Blanes Juli 2005

:stuck_out_tongue: zijn er ook mensen die deze zomer naar Blanes gaan??
ik ben 21 en wil via beachmasters naar Blanes gaan, alleen ben noodgedwongen om alleen te gaan, ik zoek nog een beetje naar contacten voor mensen die er ook heen gaan…zou leuk zijn. :smiley:
Zijn er mensen die al bekend zijn met Hotel Pimar…of stella Maris?
en weet er iemand wat meer te vertellen over blanes…bedankt alvast, en ik hoop op reacties. B)

Zoals je hier hebt al kunnen lezen gaan er heel veel nr blanes toe :smiley:

Blanes is egt leuk! (=
En als je alleen moet gaan. Je kent er al heel snel allemaal mensjes :slight_smile:
Welke datum ga je dan?

ik ga ook alleen met zo’n organisatie, met nivea vakanties. maar ik heb gehoord dat je echt onwijs snel vrienden maakt want er gaan er wel meer alleen en die zoeken ook gelijk contact!!

ik wou 16 t/m 30 juli gaan of 9 t/m23 juli tenminste ik hoop dat ik dan kan, ik wou wel in hotel Pimar, maar weet nog niet of dat kan dus.
maar hoor alleen maar goede en leuke reacties over blanes, ben jij er al vaak geweest, en wanneer ga jij B)

dat was bij mij dus helaas vorig jaar niet het geval, en niemand van beachmasters zat bij mij in het hotel, dus was een flinke tegenvaller, vandaar dat ik zo maar een beetje contacten zoek.

Ik ga ook :rolleyes:

maar of contact met my zo leuk is :stuck_out_tongue:
Ik ken byna iedereen daar :stuck_out_tongue:

haha ja bij beachmasters loopt het wel anders dan waar ik mee ga bij mij zitten we in tenten en is het gewoon echt een groep die alles samen doet (eten,stappen enzo) :stuck_out_tongue: