Sensimar Belek opening in 2011

Soms enkele foto’s beschikbaar ?

Dank je wel!

Als er meer nieuws is over dit hotel, graag een krabbeltje of foto’s hier aub.
Wij gaan ook naar dit hotel.

Wil je foto’s zien moet je naar het Duitse www.travelamigos.de gaan , je EERST bovenaan registreren en aanmelden naar het Turkse reisforum gaan, en het topic over Sensimar Belek openen, daar staat wel ergens een link met recente foto’s, ik geloof dat Sina van dat forum nu ter plaatse is en er vandaag of morgen nieuwe foto’s gaat opzetten ! Opgelet de foto’s zijn beschermd, dus je mag ze hier niet plaatsen !
Je moet je dus eerst echt registreren en aanmelden anders krijg je de foto’s niet te zien …
Veel succes
Carina

***Ik zal eens gaan zien!
Dank je voor de tip.
Voorlopig nog geen foto’s gezien op dit forum, ik ben sinds een tijdje geregistreerd op deze site :slight_smile:

fleurtje***

kijk eens hier :

post 190

• ook nog p.17 post 337

de nieuwe foto’s komen er vanavond of morgen op

Ik weet zelf niks van het hotel. Ik ga pas eind juli.

Ik ben van gisteren thuis van een heerlijke vakantie in dit hotel ! Normaal hadden we geboekt in Sherwood Dreams maar bij aankomst kregen we te horen dat het overboekt was en we naar Sensimar moesten, dat was even een teleurstelling maar die was wel snel voorbij. De kamers zijn echt geweldig, het is zalig rustig aan het zwembad want het is kinderen niet toegelaten aan het hotel, je hebt ook altijd wel een plaatsje aan het zwembad om te liggen. Het eten was goed, het personeel heel vriendelijk. De animatie overdag is niet veel, maar savonds is die wel heel goed. Vanaf 21u kwam er elke dag wel een groepje spelen of was er een Samba voorstelling of dergelijke. Het enige negatieve is misschien dat er wel 75procent Duitstalige zijn in dit hotel en dat het personeel u daarom ook gewoon begint aan te spreken ik het Duits, ze beheren het Duits ook beter als het Engels. Maar als je zegt dat je van België bent trekken ze hun plan wel trekken in het Engels hoor. Dus dit is eigelijk maar een heeeel klein minpuntje tege al de goeie dinge die het hotel heeft. Het was gewoon een topvakantie !

Ik zal 1 van de dagen ook proberen wat foto’s te zetten op dit forum.

**Dank je voor je reactie :slight_smile: wij wachten vol spanning op jouw foto’s!

Mvg,
Fleurtje**

www.travelamigos.de kan je je op aanmelden en er staan ook allemaal fotos op van sensimar belek. wij hebben genoten van de fotos :D:D:D

Deze heb ik eerder deze week bekeken :slight_smile:

***Hallo,

graag wat informatie en eventueel nieuwe foto’s over dit hotel.
Mvg,
fleurtje***

Ik heb op You Tube 3 Films gezet.

We zijn nu 2 Weken terug thuis.:tear:

Wie liever foto’s bekijkt, die heb ik op Travelamigos

Ge moet je wel eerst aanmelden , en dan kunt ge hier de foto’s zien

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube

Op de Site van Sensimar kunt ge een virtuele rongang maken.

Tip:Klik op het voorlaatste symbol en ge kunt het op je volledig scherm zien.

***En uw tevredenheid/ervaring van het hotel?

Mvg,
Fleurtje***

Hallo
Het was een mooi verlof.
Eten is er heel goed.
Overal is er super Bediening, die heel vriendelijk is.
Het was wel eerder een verlof voor aan de pool.
Aan het Strand vond ik het niet mooi.
En de pool is echt heel groot.
Er is ook bediening aan de pool en Strand ze komen er met Eten en Drinken, en ook natte handoeken om je te verfrissen.
Ik heb op Travelamigoseen beoordeling afgegeven.
Ik heb er wel een andere Naam ( Berjac )
Het is wel in Duits geschreven.
Het is echt gewoon genieten van de rust die ge in het Hotel overal vind.