nog een nieuw hotel met opening voorzien voorzien 2011
Sensimar Belek van de Sensimar keten, gelegen naast Robinson Nobilis
wel nog nergens foto’s over te vinden, hotel met met 200 kamers, dus kleinschalig
nog een nieuw hotel met opening voorzien voorzien 2011
Sensimar Belek van de Sensimar keten, gelegen naast Robinson Nobilis
wel nog nergens foto’s over te vinden, hotel met met 200 kamers, dus kleinschalig
Hierbij een Duitse link met de hotelomschrijving en eerste ‘beelden’ :
http://ww2.tui.com/index.php?KID=790006&id=4&showresult=1&detail=hotel&engine=pauschal&changeReg=&personen=25%3B25%3B&termin=1304935200&ruecktermin=1306749600&formular=4&dummyvar=1&agent=30&refresh=&killVakanz=&personen_checker=1&lang=&TTIBET3=94c0627fbc3ceb9276132896a98aae7a&nurflug=&nSTART=2&zielgebiets_kenner=17&sleistung=&sportmoeglichkeiten=-1&ziel=10004®ion=17|10004&abflughafen=-1&erwachsene=25%3B25&alter1=-1&alter2=-1&alter3=-1&flextime=&ferientermine=-1&dauer=6_7&input_crs=&sortierung=-1&s_ort=&anzahl_treffer_seite=25&kategorie=-1&verpflegung=-1&zimmer=-1&shotel=&preis=&marke=&hotelkette=-1&hbfges=0&hbfanz=0&hbfempf=0
Openingsdatum Sensimar Belek is verschoven naar 29/05/2011 ipv half mei , heb dit op een Duits forum gelezen
@ BigDnr81
why you do that?
Pics are not free to copy and paste :mad:
I like this forum and will send some pics here, but this is not OK!
The original pics with copyright are from http://www.travelamigos.de
Sina, I did credit you and travelamigos in both of my posts. I would never claim them my own.
Hmm. Ik heb het zojuist ook allemaal gelezen. Op hun eigen website (sensimar.com) hebben ze de datum ook met 2 weken verzet.
Wij hebben geboekt van 17.05 tot 24.05. Morgenvroeg eens direct naar het reisbureau afzakken, om te zien of die meer info hebben. Alle andere hotels zullen in die periode ondertussen al wel allemaal volgeboekt zijn. :paranoid:
En heb je al meer nieuws ?
Ja. Bij mijn reisagent waren ze nog niet op de hoogte. Ze hebben dan naar Jetair gebeld, die zopas de melding ontvangen hadden dat het niet op tijd af zal zijn.
Momenteel kunnen ze nog niets zeggen wat hun plannen zijn, begin volgende week weten we pas meer. Ze zijn op zoek naar alternatieven, maar dat vergt nog wat papierwerk.
Ze zeiden ook dat het enkele dagen zou duren, omdat ze in onderhandeling waren met een hotel dat ook nog niet open is op dit ogenblik. De communicatie met de receptie verloopt daardoor nog niet vlot.
Ik vermoed dat dit hotel Crystal Palace Side is? Dat hotel lijkt mij ietswat gelijkaardig in stijl en opzet. Als ik online dan even kijk naar de periode voor half mei, dan zie ik dat daar nog redelijk wat plaats is.
Desondanks weet ik nog niet wat ik zou doen. Ik keek (kijk nog steeds) hard uit naar dit hotel. Ik had hier een luxekamer met jacuzzi geboekt. De kans dat Jetair met een hotel aankomt met gelijkaardige kamer, zal wel dicht bij de 0% liggen. :frown:
Ja ben eens benieuwd , maar het kan evengoed de Sherwood dreams zijn (alhoewel die goedkoper is), die er vlak naast ligt en normaal gezien 1 mei opengaat …
Sherwood en Sensimar behoren allebei tot de Tui groep, dus ik vermoed dat ze een omboeking wel binnen hun eigen hotels willen houden.
Het feit dat je een luxekamer met jacuzzi hebt geboekt kan misschien wel in je voordeel spelen, want veel hotels hebben geen jacuzzikamer, je kan daar op doorhameren dat je echt zo een kamer wil, dus ben wel eens benieuwd wat ze voor jullie in petto hebben !
Ik vrees dat het Sherwood hotel al volgeboekt is voor die (en komende) periode. Ik denk niet dat ze een hotel gaan zoeken met een jacuzzikamer. Het reisagentschap liet al snel weten dat ze waarschijnlijk maar 1 alternatief gaan aanbieden en dat dat te nemen of te laten is. Indien we dat hotel niet zien zitten, mogen we zogezegd kosteloos annuleren. Maar laat dat nu net niet de bedoeling zijn van het hele opzet.
Mijn vakantie is voor die periode al aangevraagd en ingepland in het werkschema. Ik heb nog geen ervaring met een voorval als deze. Ik weet dus ook niet goed waar ik “wettelijk” sta, indien ik geen terugbetaling wens.
Ja, blijkbaar krijg je maar 1 alternatief, je moet hier het topic van de Sherwood dreams maar eens doornemen, zijn ook een deel mensen omgeboekt wegens overboeking voor juli en augustus en die kregen ook maar 1 hotel aangeboden, een deel is omgeboekt naar Sensimar Belek, een deel naar Sherwood Breezes en een deel is uiteindelijk kunnen blijven, dat was ook een hele hetze !
Als je dan ziet dat ze in Duitsland toch de keuze hebben uit een aantal super hotels, en het hier in Belgie enkel één te nemen of te laten is, heb je als klant uiteindelijk niks te zeggen …
wij gaan op huwelijksreis naar sensimar belek van 28.08.2011 tot 05.09.2011 ik hoop zo erg dat we geen problemen zullen krijgen en dat alles naar wens verloopt, ook ben ik erg nieuwsgierig naar foto`s en reacties van andere reizigers tegen die tijd.
wij hebben een luxe kamer aan het zwembad geboekt met jacuzzi…:zon02:
De openingsdatum van Sensimar Belek is verschoven van 29/5 naar 1/6 !
@ catoke
thats right :chin:
2 Pics (16.05.2011) Copyright by Sina
Bedankt voor de foto’s
Na dit oorspronkelijk geboekt te hebben, zijn we terug (na omboeking) uit Sherwood Dreams.
De hotels zijn van dezelfde eigenaar en hebben ook dezelfde toegangsweg etc. Ze zijn enkel gescheiden door wat planten en je voelt dat het familie van elkaar is. Sherwood Dreams voor families, Sensimar voor koppels en relaxatie. Zo zijn er in Sherwood Dreams 16 animatoren, in Sensimar Belek zullen er maar 3 aanwezig zijn, dus ook geen shows. Ze verwachten dat er heel veel 's avonds richting het amfitheater van SD zullen afzakken en gebruik maken van glijbanen etc. Je zal dus ook gewoon in SD van de all in kunnen gebruik maken. Omgekeerd zijn natuurlijk wel geen kinderen toegelaten.
Ik heb ook nauwlettend de werken gevolgd. Er is helaas nog wel heel veel werk te doen. Ze werken zelfs 's nachts door met bv tegels leggen. (met lichtgevende spots) Ik geloofde nooit dat het zondag zou opengaan en blijkbaar zie ik nu dat de opening al enkele dagen verlaat is.