zaterdag 1 juli tot zaterdag 8 juli in Blanes!!! wie volgt?????

Heb er echt zoveel zin in, maar ook hoor je van die mindere meningen over blanes dat er veel kinderen komen van 14/15 jaar en dat alles vroeg dicht is… maar toch heb ik er zin in en ben er van overtuigt dat het leuk word he DJ:love:

yep 28 juni!

ow das cool zie ik je daar!!! dat gaat helemaal gezellig worden!!:slight_smile:

Dan is er nog niks aaaaan :smiley:

heey ik ben er vanaf 2 juli en er zijn idd wel wat jongere kinderen maar de meerderheid is toch wel tussen de 16 en 22 ofzo denk ik… (is ook best jong maar toch:D) en dat alles vroeg dicht gaat is niet waar, geen probleem in Blanes om je te vermaken tot in de kleine uurtjes hoor… en desnoods hou je een afterparty op t strand ofzo :smiley:

heb je er net zoveel zin in als ik;)!!! nog maar paar daagies!! tot in blanes xxxjes

vriendin van mij gaat ook al 1 juli btw!

ow das gezellig!! ja der zullen zat mensen naar toe gaan gelukkig maar!!:smiley:

ja ik heb er zeker zin in :wink:

en ik ben alweer terug van Blanes :frowning: kut zooi

Ik ga over een weekje + 1 dag (A)

da doe je, je zelf aan:whistle: :wink:

jaja ik weet het, nja dan maar weer uitkijken naar blanes 2007

ist zo goed bevalle dan??? :wink:

(nie dat het erg is ofzo :smiley: )

ja alleen de eerste week was TE rustig… maar sinds 31 juni werd het best relaxed!! Ik hoorde van Niels van Gotcha dat het nu zo ong. de leukste tijd was, anders werd het TE druk. Mja, ik ga ff proberen te regelen om volgend jaar als propper aan de slag te komen.

Niels is goede gast, had me vorig jaar geholpe met politie;)

ik was er vorig jaar vanaf 1 juli tot 21 juli en ik vond het pas ‘‘gezellig’’ druk worden in de laatste paar dagen

Ja, want toen was ik er heh(L)
En stond je telkens alleen by La Masia (a)

ja waren echt vette meetings… in mn eentje

haha stond je er echt dan? :slight_smile: ik was er vorig jaar van 11 tot 20 juli maar dan ist nog wel btje rustig, ach als je noordwijk strand gewend bent kan er in blanes niet zoveel fout gaan :wink: