Wij zouden ook naar dit hotel gaan, mooie foto’s op site - zal wel af zijn tegen begin juli zeker, zouden 4 juli vertrekken:dag:>>>
deze morgen geboekt bij Sunjets - vertrek uit Oostende op 28 juni voor 13 dagen - 2 kamers met zijdelings zeezicht 4 volw en een kind - de tuin zal nog wel niet in orde zijn maar 't is de prijs die 't doet - 4715€ - annulatie en bijstandsverzekering inbegrepen - we laten wel weten hoe 't geweest is
Hallo,
Ook wij hebben gisteren geboekt via Neckermann Nederland.
Wij vertrekken op 30 juni voor 2 weken vanuit Eindhoven, 2 volwassenen en 1 zoon van 15. Vorig jaar hebben wij voor de eerste maal in Nederland geboekt en voor de periode waarin wij vertrekken is dit aanzienlijk goedkoper. Wij betalen nu voor ons 3 2.655,00 EURO in een kamer met zijdelings zeezicht (annulatie niet inbegrepen). Heb ook de prijs gevraagd voor mijn zus voor augustus maar dan is Sunjets goedkoper, ik begrijp die prijsverschillen allemaal niet zo goed maar ja…
Vorig jaar Granada Luxury Resort gedaan en dit is voor de prijs die wij toen betaald hebben heel goed meegevallen, hopelijk valt het dit jaar ook weer mee:dag:
Hallo beste forum vrienden,
Ook wij hebben geboekt voor Sherwood dreams met sunjets, vertrekken op 6 juni voor 10 dagen met 3 volwassen personen en hopen op een geslaagde vakantie. Véééééél groeten aan joopenbep en joseph die ons met hun aanwezigheid vorig jaar in granada een geweldig verlof bezorgden!!!:dag:
Wij willen graag boeken voor zomer 2011 bij Neckermann in Nederland.
Heeft iemand hier al geboekt en hoe want ik kan hem via de site
niet meer terugvinden.
Alvast bedankt.
Probeer eens via de site van thomascook.nl, daar krijg je wel nog prijzen voor sherwood dreams via neckermann, op neckermann.nl zelf inderdaad niet meer terug te vinden…
Veel succes
Carina
Heb op volgende site nieuwe foto’s gevonden over de bouwtoestand van Sherwood dreams resort
http://www.side-manavgat.de/foto_galerie/displayimage.php?album=413&pid=11226#top_display_media
Gtz
Carina
Wij hebben ook geboekt!
familikamer met 2 kamers en 2 badkamers ( 16-08 / 24-08 ) :zon02:
Later vertrek en langere reisduur was al niet meer mogelijk in die periode. Familiekamers al volgeboekt!
Mag ik vragen bij welke maatschappij jullie geboekt hebben?
Geboekt bij Neckermann.
Tijdens de speciale vroegboekperiode (was geldig tot 14-11)
Dit hotel is nu niet meer op de site van Neckermann te vinden (hoe dat komt weet ik niet) maar het wordt nog wel aangeboden hoor.
Heb zelf begin deze week naar Neckermann gebeld.
wat vreemd dat het niet meer op de site van neckermann staat
dit vind ik dan toch weer een beetje griezelig …
neckermann belgie staat het nog wel,ik ga het toch maar even navragen voordat ik het geld over ga maken…
Wij(belgen) hebben geboekt bij neckermann NL. voor:30 juni-11 juli met 2(7 en 11) kinderen in een grote fam.kamer voor maar 3000eu.,ivm. het hotel ,er zou volgens het reisbureau geen probleem zijn,ze kunnen het nog altijd boeken alhoewel er al veel plaatsen weg zijn,er is een echte run op dit hotel in NL en B(goede prijs voor zo’n hotel natuurlijk) .
Zijn er nog belgen en nederlanders met kinderen daar op zelfde datum(zal er eentje opdoen)?
je kan nog perfekt boeken via reisbureau,wij hebben dit zopas gedaan,maar inderdaad het staat niet meer op de site,maar wil niks zeggen,zeggen ze op het reisbureau.
dag iedereen, heb me aangemeld op deze site omdat ik een reis geboekt heb naar dit hotel. Volgend jaar 10_17juni met nog een ander koppel. Maar als ik de foto’s bekijk krijg ik de kriebels.
Het is toch niet mogelijk adt dit op tijd zal klaar zijn? Al doen ze nog hun best. Dat er wat kinderziektes zijn is normaal, dat kan zelfs bij een ander hotel. Heeft er iemand ‘ervaring’ met nieuwe hotels die pas geopend zijn? Of zullen we terechtkomen in het programma: Stressvakantie? ![]()
Groeten!
Gert-Jan.
Ik twijfel ook als ik de huidige situatie bekijk.
Als je daar ooit rond kijkt zie je nooit iemand werken, het risica ga ik zeker niet nemen. ![]()
Het is nu definitief, wij hebben geboekt voor dit hotel, van 4 juli tot en met 13 juli.
Hopelijk gaat het af zijn, ik heb in het reisbureau eens geïnformeerd naar dit hotel en zij zeiden dat ze er zelf al een marge in brengen om het op de markt te brengen. Normaal gezien zou het moeten af zijn, de tuin dat zal mss wel nog erg basic zijn maar ja, daarvoor gaan we niet hé!
Het personeel kan mss ook nog een beetje onwennig zijn in het begin maar ja, iedereen moet leren zeker?
Heb voor de rest zelf nog geen ervaring met nieuwe hotels!
hotel af of niet af,het is altijd afwachten met een nieuw hotel natuurlijk,maar enkele jaren terug hebben we in sept. ook een hotel gezien dat maar in de ruwbouw stond,de zomer daarop was het af EN geopend,en daar krioelde het in sept ook niet van de werkmensen.dus volgens mij moet het perfekt mogelijk zijn en anders moet de touroperator een goed alternatief voorstellen.
Vorig jaar haden wij Granada geboekt in net dezelfde situatie en toen wij er in juni aankwamen was alles dik in orde Dus geen paniek
Hoi,wij gaan ook van 1/8 tot 10/8 ,familie uit zedelgem(regio brugge)
kindje mee van zeven jaar
groeten>>>:zon02:
Na veel wikken en wegen is de kogel door de kerk! Wij (mijn vriend en ik)hebben dan toch besloten om naar hét Sherwood dreams resort:vak02: te gaan! En dit van 26augustus tot 9september. Moesten er nog mensen gaan deze periode, hoor ik het graag! Groetjes :dag: