Blanes !

Eeeeejj!!!

Dit jaar ga ik weer naar Blanes samen met 2 vrienden.
We zijn benieuwd wie er ook heen gaan.

Dus… Laat eens wat van je horen.

Greetz Patrick B) :smiley: B)

Hai Patrick,

Ik ga samen met 3 vriendinnen naar Blanes in dezelfde periode als jullie. We staan op camping La Masia, en jullie?

X Esther

Hey Es!

Wij staan daar ook op die camping. Maar dat had ik toch al verteld?
We gaan er ff een leuk feestje van maken of niet dan?
Leuk dat je me hier trouwens hebt gevonden.
Alleen een beetje weinig reactie…

Ik ga je zien…

Kuzz pat

Ik zit ook samen met 3 vrienden 2 weken in blanes op la masia.
Wij gaan van 7 juli t/m 23 juli…

Voeg me ff toe op msn als je in die zelfde periode op de zelfde camping staat.

Greetzzz Nicooow
B)

Hey mensen, Patrick en Esther o.a.,
ik ben vorig jaar voor het eerst naar Blanes geweest… ik raad het je niet echt aan… ik weet niet precies hoe lang jullie gaan,… maar ik sotnd 3 weken lang op Camping la Masia (volgens mij Esther ook als ik het goed gelezen heb)… dat is veel te lang voor zo’n klein rotplaatsje als Blanes… je hebt de keus uit 4 kleine discotheken waarvan er 3 hetzelfde zijn… de barretjes zijn erg klein en de boulevard stelt niks voor en er is weinig leven te beleven…
Ik hoop niet dat het tegenvalt voor jullie maar ik waarschuw je alvast.
Blanes Beach is de enige tent die een beetje te doen is. Wel kun je heeeeerlijk eten bij La Veranda op de hoek van de boulevard… met o.a. Shoarmaschotel voor 8 euro… en ik verzeker je… dat krijg je echt niet op! Zo machtig en zo lekker! Ton en Gerrie voor tussen de middag is ook aan te raden.
Veel plezier daar!
Bobby Michiels

NOuuuuuu ik denk dat het een beetje aan jezelf ligt of het gesellig is of niet…
ik ben er vorig jaar ook gweest en heb me PRIMA vermaakt!!
Ik vond lloret nog minder leuk dan blanes duss!!!
Dikke kus!!! :smiley: :stuck_out_tongue:

Wij gaan met een stel vrienden en 2 vriendinnen 8juli ook naar Blanes en staan daar tot en met de 22ste op de camping. Redelijk zin in, vooral omdat ikde dag tevoren nog een tentamen heb :D. hebben wel zin een een feestje… niet zo massaal als Loret of Salou iig

[FONT=Times][COLOR=purple]JOEHOOOOEE IK HEB SIN IN SPANJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOg 11 nachtjesssss
en dan met beachmasters naar la masia in blanessss
ik ga vliege met dutchbird om 05,00 8juli
wie nog meeeeeeeeeeeeer??
voeg me toe op msn
kussje17@hotmail.com :smiley:

WAT EEN DRAMA
DIE HELE CAMPING LA MASIA
NET ALS BOBBY VORIG JAAR…3 WEKEN GESTAAN
ALLES VIES…en PAS OP!!!
De schoonmakers die daar werken stelen daar… let echt goed op je spullen…ze zijn heel sneaky daar

nou ik heb ook lang genoeg op la masia gestaan!! en nie vies!! en egt leuke campingg…
en bij mij was er nix gestole
me telefoon had de hele n8 op tafel gelege! tot dat ik uit me bed kwam nou nix gejat ofzo bij mij!!!
en je ben tog zowiezo al zuinig op je spulle daar!!! sjeempie

Originally posted by Tygerinnetje@27-06-2003, 21:58:50
** [FONT=Times][COLOR=purple]JOEHOOOOEE IK HEB SIN IN SPANJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOg 11 nachtjesssss
en dan met beachmasters naar la masia in blanessss
ik ga vliege met dutchbird om 05,00 8juli
wie nog meeeeeeeeeeeeer??
voeg me toe op msn
kussje17@hotmail.com :smiley: **

Toegevoegd alleen weet nog niet hoe laat we gaan vliegen! Die eikels gebeld en zou worden opgestuurd! Maar goed… heb je toegevoegd!