Appartement Nautilus

heey wij zijn 2 jongens (17 en 18) en 2 meisjes (17 en 18)

wij vertrekken op 16 augustus met de bus vanuit eindhoven naar Blanes :slight_smile: wij verblijven in het appartement Nautilus en ik dacht misschien kunnen we al een beetje contact maken met mensen die er dan ook zijn :slight_smile: zou leuk zijn tog? ook zou ik graag willen weten of iemand dit appartement kent en of het een goeie is :slight_smile: nou ja ik hoop da we reacties krijgen :slight_smile:

wij gaan 9 - 18 augustus naar blanes, en 6 van ons verblijven in app. nautilus, maar daar heb je dus niks aan, als wij terug zijn ben je al daar. maar het schijnt iig niet verkeerd te zijn…

ey ik ga ook naar blanes alleen ga ik hier vanuit nederland al 2 aug weg met de bus! en ga ook naar app nautilus ik ben er 2 jaar geleden ook geweest en jah t app zelf steldt niet zo heel veel voor maar het ligt echt geweldig!!! je stapt s morgens het app uit steekt over en je staat op de boulevard aan t strand het uitzicht vanuit het app is ook mooi!!! je kijkt op zee (als je aan de voorkant zit) en s avonds zit je ook goed ik ga altijd naar declap das een discotheek en ligt daar om de hoek!!! dus als je wil kan je kruipend terug!!! je zit ook vlakbij sunset das ook wel een leuke tent kan je gezellie drinken op het terras en binnen is het ook gezellig!!! met andere woorden het app wat jullie hebben uitgekozen is gewoon een goeie keus geweest!!! heel veel plezier daar en wie weet kom ik jullie nog tegen!!! ik blijf 17 dagen!!! x jaimy

heey

Wij 3 meiden van 19,19 en 18 vertrekken ook 16 augustus vanuit
Eindhoven naar Blanes.
Wij verblijven in app. Lotus

heeeeey jullie 3 meiden gaan naar lotus?

wij twee gozas van 20 en 20 gaan naar hotel isabel (geloof naast lotus zo’n beetje)
Dat wordt lachu
wij dachten dat blanes ongeveer wel uitgestorven zou zijn omdat we zo laat gaan… maar misschien valt het wel mee :stuck_out_tongue:

cu daar wij zitten er 13 / 23 aug :lol:

ciao chiccas bellas ofzo haha massol