Lotus/europa 8 Aug T/m 18 Aug

eeej k ga met 3 meiden naar blanes: lotus / europa
ga je ook rond deze tijd: 8 aug tot 18 uag 2005?
voeg me ff toe! o_3ll3s@hotmail.com :stuck_out_tongue:

xx

Hey ik ga met 4 andere gasten van 15 t/m 29 aug 2005 naar blanes appartement lotusā€¦ misschien kunnen jullie ons dan vertellen wat er allemaal te beleven is als we aankomenā€¦ en misschien kunnen we met zā€™n allen nog iets leuks doen:P
Hoe oud zijn jullie btw??
En zijn jullie er al eens eerder geweest??

Wy gaaaaan van 14 juli t0t 18 augustus :smiley:

en ikkuh 11 tot 20 juliā€¦ :frowning: ik ga t kortst van iedereen :stuck_out_tongue:

He Sun_Lady, wij gaan 16 tot 28 aug, dus gaan maar 2 dagen tegelijk met jullie.
Spanje_Blaness daarentegen is redelijk tegelijk met ons!
Zijn jullie m/v en hoe oud?

12-22 augustus! Met mn 4 lieve vriendinnetjes :slight_smile:

Ik was al bang dat we de enige zouden zijn die zo laat nog gingen :stuck_out_tongue:
haha!

liefs, Anne

dachten wij ookā€¦
maar hoe later hoe goedkoper he :slight_smile:

Hey Christina86
wij zijn allemaal m en 17
En hoe oud zijn jullie??

wij zijn met twee meiden, beide nu nog 18, tegen die tijd 19

Wij gaan met zn 4en van 8 t/m 17 augustus naar Blanesā€¦ In Appartement Lotus!! Wij zijn 4 meiden en dan allemaal 19!! We hebben er enorm veel zin inā€¦

Originally posted by dianablanes@21-03-2005, 14:21:11
** Wij gaan met zn 4en van 8 t/m 17 augustus naar Blanesā€¦ In Appartement Lotus!! Wij zijn 4 meiden en dan allemaal 19!! We hebben er enorm veel zin inā€¦ **

zaten wij vorig jaar ook.
Goede ligging 300 meter van het strand. 100 meter van een goede pizzaria en snackbar patje patatje en 50 meter van Disco Arena en Bar Gotcha, al het goeie op 2 min afstand.
wij gaan begin juli weer. :smiley:

Wij hebben er ook enorm veel zin inā€¦ Vorig jaar naar Calella geweest en daar hebben we het ook super naar onze zin gehadā€¦ Gewoon lekker relaxed overal dichtbijā€¦ Dat is echt zo handig! Zijn er ook supermarkten in de buurt en kun je daar goed boodschappen doen? En weet je ook of alles netjes is in het appartement? Vorig jaar was dat niet zo, maar toen hadden we wel een relaxed balkonā€¦

Ja hoor, het zijn nette app. het balkon is redelijk. je hebt of in de morgen of in de avond nog een zonnetje. ligt eraan aan welke kant je zit. En er zijn 2 supermarkten op ongeveer 200 meter.

gr adriaan :wink: