Hallo,
Wij gaan in juni naar het gloednieuwe hotel Sherwood Breezes op het nieuwe strand van Lara (vlakbij Antalya).
Is er iemand die meer info heeft over dit hotel of over Lara zelf?
Nog mensen die naar dit hotel reizen ?
Alvast bedankt !
Wim
Hallo,
Wij gaan in juni naar het gloednieuwe hotel Sherwood Breezes op het nieuwe strand van Lara (vlakbij Antalya).
Alvast bedankt !
Wim
Het hotel is te bekijken en te boeken op de reissite van Sunjets:
KLIK HIER
Alle andere info is ZEER welkom
Ha!
Wij hebben vanmiddag geboekt voor eind augustus. Vooral vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding!
groetjes Eva en Bjorn
Originally posted by evaevaeva@24-01-2005, 19:58:00
** Ha!
Wij hebben vanmiddag geboekt voor eind augustus. Vooral vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding!
groetjes Eva en Bjorn **
Ook wij hebben gisteren geboekt om half augustus hiernaartoe te gaan,
heb ondertussen wat opzoekwerk gedaan en ben op deze link terechtgekomen
http://www.sherwoodresort.com/
er staat nog niet echt veel op,
maar het ziet er zékers nie slecht uit !!!
Originally posted by Wim73@01-01-2005, 14:57:02
** Hallo,
Alvast bedankt !
Wim **
Laat je na jullie reis es iets weten hoe het was ???
Dan weten we alvast iets meer, aan wat we ons mogen verwachten :blink: :blink: :blink:
Hey , wij vertrekken ernaartoe op 29/06/2005 in de namiddag. Worden ondertussen goed geplaagd door vrienden die ons bang maken door te zeggen dat er ginder niks recht zal staan e.d.
Nu ja , zoals je zegt : prijs/kwaliteit leek onklopbaar. Onze zoon van 12 zag vooral die glijbanen wel zitten. Nu ja , we zien wel hé.
Misschien ontmoeten we mekaar er wel. bye
Laat je ook eens iets weten als je voor ons vertrek terug bent?
Alvast bedankt
Hallo,
wij gaan dus van 10 tot 24 juni daarheen.
Helaas kunnen wij nog steeds nergens informatie vinden over dit hotel (opent over 3 weken).
Als iemand wat meer info heeft, graag !
Als wij ergens wat vinden zullen we het zeker hier plaatsen.
Alvast de officiële website (die er overigens bijzonder amateuristisch uitziet): www.sherwoodresort.com
Wij vertrekken op 23 mei naar Sherwood Breezes, wij zullen het zeker niet nalaten om onze bevindingen hier even weer te geven.
Peter
Hallo Wim,
het zou fantastisch zijn als je zoals vorig jaar van Aegean dream, opnieuw foto’s online plaatst. Het geeft een uitstekend beeld van het hotel, veel beter dan de foto’s in de brochures.
Bij voorbaat dank en alvast een fijne vakantie toegewenst in juni.
Tsja, jammer hè dat er nog niet veel info is over het hotel. Ik zit ook regelmatig het I-net af te speuren op zoek naar nieuwe feitjes.
Maar helaas… Daarom hoop ik dat de mensen die er binnenkort heen gaan, even laten horen hoe het was!!
Eva B)
Vorig jaar hebben we ook een splinternieuw hotel, Aegean Dream in Turgutreis geprobeerd. Dit was enorm meegevallen en vandaar ook onze keuze nu weer voor een hotel dat splinternieuw open gaat.
Ik merk echter een enorm verschil met Aegean Dream:
Het wordt een afwachten op de eerste foto’s van het hotel en die verwacht ik eerlijk gezegd niet voor half mei…
Wij gaan de laatste 14 dagen van september
Wij hebben al in veel reisboeken gekeken maar vinden het hotel alleen maar in de boek van sunjets.
Kent er iemand anders nog reisboeken uit belgië of nederland waar het hotel in staat? Anders denk ik ook dat er nog al veel russen zullen zitten.
Wij vertrekken op 28 juli voor 11 dagen.
Makette foto’s zijn er voldoende. Maar zou ook graag eens wat echte foto’s zien.
Wij hebben geboekt via nekermann (hadden de gunstigste reisuren). Ze hebben mij belooft van alles op te volgen ga dus half mei nog eens langs voor wat nieuws. hopelijk positief. Bij sunjets zaten er verschillende periodes al goed vol. Hoop toch ook wat eigen volk tegen te komen.
Weet er iemand hoe ver de bouwwerken onderstussen staan en als het hotel ook echt opengaat op 01 mei.
groetjes
Heidi
Het hotel is ook te boeken via www.lastminute.nl Ik heb grote verschillen ondervonden in de prijzen.
Het hotel “zou” nu toch al een dag of 4, 5 geopend moeten zijn.
Is er geen goede ziel die hier wat commentaar of, beter nog, wat foto’s kan posten over het hotel.
Op de (amateuristische) website blijft het voorlopig opvallend stil: OPENING IN 2005
Hallo,
Nou, Sherwood zou 1 mei open gaan maar is dus nog niet open. Wij zouden 12 mei gaan via Neckermann, maar die belden dat het nog niet open is en dat het ook nog niet bekend is wanneer wel.
We gaan nu naar Lara Beach dat in april is open gegaan.
Hopenlijk is het daar allemaal goed, anders heb je toch het idee dat het in Sherwood beter zou zijn.
Groetjes,
Miriam
Oei
Is me dat even schrikken. Is er dan geen levende ziel die kan zeggen wanneer het dan wel opengaat. Als je half mei vertrekt en je kunt er niet terecht wanneer dan wel???
groetjes
Heidi
Heb nog eens met neckerman gebeld opening voorzien 12/05.
Ben benieuwd!!!
Misschien komen jullie( Maarten en Myriam) er dan nog terecht.
Laat eens iets weten
Hallo,
Poeh, wij gaan 21 mei voor 14 dagen naar Sherwood Resort, maar dat is toch wel even schrikken dat het hotel nog niet geopend is. Als het hotel ook 21 mei nog niet geopend is, hoe gaat dat dan. Biedt Neckermann je een alternatief?
Als je een ander hotel krijgt aangeboden dat duurder is, moet je dan bijbetalen? Ik heb geen idee wat ons te wachten staat. Hoop hier binnenkort nog wat te lezen, en het liefste natuurlijk dat het hotel voor die tijd geopend is.
Maar ja, of alles dan meteen in zo’n splinternieuw hotel goed zal gaan. Ik weet het niet hoor. Wij hebben expres al de derde week na de opening geboekt, in de hoop dat het personeel enzo dan een beetje op elkaar afgestemd is, maar nu ziet het ernaar uit dat we nog een van de eerste bezoekers gaan zijn of zelfs dat we er helemaal niet terechtkomen. Erg spannend maar vooral onzeker. Ik wens iedereen alvast veel sterkte. Hoop een paar reacties op dit bericht te krijgen.
Miriam
Originally posted by Wim73@02-05-2005, 20:15:47
** Het hotel “zou” nu toch al een dag of 4, 5 geopend moeten zijn.
Is er geen goede ziel die hier wat commentaar of, beter nog, wat foto’s kan posten over het hotel.
Op de (amateuristische) website blijft het voorlopig opvallend stil: OPENING IN 2005 **
Beste Wim,
12 mei gaat het hotel open, en zou dan ook helemaal klaar zijn.
Als ik terug ben laat ik het weten via deze site hoe het hotel is. Ik vertrek de 21ste mei.