Originally posted by laurens@11-02-2004, 19:04:16
** wij gaan met zn zessen op 27 juli naar app elvira schijnt super goed te zijn… dus dat zal dan wel… **
heyhey…hoe lang blijven jullie dan in blanes? en gaan jullie met gogo?
** wij gaan met zn zessen op 27 juli naar app elvira schijnt super goed te zijn… dus dat zal dan wel… **
heyhey…hoe lang blijven jullie dan in blanes? en gaan jullie met gogo?
Heeijj mensjuss…
Gaan er ook nog mensen naar Consul Park…?? Wij (4 meiden) wouden ook naar app. Lotus maar die was helaas vol…
Zo te horen word het gezellig in augustus… misschien tot daar in Blanes… ![]()
Originally posted by Blanos@17-02-2004, 19:19:37
** Heeijj mensjuss…
Gaan er ook nog mensen naar Consul Park…?? **
hmm niet bekend? when gaan jullie dan?
Originally posted by Nealz@17-02-2004, 22:28:42
**
hmm niet bekend? when gaan jullie dan?
**
Wij gaan 13 augustus ![]()
Van 13 augustus tot 23 augustus… B)
Originally posted by Blanos@18-02-2004, 17:25:38
** Van 13 augustus tot 23 augustus… B) **
Wij 6 t/m 23 augustus, zien jullie daar dan mayb wel… gezelligheid:) ![]()
Wie weet komen…
Gezellig… :lol:
Originally posted by Nealz@20-02-2004, 23:23:58
** Wij 6 t/m 23 augustus, zien jullie daar dan mayb wel… gezelligheid:)**
Heeijj Nealz waar ga(an) jij of jullie dan heen??
Originally posted by Blanos@22-02-2004, 14:13:00
** Heeijj Nealz waar ga(an) jij of jullie dan heen?? **
WIJ (4 jongens) gaan naar appartementen Lucky , die was nieuw, geen idee of het iets is maar we zullen toch niet veel in het appartement zijn
haha! Heb er al zin in ![]()
Met Gogo?
ik gaat met 4 vriendinnen naar Blanes 2 augustus…naar lotus…sgijnt eg goed te zijn…maar is volgens mij al helemaal vol! B)
laat ik nu net 1 van die vriendinnen zijn he eef
maarre zijn er nog meer mensen die 2 augustus via gogo naar appartment lotus gaan?
Wij gaan met/via www.jongerenreizen.nl en ik geloof ook niet dat wij daar vaak aanwezig zullen zijn… veel uitgaan en overdag slapen op het strand… ![]()
Als er leuke dames gaan naar blanes rod 14-28 Ausgustus. Meld me daan aan op MSN.
We hebben een ruim appartement genomen in Ses Illes. omdat Lotus/Europa al vol was.
Maar Ses Illes kan je boeken via www.Vrijuit.nl - maar je moet dan wel eigen vervoer regelen. en laten wij nou met 2 of 3 auto’s gaan. kunnen we lekker ook in Blanes overal makkelijk heen. en avonden naar Iloret Da mar
Originally posted by Crazee+24-01-2004, 19:00:23–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Crazee @ 24-01-2004, 19:00:23)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–gsubelluh@23-01-2004, 13:20:22
** heeey wij hebben ook lotus/europa besteld bij gogo…alleen wij gaan van 13 augustus t/m de 22e…zijn er meer???
trouwens heb je toegevoegd op msn…check je daar wel…
kus **
ja wij ook haha lekker chillen in blanes!!!
wij gaan ook op die datums!!!
Doei **
[/quote]
heeej wij gaan ook naar lotus, alleen wel 19 tot 29…hahaha mar ja is tog nog paar dage ofzo
He wij gaan ook naar app Elvira en ja dat hoort zeker uitstekend te zijn maar we zullen zien !!! nog meer ELVIRA liefhebbers???
We zijn btw met 4 jongens en 2 meiden
Ik zit in appartement 's abbanell. Kga elk jaar weer naar Blanes en elk jaar is t weer een groot feest. Ga dit jaar lekker 5 weken. Jullie moeten wel naar Declap komen! Toptent!!! Misschien zie ik jullie daar.
Kuszzz Joyce :lol:
aardig gek, iemand vertelde me dat we veel te laat waren met onze “6 tm 16augustus” maar ik zie dat er nog genoeg te beleven is
… we zitten in europa/lotus. weet iemand trouwens nog wat foto’s te vinden van dit appartement want kan ze echt nergens vinden :unsure: …
ik check jullie miss daar wel
…
laaatzz,
NiecK
eej voeg me ff toe als je rond deze datum : 8 aug t/m 18 aug 2005 naar LOTUS/EUROPA gaat!! in blanes…!
(K)
haha je reageert nu op een berichtje van januari 2004
dus deze mensen zijn al geweest :lol: