Hoe Was Blanes?!?!?

hallo allemaal,
als de mensen die al terug zijn uit Blanes hier ff wat willen schrijven hoe ze het gehad hebben dan weten wij wat we kunnen verwachten :smiley:

:smiley: HOI HOI! :smiley:

ik ben zaterdagavond terug gekomen uit Blanes!
en het was daar super! als je van het strand, zee,
uitgaan en lekkur gek doen houdt, dan wordt het
ook voor jou een supervakantie!
heel veel plezier!

groetjes
Nikki B)

echt… mensen…ik vind het zoooooo klote om weer hier in dit koude kut kikkerlandje te zitten!!! het was echt helemaal geweldig, net een klein paradijsje! zon…heeeeete zon!! strand!! uitgaan…ook helemaal toppie vooral de arena is echt gaaf, alleen eerst wist ik niet dat er ook nog een r&b zaal was!! en echt naar de schuimparty gaan op woensdag in de arena, maar dames: kijk uit voor kleine vieze aanrandende spanjaarden in het schuim keej??

echt…volgend jaar weer hoor! maar dan we met het vliegtuig, en in een appartement!!

dikke kus

annelies (poepiebruin!! B) )

Ik zit nu al een week thuis & vind T nie zow leuk dak hier in NL zit!! Jeetjuh Blanes was echt Super!! We gingen met z’n tienen!! Jaja een hele zooi maar t was Geselli!! Lekker op T strand, eten, uitgaan Slapen en dat 13 dagen lang HEERLIJK!! Hoop dat we volgend jaar weer heen gaan en dan weer in Villa Madrid…Egt een relaxed appartement!!
Owjah en niet meer met de bus maar lekker vliegen!! De busreis heen was zow lang maar wel geselliii!!! Bijna niet geslapen maarjah dat boeit verder niet, op de terug weg hebben we de slaap zow ongeveer wel ingehaald!!

Kusjah uit O’wolde

allemaal leuke verhalen! Maargoed dat wij nog moeten gaan dan! Heb er vet zin in!!!

heey
wijn zitten nu in blanes!!!
echt toppie hier op la masia
heeel veel hollanders en jeugd!!!
we gaan dalijk eerst naar gotcha (masterlijke muziek) en daarna las vegas!!!
arena vind ik niet zo en mimos vind ik wel cool
ook een aanrader is het om een dagje naar lloret te gaan maar er is hier ook genoeg te doen!!!
entreeprijs is bijna niks
las vegas is 5 euro en dan krijg je er mixje en biertje bij

Ben nou sins woensdag weer thuis en hep zoooo’n heimwee!!
ben maar 8 daagies geweest in hotel Beverly Park (ging altijd 3 1/2week naar El Pinar) dus was echt te kort en veeeeel saaier!! Volgend jaar lekker 4 weekies!!
Maarja ben al lang blij dat ik iedereen weer gezien hep!!
Glenn & Mitch mis jullie!! En Joey :wub: haha :smiley: en Rudolf jammer dat ik je zo weinig gezien heb!! echt kut maarjaaa :unsure: voor jou ging ik gewoon!! hoop dak je snel weer zie!!
Noujaaa over 360dagen ben ik er weer!! Met Kelly weer naar me ouwe campinkie El Pinar!!

Het was helemaal geweldig! ik ben gisternacht thuisgekomen en ik vind t echt kut dat ik nu weer hier in Haarlem zit!
vooral de Gotcha! en de Las Vegas waren helemaal toppie :smiley:
veel leuke mensen ontmoet nah t was helemaal leuk en kzou dr het liefs nu meteen weer terug gaan! <_<

jaja… het was weer één groot feest!! Enneeuh El pinar zitte de echt blanes gangers :smiley: haha…

Alowha peoples,
Wij moeten nog lekker gaan… nog 3 nachtjes slapen en dan gaan naar de party toe… zien wel beetje op tegen de reis, maar ach… je krijgt er wat goeds voor terug… :smiley:

jaa wij gaan lekker deze zomer weer voor de 2e keer met zn tweetjes, wordt weer superr!
vorig jaar was t ook echt gaaf dus we kunnen niet meer wachten tot 22juli!!! :ph34r:

Niet veel te zeggen:
Al 15 jaar Leuk :smiley:

Liefs,
Sandraaa »» 14 juli t/m 18 aug te vinden in blanes :smiley: