Nieuw hotel; Sherwood Dreams Resort

een nieuw hotel licht naast ROYAL DRAGON
sherwood dreams resort is al te boeken bij de duitsers
neckermann zal straks bij ons ook wel komen

grt.
joopenbep

3 likes

foto,s

4 likes

hoy
ik heb er twee door elkaar gehaald.
sherwood dreams resort lig in bozagkent (belek)
en simelia resort lig naast royal dragon

2 likes

Hello forumvrienden, :cheer:

Sedert enkele dagen is Sherwood Dreams Resort nu ook bij Sunjets te boeken via de PC - on line !!!

groetjes uit België

evandous :dag:

1 like

Wij hebben geboekt via Sunjets van 22 - 31 augustus 2011. Koppel uit Beveren Waas met 1 zoontje van 10 jaar. Vorig jaar onze kans gewaagd met Granada Luxury Resort (ook nieuw hotel) en da’s reuze meegevallen, mede door de toffe mensen die we dankzij dit forum daar hebben leren kennen. Hopelijk 2e keer ook goeie keer !

4 likes

Hallo Forum vrienden,:wereld:

Wij hebben ook geboekt bij sunjets…van 1 tot 8 mei 2011

Ik vond het er zo gaaf uitzien…
ik hoop dat het op tijd klaar is

2 likes

merci he belletientje,:kus:
wij vonden het ook heel tof da weet ge he en spijtig dat de peroides nu nie passen om terug samen te zijn.:crybaby:misschien in 2012 als 'tventje terug begin augustus verlof kan nemen.:dag::zon02:
Groetjes
Ronny,lucie en Shelley

1 like

Hallo iedereen,
Ook wij hebben geboekt via sunjets voor de sherwood dreams en vertrekken op 1/8 tot 15/8.
Samen met mijn zus en schoonbroer en onze 3kids(19,15 en 7)
Groetjes:cheer::zon02:

2 likes

We hebben geboekt bij Sunjets (TUI, België); van 1 tot 8 mei 2011 (vliegen vanaf Brussel) naar het dan gloednieuwe en per 1 mei geopende Sherwood Dreams. Qua prijs bizar veel goedkoper dan de reguliere NL’se reisorg. Zijn er nog meer gezinnen (wij met kids; zoon 15 jr. en dochter 11 jr. ) dit dit “lefje” gepakt hebben.

3 likes

denk dat wij ook naar dit hotel gaan ,nogal spannend zo een nieuw hotel ,nogthans ga ik normaal heel erg voort op de beoordeling zoals vakantie reiswijzer, maar misschien valt dit ook eens mee ,meestal is een nieuw hotel het eerste jaar een stuk goedkoper.Inderdaad bij sunjets is het goedkoper plus minus 150 euro ,toch mooi mee genomen.

1 like

Eindelijk geboekt vertrekken op 6 juni via brussel naar Sherwood bij Sunjets boeking gedaan was het gunstigste ,wij gaan met 3 koppels ,maar wij hadden gevraagd voor kamers zonder zeezicht ,blijkbaar niet te krijgen ?

Ook wij hebben geboekt via sunjets voor sherwood dreams resort van 1/8 tot
10/8 khad nog net één kamer.,tis volgeboekt voor deze periode.
ook een kindje mee van zeven.
groetjes uit zedelgem(regio brugge):dag::zon02:

1 like

Hallo,:cheer:
Ook wij gingen deze zomer naar Granada luxery resort
en hebben nu ook geboekt bij Sunjets voor het nieuwe
Hotel Sherwood dreams resort
zijn er nog mensen die in de periode
van 11 juli tot 25 juli in dit hotel zijn>>>
groetjes
PLUCHE:dag:

2 likes

ook wij gaan van 1-8 tot 15-8 naar dit resort
gezin met 2 kinderen 9 en 6 jaar oud
voor de 3e keer turkije :vak02:

1 like

Wie gaat er vanaf 6 juni naar daar ,wij wel>>>zijn 3 koppels uit belgie koppel 1 en 2 van turnhout en wij zijn van limburg hebben altijd veel plezier ,leren misschien ook andere kennen door deze site :dag:

Hallo,

Er is nog een rubriek over dit hotel waar er op los getetterd wordt.
Je kan ook zien wie er wanneer gaat naar dit hotel.

Ik plaats de link hieronder

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=98965

Groetjes

Ella :dag:

2 likes

Hallo, wij zijn ook weer van de partij!!!
Vorig jaar zijn we naar Granada Luxury Resort geweest en dat was heel goed meegevallen!!
Nu hebben we geboekt bij sunjets voor Sherwood Dreams Resort, vertrek 19/09/2011 voor 12 dagen.
Er waren maar 4 kamers meer beschikbaar, dus hebben we maar snel geboekt.
Nu kunnen we weer beginnen met aftellen hé, alhoewel het voor ons nog heel lang duurt…

1 like