Sherwood dreams resort

wanneer vertrekken jullie,wij gaan van 30juni tot 11juli met onze 2 kinderen van 7 en 11

Wij hebben geboekt van 16 july tot 31 july. Ons zoontje is 3 en zal zich daar wel amuseren. Het hotel zal wel af zijn. Daar twijfel ik ni aan. Heb ooit eens in jamaica geboekt de eerste week van de opening. Alles was perfect.

Hebben geboekt 13/06/2011 voor 12 nachten familiale kamer met 2 slaapkamers,heb er alle vertrouwen in dat het wel zal af zijn.
We hebben dat vorig jaar ook gedaan in Granada Luxury en dat was fantastisch meegevallen

1 like

Leuk! Heel veel plezier!!

Ik hoop snel op gevorderde foto’s van het complex! Nog een 178daagjes en we gaan er heen :wereld:

ik hoop het ook !! http://www.side-manavgat.de/foto_galerie/thumbnails.php?album=413 hier staan er een paar op…
groetjes

Hey, bedankt. Kende die site al even. Kijk er iedere week naar om eventuele vorderingen te zien :vak02:

wij,koppel van beringen vertrekken op27/ 08 voor 14 dagen naar dit hotel

Hallo allemaal, ik wilde even melden dat de site van het hotel zelf ondertussen een beetje aangepast is.
Er staan nu meer en nieuwe “foto’s” op.
Zou dit het dan uiteindelijk worden???

Bij deze nog een keertje de link:
http://sherwooddreamsresort.com/

:zon02:
Groeten,
Bert

3 likes

Net geboekt bij Neckerman. nl voor 23 oktober voor 8 dagen, heb de familiekamer met 2 badkamers gemakkelijk voor onze dames. Duurt nog wel lang maar volg het hier op de voet ben benieuwd.

Groetjes Bianca:cheer:

ook wij hebben dit hotel geboekt, een beetje huiverig voor een nieuw hotel maar we wagen het erop.
vertrek op 1/8 to 15/8 vanaf luik
2 kinderen van 9 en 6 jaar oud

:vak02:

1 like

Voor de periode van 17-07-2011 tot 26-07-2011 zijn de prijzen zo goed als dezelfde bij neckermann of sunjets, maar sunjets heeft betere vertrekuren.

Weet er iemand wat er te doen is in de buurt? Markt? Winkelcentrum…?

Op woensdag is er markt aan de overkant van het hotel ( was dit jaar zo)

2 likes

Wij overwegen om dit hotel te boeken vanaf 15/08/11 voor 11 dagen. Wij hebben een dochter van 11 jaar, zijn er nog mensen met kinderen rond die leeftijd die dan naar dit hotel gaan?

Grtjs Heidi

wij vertrekken 02/08 vanuit Brussel voor 12 dagen ( hebben daar een jarige nl 17 jaar)

1 like

Hoi,

Wij vertrekken op 1/8 tot 15/8 en zijn met 7 personen.Hebben kids bij van 19/15 en 7 jaar.

Zullen jullie daar wel tegenkomen ms.

groetjes,

Weet iemand bij welke touroperator er nog familiale kamer verkrijgbaar zijn voor de periode 25/07-12/08???
Alvast bedankt.

hoi, wij gaan van 9-9 tot 16-9, hierbij een link met wat buiten foto’s:dag:

1 like

Bedankt albatros,
maar zijn deze foto’s nog wel recent???
Wij, 3 volwassenen gaan van 6juni voor 10dagen naar sherwood!!
groeten:dag:

Hoi,

big question: Sherwood Dreams boeken of niet boeken? de foto’s zijn erg mooi maar de tuin zal zekker niet zo zijn…jammer want tuin is voor ons belangrijk. De vrouw bij Sunjets heeft gezegt dat ze een nieuwe hotel niet aanraden want het altijd iets is wat niet af is (tuin, bars).

Dit jaar hadden we het Eleon Grand Resort voor juni geboekt, ook een nieuwe hotel op Zakynthos (griekse eiland). Het was ok maar wat een stress de weken voor het vertreken!!

Ik weet niet meer wat doen…

Groetjes

Vali