goed te zijn… dus dat zal dan wel…