Sherwood dreams resort

namree,

ik denk van okt-nov volgens de info naast de foto’s, dus het kan alleen maar beter zijn, als ik nog foto’s vind plaats ik de link wel groeten:wereld:

1 like

Hallo
Wij gaan met 2 personen naar sherwood dreams resort van 2 juni tot 12 juni.
Nog mensen die gaan deze periode?
vele groetjes van de kust

Jullie en augustus is volgeboekt dat zijn dan allemaal mensen die niet willen luisteren naar de mevrouw van sunjets Als ze niet zeker zijn zullen ze het ook niet opnemen in hun Brochure misschien de eerste 2à 3 weken zullen er nog kleine probleempjes zijn maar die raken wel opgelost tegen het hoogseizoen

Geboekt voor de periode van 17-07-2011 tot 25-07-2011 :vak02:

1 like

HALLO,
wij hebben geboekt voor 22aug. tot 30aug. met 3families.
Heb er volledig vertrouwen in want wij zij vorig jaar naar Granada luxury resort geweest en dat was hee lgoed.
Alleen stel ik mij weer een beetje de vraag is er een strand. Volgens de reisbrochure wel maar als ik op de website van het hotel naar de foto’s kijk zie ik geen strand.
Is er iemand die dat weet.

Hallo,

Wij gaan elk jaar in september naar Turkije.
Volgende hotels hebben we al gedaan:
Cornelia de luxe
Kumkoy beach
Limak Lara
Royal wings

Ons gezelschap bestaat uit 4 volwassenen en 2 kindjes van 2j en 5,5j (september 2011)

Ik twijfelde voor 2011 tussen Delphin Diva, Delphin Palace en Royal Holiday Palace in Lara of Cornelia Diamond en Ela Quality in Belek.

Tot ik de prijzen van Sherwood dreams resort uitrekende.
Dit is toch een pak voordeliger dan bovenvernoemde hotels.
Maar onbekend is onbemind en ik durf niet zo goed een nieuw hotel boeken, ben iemand die graag op voorhand alles uitpluist, vooral dan voor de kinderen, is er een speeltuin, kinderbuffet, miniclub, glijbanen,…

Zou deze sherwood dreams geschikt zijn om met (kleine) kinderen naartoe te gaan?
De inrichting bevalt me enorm (zeker in vergelijking met Delphin Palace, daar vind ik de inrichting enorm oudbollig)

Graag jullie mening aub.

Wij gaan van 22 mei tot 29 mei naar Sherwood dreams resort. Ik hoop dat alles klaar is tegen dan, maar ik maak me geen zorgen! Wat me wel al opviel, is dat de prijzen in Duitsland nog goedkoper waren, maar wij mogen natuurlijk ook niet klagen! Gaat er nog iemand in die periode?

Groetjes

Ik ga met mijn vriendin van 5 sept tot 12 sept 2011

groetjes Bart

:kus:Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar en heel veel reisplezier. ben ook eens gaan zien op de link en die foto’s zijn van 10 oktober 2010 tzal daar dus al wa gevorderd zijn 2 maand verder:dag::dag:

2 likes

ik denk dat dit geen probleem is voor kleine kinderen er zijn glijbanen en ze bieden zowel voor middag als voor avond een kinderbuffet aan.Dit wil toch wel zeggen dat ze zich richten naar kleine kindjes toe en dat die meer dan welkom zijn.Nieuwe hotels,geen probleem wij doen dit wel vaker,is ook altijd spannend.Bij bestaande hotels moet je ook altijd afwachten of het volgende seizoen nog hetzelfde is als voorheen er kan soms veel veranderen op 2a3 maand.Ik zou zeggen doen!!!groetjes

1 like

We hebben de sprong gewaagd !

Gisteren bij Sunjets 10 dagen sherwood dreams geboekt voor halfweg september.

Als er nog zijn die deze periode gaan, laat het maar weten.

Groetjes,

Ella

1 like

Wij gaan waarschijnlijk ook naar dit hotel.

Vorig jaar naar Granada Luxury Resort & Spa geweest, en dat is op en top meegevallen toen dus te hopen dat het dit jaar ook weer goed inorde gaat zijn.

Wij gaan in juli, tijdens het bouwverlof met 6 personen!

aftellen maar :zon02:

1 like

Hallo, :cheer:
wij gingen samen met vele Belgen naar het
nieuwe Hotel granada luxery resort die opende in Mei 2010
en hebben er een super vakantie gehad ,
het was ook een heisha en een stress
op het forum en alles was uiteindelijk super
Daarom word het Sherwood dreams van
11 juli tot 25 juli
PLUCHE :dag:

3 likes

hallo beste vakantie vrienden

juist geboekt voor sherwood draems.Van 12 juli tot 26 juli.met zes personen.

gezin uit de provincie antwerpen.ouders en zoon met zijn vriendin,24 en 22 jaar en dochter met haar vriend,19 en 23 jaar.
Ik hoop jullie daar te zien.er zijn al enkele namen die ik herken van vorig jaar.

groetjes en op een fijne vakantie.>>>:zon02:

2 likes

Erik zit je niet in het verkeerde hotel, nl sherwood breezes in Lara daar is inderdaad markt aan de overkant van de straat.

Daar gaat mijne wekelijkse markt op woensdag al, :mad:

Volgens een ander Forum van vakantiegangers tijdens het jaar 2010 is er op woensdag markt in Bogazkent rechtover het hotel

2 likes

Hoop wel op nieuwe foto’s, nog 155 dagen (wat eigenlijk aangezien de constructie van het hotel niet veel is). Nog zoveel dagen wachten in spanning tot de eerste (redelijk gevorderde) foto’s:chin:

Eindelijk het topic over Sherwood dreams ook gevonden :slight_smile:

Hier al bekende namen zien staan :kus:

De voorbije vakantie was inderdaad super hé Pluche & Jovadi :cheer:

2 likes

Ge moogd gerust zijn.Wij hebben er heel erg van genoten en we zijn van plan het dit jaar weer te doen.

groetjes

1 like