Hoe Was Blanes?!

Vliegen he (A) anders moeten we nog zo lang wachte :P…
En dan nemen we uh, n app :stuck_out_tongue: of hotel (A)

Originally posted by Mell0w@31-07-2005, 22:59:50
** Het was TE GEK! Ik ben zoooooo jaloers op de mensen die nog moeten gaan!
Oja en als er iemand bij Cheers naar binnen loopt, doe ze dan ff de groeten van ‘De Limburgers’! :smiley: Was echt altijd gezellig daaro! **

en de groeten van jurgen B)

iedere avond ‘‘mexico’’ gespeeld met personeel :slight_smile:

Was dat eigk, mexico?

das tog sown spelletje met als je verliest ofzo met kaarten dat je een shotje moet neme?

nja kzag wel steeds mensen spelen met bekertjes en dobbelstenen, misschien was dat t

spelletje met dobbelstenen en een ‘‘schudbeker’’ (schud je de dobbelstenen in :stuck_out_tongue: leuk spelletje iig

Blanes was echt SUPER :smiley:

ik heb het echt erg naar me zin gehad!

Ik heb ook echt naar mijn zin gehad! Ik ga volgend jaar weer terug naar Blanes.

Ik moet nog even kijken met mijn geld. Want ik ga studeren aan de hogeschool van Den Bosch en ik ga ook op kamers.

Maar op een of andere manier ga ik toch naar Blanes!!

Groetjes Christel

Blanes is echt een hele fijne vakantie plaats. Mijn vrouw en ik komen er inmiddels als vier jaar, en zullen nog vele jaren terugkeren.

Toen we voor het eerst kwamen verbleven we in Hotel San Antoni, in het oude deel van het stadje - pal tegenover het strand. Dat hotel is inmiddels gesloten. Er komen apartementen voor in de plaats.

De volgende jaren hebben we zelf ook een apartement gehuurd. Veel voordeliger dan een hotel, en je bent veel vrijer in je doen en laten.

Daarbij hebben we het voordeel dat het apartement in het oude deel van Blanes staat, op 5-10 minuten lopen van de ‘toeristenwijk.’ The best of both worlds, dus.

Voor degenen die Blanes nog eens terug willen zien - nog voor de volgende vakantie - is dit misschien leuk:

Gratis Blanes screensaver / slideshow
http://www.blanes-spain.co.uk/

Anton

Hoe is de temperatuur 's avonds in Blanes?

goed te doen hoor… kan gewoon in je T-shirtje lopen

snachts zijn er zelfs mensen op het strand te vinden… :wink:

haha maar die houden zich met bepaalde bezigheden warm :wink:

ja of ze zijn aan het vissen:p

naar kwallen zeker :stuck_out_tongue:

zou kunnen, zal het dit jaar eens vragen aan zo’n gast…

Uh, Ja :stuck_out_tongue:

sex on the beach, c’mon everybodyyy (8)

I wanna have sex on the beach (L)

Oke. goed / slecht voornemen ?

waarom zou het slecht zijn,:whistle: