Hallo allemaal
Omdat het topic te groot is heb ik voor jullie een deel 2 geopend.
Veel voorpret(of pret in het delen van de info van diegenen die er nu al geweest zijn)
Hallo allemaal
Omdat het topic te groot is heb ik voor jullie een deel 2 geopend.
Veel voorpret(of pret in het delen van de info van diegenen die er nu al geweest zijn)
Hey bedankt , dan krijgen we toch nog toffe informatie van de mensen ter plaatse.Er worden veel foto’s gepost van het hotel buiten en binnen,maar zou er eens iemand foto’s kunnen posten van de kamers die ze gekregen hebben en erbij vermelden welk type kamer het is of was.Alvast bedankt.Voor ons is het nog even wachten tot 1 oktober voor het hotel werkelijkheid te bewonderen.Want het mag gezegd ,het ziet er super sjiek uit.>>>Gr.
hallo Hedwig hier ben ik al grt jos
hehe
ik denk dat ik hem nu heb
joopenbep
hoy
allemaal
ik heb net mijn zus gebeld ze hadden gelijk een kamer dat is goed bericht.
geen goed bericht:me zwager wou een brandy-----was op
me zus een baly,s----------- ook op.
ik hoop dat ze het aan vullen voor dat wij gaan,
grt, joopenbep
p.s.
morgen meer nieuws
kunnen we geen alcohool verbod opleggen JOOP dan zijn we veilig denk ik
JOS
joseph
maar ik vind het toch raar dat het nu al op is.
of zouden die russen alles …vul het zelf maar in
hahaha
grt. joopenbep
maak U maar niet ongerust ,ze hebben nog dik 20 dagen tijd voor het in orde te krijgen dat zal wel lukken zeker
GRT. JOS
joopenbep en jos, zullen voor ons wel nog een paar drankjes overblijven,geen paniek alles komt dik in orde!!!
groeten
herman
hallo,
dat is inderdaad hier zo, gisteren gingen we naar de pas geopende bar beneden, en alle cocktails die op de kaart stonden en die we vroegen hadden ze niet!! de cava was gisteren ook op. en zo zijn er de laatste dagen verschillende dingen die al op zijn.
Wij zijn gisteren gaan eten in de teppanyaki er is maar plaats voor 10 personen, wel spijtig , wij vragen ons af hoe dat in de zomer moet!! je kan alleen maar op reservatie gaan eten.
Het was wel héél lekker.
groetjes,
Gerda en Marcel
allé, ik zie dat iedereen zijn weg heeft gevonden naar “deel 2”. Dat zullen ze daar ook nog niet veel tegengekomen zijn dat een forum zo groot wordt dat het in stukken moet gekapt worden. Ik heb wel de link behouden naar het oude forum omdat daar toch interessante dingen opstaan.
En volgens mij is dat tekort aan drank waarschijnlijk dat ze meer en meer nodig hebben omdat er extra bars opengaan en dat ze hun berekening misschien verkeerd hebben gemaakt. 't Is te hopen toch. Binnen een maand kunnen ze misschien ook met een tekort komen te zitten. lol2
Groetjes, Hedwig
He jong laat dat maar hoor , tegen wij daar zijn moet dat allemaal
in orde zijn dan moeten die kinderziektes genezen zijn daarom hebben
we langgenoeg gewacht . de groeten JOS
Hallo aan allen die reeds daar zijn;
Kan er iemand zeggen hoeveel een visum nu juist kost als je aankomt.
En heeft er iemand info ivm excursies (en de prijzen!) die er kunnen gedaan worden?
:vak02:
punta
15 euro p.p.
joopenbep>>>
hallo vorig jaar was het 15 euro ,dus denk nu ook nog 2 jaar geleden 10 euro groetjes margriet :dag:
Hallo allemaal!
T’is hier de dochter (Shelley) van Ronny en Lucie.
Ik had gisteren nog een paar vraagjes op het forum geplaatst maar aangezien er nu een deel 2 is, is er niet meer op gereageerd.
Dan maar op dit deel nog eens
Weten jullie al iets ivm de bowling en de cinéma enz? Zijn die al af?
En hoe zit het met het animatieteam? Valt er overdag wat te beleven & 's avonds?
Nog veel plezier!
Groetjes vanuit het regenachtige België!
Shelley
Hallo, vandaag iets interessants gehoord op Radio 2 in verband met moeten veranderen van hotel indien overboeking of zoiets naar aanleiding van een dergelijke vraag van luisteraars. Alleszins als het opgelegd wordt door de touroperator.
In het vorige forum onder nr 226 had frank0707 contact gehad met sunjets en daar hadden ze het volgende gezegd :
*Bericht 226 :
“Ben verleden week bij Sunjets langsgeweest en daar vertelden ze me dat, indien 't hotel niet klaar zou zijn we een ander hotel in de zelfde prijsklasse zouden krijgen.
Ik zeg wel"in de zelfde prijsklasse als wat we betaald hebben!!!”. Niet in de prijsklasse waarin 't hotel zich zou bevinden, daar de prijs (een 5-tal keer vermeld tijdens ons gesprek), heel laag is.
Ik vrees dat 't dan maximum een 4**** zal zijn"
*Wel, dat klopt dus niet. Volgens de info die we deze morgen hebben gehoord van iemand die er iets hoort van af te weten, moet de touroperator een hotel geven met minstens dezelfde accommodatie, luxe, etc… dus helemaal niet gebaseerd op de prijs. Indien niet akkoord met hun voorstel mag je gewoon je geld terugvragen zonder kosten. In dit geval is het natuurlijk beter een gelijkwaardig hotel te vragen. Een touroperator is trouwens altijd verantwoordelijk voor overboekingen, ongeacht de oorzaak daarvan. Ik begrijp dus niet dat ze zoiets durven zeggen dan bij Sunjets. Als er iemand van sunjets dit forum ook meevolgt kan die misschien dan eens vertellen waarop ze zich hiervoor baseren.
Groetjes, Hedwig
HERMAN,daar is me juist iets tebinnen gevallen proficiat met de kampioens titel in 1ste provinciale . U bent toch van TERJODEN he
dat zullen we vieren op vakantie
de groeten JOS
U moet toch geen visum kopen JOOP ,gij zijt pas daar geweest en dat is 3 maanden geldig . Ge moet maar slim zijn ,goed gezien vriend.
JOS
Wat de excursies betreft PUNTA ,ik ben daar in de omgeving geweest
1 bezoek alanya (grotten-burcht-rode toren-haven)
2 watervallen van manavgat +centrum
3 aspendos (amfieteater)
dat is wat me direct tebinnen valt en dat is allemaal in de omgeving
MAAR PRIJZEN ken ik niet.
GRT. JOS