Tot in Blanes !

Beste wereldwijzerkameraden, ik ga morgen (dinsdag) weg naar California en zal pas vlak voor blanes terugkomen dus vandaar dat ik afscheid neem en ik zeg; tot in Blanes! :smiley:

(U)
Dag meneer propper(L):stuck_out_tongue:

oooo vet stoooeer is dat stage? :smiley: tot in blaneees en wel gratis drankjes uitdelen! (H)

tot in Blanes!..:slight_smile:

nee geen stage, gewoon reizen, chillen, feesten enzo

Chill chill!

stuur je n kaartje :stuck_out_tongue:

jowh… later hè :wink:

haha ja ik zal hier nog n keer wat van me laten horen ok :cool:

MOET. :smiley:
Anders kykn we jou niet meer aan in Blanes (L)

haha oke dat is zeker niet de bedoeling :smiley: dus komt goed!

Ok, veel plezier daar!! Zie je in Blanes!!

hahaha nee want dan kan je het al1 nog maar goed maken met heel veeel gratis drank :stuck_out_tongue: niet dat je dit nog leest maarja :stuck_out_tongue:

Hys Weg

blub, haha wij gingen vandaag op de kaart die toevallig bij engels hing kijke waar calafornie lag maar konde het niet vinden :stuck_out_tongue: ik weet nu wel waar de bounty-eilandengroep ligt ?

hallo allemaal, ik laat weer es wat van me horen vanuit het zonnige California! ik leef nog! hoop dat ik na 3 maanden hier en 2 maanden Blanes nog steeds leef trouwens hehe… maarre Chantiejj; California is in de VS, linksonderin… ben nu overal geweest in Cali en zelfs in Las Vegas en Mexico! erg zin in Blanes! dat was het weer, ik besluit dit bericht weer met de woorden; tot in Blanes!

noouuu ik wil ook naar las vegas :frowning:

ik wil (nog een keer) naar las vegas :frowning:

:open_mouth: eikel! vraag mij volgende x mee!

vooruit, ga je met mij mee naar las vegas??? (in blanes) :stuck_out_tongue: