Hoe Was Blanes?!

voor de mensen die al terug zijn :smiley:

hoe was het?

was het wat je er van verwacht was?

leuke, romantisch, grappig dingen die gebeurt zijn vertel het allemaal hierr… :stuck_out_tongue:

ik ben benieuwd!

blanes was super! gister terug gekome, toen ik aankwam had ik wel zoiets van uh… oke ik had toch meer het palmbomen effect verwacht snapje? maar achteraf was het supergaaf!! vooral het uitgaan!! DARKRAVEEEER hihi maar morgen ga k al weer naar zeeland op vakantie, maar iedereen nog veel plezier in blanes!!

Ik vond het hartstikke tof. Ik heb veel vrienden van overgehouden een vriendje. Maar ik vind het niet leuk dat hij in Blanes blijft wonen!! Hij komt in September weer naar Nederland. Dus ik vind dat wel relaxed.

ik ga morgen :lol: ben zoooooo benieuwd

denise,

Je moet indrinken in de Boemel. Daar kun je tequila, bier voor 1 euro verkrijgen. Daarna na de Gotha, Las Vegas en op zondag naar de Arena. Want daar is Darkraver (van komt tie dan?)aan het draaien.

Als je toch in Blanes bent. Wil je dan de groeten van mij doen aan een propper van de Las Vegas die Erik Mintjes heet. Zeg maar van Christel en Andrea die gezellig met hem praatten. Wij waren 2 weken geleden in Blanes.

Groetjes Christel

blanes was ge-wel-dig! Was mijn 1e keer en egt een supervakantie gehad. 2 keer darkraver geweest, een keer marcoV, dj maurice en jeroen post. Verbleef er 2 weken en dat was eigenlijk precies genoeg totdat mijn batterij op was van het elke nacht uitgaan. Ben alleen geeneen keer in de mimos geweest :unsure: hep ik wat bijzonders gemist? :rolleyes:

Originally posted by Vinniej@22-07-2005, 16:39:57
** Ben alleen geeneen keer in de mimos geweest :unsure: hep ik wat bijzonders gemist? :rolleyes: **

ik vond mimos toch wel een heel klein beetje best wel relaxd :o
dus ik vind van wel…maarja als je het maar gezellig hebt gehad…

maar het kon gezelliger :lol:

blanes was SUPER :smiley: kom net thuis maar zou zo weer terug wille :wink: doe ze bij cheers ff de groeten :stuck_out_tongue:

ik zou niet naar de klomp gaan, dat vond ik echt een balle tent

mimos en arena vind ik wel de betere discotheke :stuck_out_tongue:

Hola!!
Vandaag is mijn ultimo dia hier oftewel mijn laatste dag…
Het was supermooi, echt geweldig, wat een feest…!!!ç
De beachparty moet je zeker hebben gedaan, echt masterlijk… beachmasterlijk!
De vuurwerkweek, santa anna festival, is donderdag begonnen, maar toen waren wij naar barca… Barca was zoals verwacht ook erg mooi… vooral de fontijnenshow, nice nice…
Gisteren hebben we wel gekeken naar los fuegos, het vuurwerk… echt megavet! tip: www.wifiblanes.com/blog en natuurlijk onze site voor vele fotos van de hele vakantie… meer dan 600 foto´s…!!
u know: blanes2005.tk… Misschien hebben jullie onze spandoek wel zien hangen bij Lotus appartments…!
Vanavond pas om 23.30 vertrek met de bus… zwaar minder… Maargoed, het was echt top!
Recuerdos y besos, Eddy

het was te rlxd ik wil trg!!!
blanes is super! aanrader voor iedereen

ohhh k ga maandag weg!!! damn k heb er echt superveel zin in B)
we zullen zien :stuck_out_tongue:

ik ga vanacht om 2 uur weg

en na deze reacties allemaal : kan ik al helemaaaaaal niet meer wachten hihi :stuck_out_tongue:

maja heeel veel plezier aan de mensen die nog gaan!

en voor de mensen die al terug zijn ben ik blij dat het super was :smiley:

tot over 3 weekjes :lol:

Ik ben net terug en ik heb echt de tijd van me leven gehad :smiley:

kga dinsdag om half 12 met vliegtuig mee richting blanes,

kheb er zin in…lekkah feestuhhh haha

wie gaan er nog meer, aankomende week???

groetjes petra

toppppppieeeee :ph34r:

Het was TE GEK! Ik ben zoooooo jaloers op de mensen die nog moeten gaan!
Oja en als er iemand bij Cheers naar binnen loopt, doe ze dan ff de groeten van ‘De Limburgers’! :smiley: Was echt altijd gezellig daaro!

Ben net terug, maar ik wil weeeeeer terug …
Iemand die mee wil toevallig ? :stuck_out_tongue:

Nehh, nie zo`n zin

LIKE DUH IK GA MEE :slight_smile:

Zullen we dan nu mteen gaan ? :stuck_out_tongue:

Ja, camping of wat was je vanplan? vliegen of bus :stuck_out_tongue: of zal ik de auto van me pa jatten :ph34r: