Net ontdekt in de nieuwe kataloog van Sunjets 2010 blz. 95.
Vanaf mei 2010 wordt er een nieuw hotel in gebruik genomen aan de Turkse Riviera. Granada Luxury Resort & Spa in Alara/ Okurcalar.
Volgens de maquettte wordt dit een prachtig hotel. We zijn dit jaar naar een nieuw hotel in Kaapverdië geweest. Het was écht net zo als toen op de maquette.
Heeft er al iemand al foto’s of video van de werken en of het hotel?
En weet er misschien iemand iets over de streek Alara/Okurcalar, 30 km van Side en Alanya???
Neen nog niet. Ik twijfel tussen verschillende hotels.
Hotel Voyage in Belek, Rixos Hotel Premium in Belek, Limak Lara De Luxe in Lara, Amara Beach Resort in Side en Granada Luxury Resort in Side. De prijzen verschillen natuurlijk overal.
Ook opent het laatste pas in mei 2010 en men weet er dus niks over hé. Ik wil in mei gaan dus is het dan splinternieuw of zelfs nog niet open op 13 mei!!
Ik ben de Caraïben, en vooral de Domenicaanse Republiek gewend, het zal dus nogal wat zoeken worden. Maar dat hoort bij het spannende van op reis gaan hé.
Limak Limra ken ik , Limak Lara zag ik ook zitten.
En ken iemand die al ging naar Amara Beach.
Voor verdere info hier m’n mailadres [EMAIL=“evelinedes@msn.com”]evelinedes@msn.com,
hopelijk tot gauw, kunnen we verdere informatie doorgeven.
Wij hebben geboekt vanaf 1 juli met ons gezin en dit voor 15 dagen. Als je wil boeken voor dit hotel, vergelijk de prijs eens bij ab-in-den-urlaub, scheelt 100den euro’s. In maart gaan we voor de 2de maal naar het super de luxe hotel ROYAL DRAGON, dan gan we wel eens een kijkje nemen naar LUXERY GRANADA RESORT. Wat betreft amara beach moet ook fantastisch zijn, mensen leren kennen die er al geweest zijn en deze gaan in mei terug.
Groetjes Ingrid
hallokes
Wij hebben ook geboekt voor granada luxury resort
Hebben ook nog geen foto’s gezien behalve de manquette
Zijn wel nieuwsgierig
Het hotel ligt wel in trek want ons periode zit het al vol bij sunjets
Wij zijn ook belgen en hebben dit hotel geboekt van 29 juni tot 9 juli 2010. Ook voor onze periode en ons kamertype(4 pers.Duplex) moet je reeds contact opnemen met Sunjets.
Zou ook graag boeken voor half Mei 2010.
Heeft iemand reeds foto’s van de werken…zou het reeds volledig klaar zijn ?
Een beetje bang…je weet nooit…en dan word je reis geanuleerd…en dan ?
Ik vermoed dat de reisorganisatie dan moet zorgen voor een ander hotel van dezelfde kwaliteit.Wat ze aanbieden in de brochure moeten ze geven. Wanneer je wil boeken voor een periode en ze zijn niet zeker dat het open is dan zal het bij de boeking al niet lukken.
Ik heb even geprobeert en men kan niet via de website boeken voor half mei dus ik denk dat het idd wel open zal zijn vanaf half mei
wij hebben ook geboekt bij sunjets van 20/7 tot 29/7 in een familiekamer met 2 slaapkamers met zeezicht.voor die prijs kan je in Side nergens terecht.we hopen ook dat alles zal afgewerkt zijn zoals op de manquete