Blanes...tips Voor Appartementen

hahahahaha

voor de mensen die toevallig dit jaar (lees: 2005 :lol: ) naar elvira gaan… tis in 1 woord een geweldig appartement! ben er vorig jaar geweest met mijn vriend, maar tis perfect. en die ligging helemaal… gewoon aan het strand!!! :slight_smile:

Originally posted by NiZzLe@07-07-2004, 22:07:35
** Weet iemand trouwens nog wat foto’s te vinden van dit appartement want kan ze echt nergens vinden :unsure: … **

Originally posted by l0ve_Sal0u@05-02-2005, 10:20:52
** hahahahaha

voor de mensen die toevallig dit jaar (lees: 2005 :lol: ) naar elvira gaan… tis in 1 woord een geweldig appartement! ben er vorig jaar geweest met mijn vriend, maar tis perfect. en die ligging helemaal… gewoon aan het strand!!! :slight_smile: **

Wow goed bezig… :smiley: :smiley:

Originally posted by gsubelluh@23-01-2004, 13:20:22
** heeey wij hebben ook lotus/europa besteld bij gogo…alleen wij gaan van 13 augustus t/m de 22e…zijn er meer???
trouwens heb je toegevoegd op msn…check je daar wel…

kus **

hey gsubelluh

Wij gaan in die tijd ook naar blanes in app Lotus
we zijn met zijn vijfen (allemaal jongens)
van 14 t/m 29 aug
In onderwerp:

Wie Gaat Er Van 15 T/m 29 Aug 2005 Naar Blanes

vind je nog meer mensen die dan op vakantie gaan

Ik hoop dat Nautilus een beetje te doen is… daar zitten wij namelijk :slight_smile:

Eindeluk iemand die ook in Nautilus sit :smiley: Wij gaan van 15 tot 25 juli :wink:

Originally posted by Meneertje_erik@10-03-2005, 15:35:59
** Eindeluk iemand die ook in Nautilus sit :smiley: Wij gaan van 15 tot 25 juli :wink: **

Misschien loop ik je onverwacht tegen het lijf haha

wij gaan van 13 tot 24 augstus naar blanes app. elvira iemand al geweest toevallig?

Originally posted by Mell0w@10-03-2005, 19:37:06
** Misschien loop ik je onverwacht tegen het lijf haha **

En en en? Heb je foto? Heb je mij gezien? fotolink staat in m`n onderschrift