Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

:wereld:
Iedereen die ons al deze info bezorgt, hartelijk dank. Voor ons is het aftellen begonnen, 15 juni komt nu wel heel kort bij. Ik denk wel dat het allemaal zal meevallen, al kunnen er natuurlijk dan ook nog wat kleine mankementjes zijn, die zullen we er moeten bij nemen met de glimlach zeker, we zulle het niet aan ons hart laten komen.
Ook nog een steunbetuiging aan de families van de verongelukte reizigers die gisteren zijn omgekomen bij het vliegtuigongeval.cheer

9 likes

Er zijn juist 3 Belgische families aangekomen in het hotel. Ze hadden nog geen kamer, maar mochten wel al gaan eten in het restaurant… hopelijk duurt het niet te lang voor hun! Tegelijk hebben wij al afgesproken om 's avonds even te verzamelen aan de piano bij de bar. Zo kunnen ze kennismaken met de andere forumleden, en kunnen we eventueel mekaar steun geven, en helpen! Want ‘ROOD’ zie je hier overal… en dat lukt later misschien niet meer!
Seeyoulater… Nu vlug naar het zonnetje… deCel

6 likes

en voor ons is het nog 5 dagen minder te wachten. >>>cheer

1 like

joseph

ja ik weet het hij is tot 9 juli geldig maar togh nog bedankt.
grt.joopenbep

1 like

c

Wat moeten we dan doen MARCEL , ha! een idee met iedereen die een
rood doekje heeft iets drinken en het gewoon vragen goed he
JOS

hedwig
heb jij nog het nummer van het facebook
want ik kom niet meer op pagina 1
bedankt alvast
joopenbep

1 like

Glijbanen zijn klaar, amfitheater nog niet, bowling wel (10 euro)
De tennisbanen zijn bijna klaar, op eentje hangt het net al.
Er moet nog wel opgeruimd worden.
Nadeel is dat je 50 meter naast de openbare weg moet lopen omdat het hotel nog niet in staat is geweest de grond tussenin te kopen.

Vragen, laat maar weer komen.

G-j

4 likes

Dag joopenbep,
Hierbij de shortcut naar facebook en tevens ook voor deel 1 van dit forum.

http://www.facebook.com/group.php?gi…=photos&ref=ts (facebook)

Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk (vorig deel forum)

Groetjes,

hedwig

6 likes

hallo allemaal
wat is dat toch mooi he dat wij met ze alle het voor mekaar hebben ge kregen dat het forum een tweede pagina moest openen ik denk dat dit niet vaak gebeurd we zijn net een grote familie lekker lullen met mekaar
en straks met sommigen een pintje te drinken.ik hoop dat we voor volgend jaar ook nog wat contact hebben voor weer een nieuw hotel
want mijn vacantie is gewoon een maand eerder begonnen nou ik weet niks meer maar ik zal daar een stuk of acht van ONS forum ontmoeten
en zullen best wel een paar glaasjes drinken en wie ik niet ontmoet
mischien volgend jaar of in oktober want dan ga ik ook weer naar granada
en de temperatuur is dan ook heel goed en anders een hele pretige vacantie. en weet iemand nog iets vanlienverhoefs,ik hoor wel.:wereld::was::vak02:cheer:zon02:>>>:kus::wub::vak01:

10 likes

:zon02:hoi
hoe kom je te weten hoe en waar er nieuwe hotels worden gebouwd?
nu ben ik het toevallig te weten gekomen, kijken jullie dan alle reis sites af?
nu in ieder geval wij kijken er erg nar uit naar onze vakantie
grz carla chico:vak02::dag:

3 likes

Nog enkele vraagjes? Is er al animatie? ( shows 's avonds en sportactiviteiten over dag) Of is dat voor binnenkort? Kan men te voet naar die bazaar gaan of heeft men de dolmus nodig? Geniet nog van jullie vakantie en breng wat zon mee

2 likes

Lien loopt hier nog steeds rond, ik heb nog navraag gedaan deze middag aan de receptie,… maar ze laat zich voorlopig niet meer zien … Misschien dat wij haar deze avond tegenkomen…?

2 likes

hoy allemaal
ik ben altijd aan het zoeken
ik heb sheerwood gevonden (nieuw)kervansaray kundu nieuw
royaal wings ,white lilium,nu granada, maar ook royal dragon en dat is
voor mij de beste dus als je eens een heel goede wild vooral met kinderen
neem ROYAL DRAGON (SIDE)
GRT,

JOOPENBEP

1 like

Hallo, een visum kost 15 euro.
Wat de uitstappen betreft die kan je regelen met je plaatselijke reisagent.
Gerda

Hoy
ja je kan te voet naar de bazaar gaan 900 meter
hotel uit linksaf tot de eerste vlag in de middenberm oversteken en shoppen maar
heel veel winkeltjes
grt joopenbep

7 likes

hoi hoi
wij waren er de eerste week,en de bowling en cinema was nog niet af,ook het annimatie gebeuren binnen en buiten waren nog niet klaar.
ook geen disco,en dat zal zo als het er uitzach nog wel even duren.
animatie is nog druk aan het oefenen,we hebben geen shows gezien.
bingo en karaoke was het enige.

2 likes

beste leden,

misschien een rare vraag maar telkens we al in turkije geweest zijn kon je in ieder hotel een fotoshoot laten doen, heeft Granada ook al een fotograaf?

de bruckercarla

als wij ergens zijn en ik zie dat ze aan het bouwen zijn ga ik altijd vragen hoe dat hotel heet.en zoek dat dan op op google.
ik weet ook dat er nu een nieuwe gebouwd word vlak bij royal wings
weet niet hoe die heet maar zondag gaat mijn zwager naar miracle en dat ligt ervlak bij .ik zal vragen hoe het hotel heet.
en ik kijk ook altijd op google dan type ik in nieuwe hotels in turkije
zo ben ik ook bij granada terecht gekomen,en als mensen eens zeggen daar komt een hoteldan schrijf ik die naam op en zoek op internet.
als er mensen nog andere tips hebben wil ik dat graag horen.

grt.joopenbep:zon02::zon02::zon02::vak02::vak02::vak02:

7 likes

nog wat foto,s

joopenbep

16 likes