Ik Mis Blanes!

wij zijn met 3 meiden 16 t/m 25 augustus naar Blanes geweest en het was echt helemaal supper. Er hong een leuke sfeer waren leuke kroegjes en leuke mensen. Ik vond L’loret wat minder te druk en masaal en daar hong niet zo’n leuke sfeer.
Maar Blanes was echt geweldig zeker voor herhaling vatbaar!

Wat vonden jullie van Blanes?? :smiley:

Wij waren met z’n tienen (6 jongens & 4 meisjes) van 9 juli t/m 21 juli
T waren egt 13 super dagen… Lekker op t strand liggen, uiteten, uitgaan HEERLIJK!!

Int de eerste week dat k weer thuis was, wilde ik egt weer terug naar Blanes…Nu nog maaruh alles is tog dicht!! Maybe next jaar weer naar Blanes…

heeeey wij waren er ook van 16 tot 25 augustes!! en ik wil ook zooooo graag trug!! kverveel me dood hier in Nederland…terwijl je in blanes je nooit verveelde :slight_smile: ook al had je nix te doen!!

waar zaten jullie enne hoe beviel t?

wij zaten met zun 4e (2jonges 2 meisjes) in Nautilus precies aant strand!! egt een straat over en je was er :smiley: zwaar relaxed appartemente!! en egt veel gelache!!
khoort t wel… miss msn?

xxxx

Gingen jullie snacht’s welleens zwemmen?
En komen jullie uit Emmen??
zo ja dan kennen jullie ons en wij jullie.

Wij, 4 meiden, zijn ook naar Blanes geweest. Het was daar ontzettend wijs, ik wil erg graag weer terug ik mis het… :stuck_out_tongue: Ook ik vond dat Lloret te druk was en niet zo gezellig als Blanes.
Het leukste vond ik het in de Sunset voorals wanneer er gestript werd… :wink:

Wij hebben geen striptease act gezien maar dat zou den ik gekomen zijn omdat wij vrijlaat in het seizoen daar waren en er al personeel van de sunset naar huis was.

Blanes was zeker super. Ik ga volgend jaar ook weer terug.

Ik was ook in blanes in heel augustus. En halverwege de maand waren er nog wel stripteases in de sunset.

Lloret vond ik ook niks. Alleen een keer in de bumpers toen DJ Chuckie kwam draaien. En toen daar ook een x aantal personeelsleden uit discotheken van de mimos rondliepen en van de las vegas geloof ik.

Maar Blanes rules zeker. Ik ga volgend jaar 6 weken en dat is nog te kort voor mijn gevoel.

Kussies Ilse

Kmis blanes ook :frowning: super strand en app la masia zijn ook super, egt toffe vakantie gehad daar :smiley: :smiley: B)

Heeey ik mis Blanes ook! Idd de 1e week wou ik alleen maar terug :slight_smile:
waren echt 10 top dagen!
maar ik had even een vraagje voor jullie?:slight_smile:
Als de gotcha dichtging werd er altijd een liedje gedraaid van:
'‘Het is de hoogste tijd het was een superfeest want van de hele wereld feesten wij het meest enz’ :stuck_out_tongue:
maargoed, weet iemand misschien hoe dat nummer heet of van wie dat nr is? want ik kan het nergens vinden:(
dankjewel! en ik ga zeker volgend jaar weer even naar Blanes!!
xx

http://www.sunsetblanes.com/rudolf6mini.jpg

sunset website doet t weer, klik hier
:smiley:
ook ik ga zeker trg next jaar, 4e keer blanes. 3e keer werken voor sunset… echte diehard…!

Ik wil ook het volgend jaar gaan werken aan de Costa Brava.
En het liefste in Blanes maar ik kom denk ik niet echt in aanmerking ergens want ik heb geen horeca ervaring.
Of maakt dat niet zoveel uit??

Blanes was gewoon sfeer… volgend jaar weer… wil het niet missen… :smiley:

Ik hoop dat mijn gemis naar blanes ook maar een weekje duurt, want ik wordt er gek van :frowning: