Hello iedereen!:dag:
Zijn er al mensen terug uit Blanes en willen die hun verhalen met ons delen?
Hier kan het:zon02:
Hello iedereen!:dag:
Zijn er al mensen terug uit Blanes en willen die hun verhalen met ons delen?
Hier kan het:zon02:
Nog niet terug, zit er nog steeds :P!
En ik moet nog gaan… ![]()
het doen in de douches word een rage op camping la masia in de eerste week dat ik er was werden er al 2 stelletjes betrapt… iedereen die buiten het hokje stond te luistere en iedereen die er over praatte
Het was al een rage…maar ben nog nooit iemand tegenkomen die ons zag:o
Haha doe je goed
Maarja ik vond blanes super!
Alleen die spaanse kinderen van een jaar of 10 die de hele dag zwerven op de camping la masia zijn zwaar irritant
Op een gegeven moment moest ik eentje gewoon een klap verkopen omdat eentje me bij me arm pakte en de andere me probeerde te zoenen, en dan de volgende dag nog eens tot 2 keer toe op de kont van me zusje slaan
Echt niet normaal die kinderen :retard:
Ik kom zelf al 14 jaar in blanes, en ik kom volgend jaar standaard weer terug. Verder vond ik blanes dit kwa DJ’s boring:P zal wel aan mij liggen maar heb me wel vermaakt
Laterssssss
20 tot 30 aug ben ik er:O
Hola iedereen,
Ben zelf al vanaf vorige week Woensdag terug.
Heb echt een te gekke vankantie gehad en ga volgend jaar cker terug.
De busreis vond ik wat aan de lange kant vooral de heen reis met wat luidruchtige boeren achter ons.
Maar agh…
Verder vond ik de camping er heel leuk en verzorgd uitzien.
Vooral dat er elke ochtend de perdronegro’s kwamen vegen viel me heel erg op.
Het GoGo gedeelte ligt lekker dicht bij het zwembad dus konden we snel naar het zwembad waar we ook elke dat wel 3 uurtjes hebbe gelegen.
We zijn owk met GoGo naar Barcelona geweest,was erg leuk alleen krijg je dan niet zoveel te zien en bij de Sagrada de Familia konden we maar een kwariertje kijken.
Daarna gingen we naar het stadion van Barcelona (Nou Camp) waar je het museum en het veld kan bekijken.
Het leukste was toch dat je zelf even over de Ramblas kon lopen.
Leuk dat er allemaal mensen staan die wat aan het op voeren zijn en die levende standbeelden.
Het eten in Blanes is vind ik vrij goedkoop en zijn dus ook elke dag lekker uit eten geweest.
Er zat vlak bij het oude gedeelte van Blanes een lekker (Nederlands) Steakhouse waar we heerlijk hebbe gegeten,tis een eindje lopen maar dan krijg je wel lekkere stukjes vlees.
Via GoGo hadde we 4 uitgaans avonden.
De 1ste avond de kroegen tocht naar alle leuke tenten van Blanes.
Deze was heel gezellig omdat je nog niemand kent en dan ook gelijk ziet wat de leuke discotheken zijn.
De 2e avond gingen we gelijk naar Lloret de Mar persoonlijk vond ik dat veel te colosaale toestanden maar de Sensation vond ik er dan nog wel meer door kunnen. (Gekke DJ)
Wat opviel aan Lloret was net alsof je in Las Vegas liep terwijl ik daar nog nooit ben geweest.
En die stomme proppers daar.
De 3e avond was de Party Night ofwel de Fuckoff Party.
Feestavondje voor de mensen die Zaterdags of Dinsdags weggingen.
Leuke avond beetje dansen beetje drinken,tot 2 uur daarna gratis naar de Arena,en daar begon gelijk me BlanesTyfus.
Toen ik de dag daarna wakker werd was gelijk me stem naar de klote en hoesten als een gek maarja iedereen krijgt het heelaas en ik dus ook.Heb het zelfs nu nog.
Zondag was ht laatste avondje van de GoGo toestanden toen gingen we naar Calella de Dutch Night.
Grote Discotheek,een grote gezelligheid daar.
Leuk dat de reisleiding een dansje voor ons allen deden.
De terugreis moet ik zegge was echt een grote ramp.
We zeiden eigenlijk op Dinsdag avond kwart voor 9 vertrekken.
Ik vind het al raar dat je al om half 10 je tent uit moet,dan moet je nog een hele dag.
Op onze tickets stond dat we pas om kwart voor 9 s’avonds vertrokken toen ginge we kijken bij de receptie daar stond half 10 en daarna kwam een van de reisleidster die kwam ons vertelle dat we op half 12 weg gingen dus al met al lang wachten.
Toen hadde we nog eens een bus die pech had en moesten we in Luxenburg overstappen op een nieuwe.
Waarna we om 8 uur s’avonds op Woensdag dan eindelijk thuis kwamen.
Al met al de vkantie was zeer geslaagd en wie weer zie ik jullie volgend jaar weer aan de Costa Brava!!:zon02: