Sherwood dreams resort

hallo allemaal
ik heb nog een nieuw hotel gevonden in belek
sherwood dreams resort.
eind mei 15 dagen 2 personen 1824 euro
maar er komen straks best wel goed koperen aanbiedingen.

grt.joopenbep:cheer::vak02:>>>

2 likes

Hoi,

Waar heb je die prijzen gevonden ??

Groetjes,

Petra

1 like

hoy
bij neckermann.de
nou nog ff wachten op de hollandse en belgse aanbiedingen.

gft.joopenbep:vak02:

Heb ook geboekt bij neckermann.de,
2 volwassenen en 2 kinderen van 10 en 12 jaar,
vertrek 19-07-2011 vanuit dusseldorf voor 2 weken
3371 euro all in.

1 like

Hallo allemaal,

Hier is een link die verwijst naar de site van het hotel. De site is nog “under construction” maar je krijgt toch een goede indruk wat er gaat komen!

Wij (2 volwassenen en 1 kind) hebben inmiddels ook al geboekt via de duitse Neckermann voor juli 2011.

http://sherwooddreamsresort.com/

groeten,

Bert

2 likes

Hallo allemaal,
Ik heb een link gevonden op een scandinavische site, hier staan weer andere (meer uitgebreide) foto’s op. Ben benieuwd hoe het er nu echt uit komt te zien!!!
Effe klikken en alvast genieten:

Greetz,
Bert

3 likes

Ik heb het vandaag geboekt bij neckermann.nl
voor juli 2011…wel ver weg nog maar hebben we wat om naar uittekijken :cheer:
wel spannend want het zou per 1 mei open gaan…hopelijk gaat dat lukken.

3 likes

hoy
ik heb geboekt 13 october
15 dagen 2 personen 1426 euro

grt.
joopenbep>>>:wereld::wub::vak02:

1 like

Heb net ook Sherwood dreams geboekt voor augustus 2011 (de familiekamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers) via Neckermann Belgie, kwam een stuk goedkoper dan Sunjets ( 400 euro ! )
Momenteel kan je er voor 5 euro per persoon een annulatieverzekering bijboeken, dus wel de moeite …

3 likes

Wij hebben geboekt voor sherwood draems voor de periode van 1-12 juli met 3 volwassenen ons prijs ligt 53€ lager dan neckermann.be
En bij Sunjets zit ook een 100% annulatieverzekering bij
bij de offerte van neckermann nog niet

1 like

[quote=“Erik1955, post:10, topic:77347”]

Wij hebben geboekt voor sherwood draems voor de periode van 1-12 juli

Leuk erik dat jullie ook gaan,zou het super vinden als je terug ben van deze vakantie hier laat weten hoe je het heb gehad,en of er nog tips zijn.

iedereen die geboekt heeft,geniet lekker voor de voorpret :zon02:

1 like

Hoi iedereen, ik heb deze geboekt vandaag via sunjets
Familie kamers zijn allemaal al op aanvraag.
wij vertrekken op 1 Augustus 2011
moesten er nog mensen zijn die er naartoe gaan
laat ons iets weten
zeker tot later:dag::dag::dag:

2 likes

Ik heb een link gevonden van een Duits forum met foto’s van het hotel in opbouw

www.travelamigos.de/.../5513-sherwood-dreams-resort-belek-bogazkent/

2 likes

Uwe link werkt blijkbaar niet, hier is een andere link, recente foto van begin november, er staan er nog andere op van oktober

3 likes

Hoi Allemaal, Wij hebben gisteren een optie genomen op dit hotel. Veel gezocht en vergeleken. Voor ons komt GTI er het beste uit. We boeken uiteindelijk via Tjingo wat nog een extra korting geeft van 5%, totaal net iets onder de 3600 euro voor 2, volwassen en 2 kinderen van 12 en 14 jaar. 2 Weken verblijf in familie kamer. Nog andere mensen geboekt of tips voor het boeken ? Wij vliegen vanaf eindhoven. Gr. A3 Nu maar hopen dat alles op tijd af is…!!

1 like

Hallo allemaal,

Wij willen in de meivakantie op vakantie. Het Sherwood dreams komt voor ons het beste uit de bus qua reisdatum, vluchthaven en prijs maar…De openingsdatum is 1 mei en wij willen dan ook op 1 mei gaan. Zou het dan wel klaar zijn en wat voor risico zouden we daar mee lopen?
Het ziet er op plaatjes wel allemaal prachtig uit.
Wat zeggen jullie wel of niet doen?

Gr. Dorien

2 likes

wij hebben ook geboekt voor 1/8 tot 15/8 met 3 volwassenen ook type 23 voor goe €4000

2 likes

ja wij gaan ook vanaf 1/8 maar da wist ge al he want we gaan samenlol2lol2lol2he schoonbroerken

1 like

ga eens kijken bij sunjets of jetair of ge kunt boeken van 1/5 want hotel sensimar in belek gaat ook open op 1/5 en die kan maar geboekt worden vanaf 15/5.Het is natuurlijk altijd afwachten op den openingsdag of alles af is.:dag:

1 like

Dorien ik zou dat niet wagen want dit jaar hadden er ook mensen geboekt voor Granada Luxury Resort dat op 1mei 2010 geopend is maar sunjets reserveerde maar vanaf 15 mei om geen risico’s te nemen Wat je wel hebt indien hotel niet klaar is ze je minimum een gelijkwaardig hotel moeten aanbieden aan de prijs van het gekozen hotel
Anders sunjets eens telefonisch contacteren

2 likes