Is er soms iemand die het hotel al is gaan bekijken?Hoever staan ze en heeft er iamand soms al foto’s van het nieuwe hotel:zon02:
Wij reizen er deze zomer naartoe! Wie nog?
Mvg,
Fleurtje
>>>
wij gaan van 1juni tot 8juni maar we weten nietveel van het nieuwe hotel,hoe de werken daar staan of het af zal zijn geen enkele foto van de werkzaamheden en dat vind ik jammer we kunnen het niet meevolgen hoever ze al staan.weten jullie iets meer?groetjes.
Als je een beetje surft, dan vind je heus wel foto’s van het hotel. Ik vraag me wel af wanneer het juist opengaat. Verleden jaar bezochten we ook een splinternieuw hotel en werden er enorm in de watten gelegd!
Mvg,
Fleurtje
ik kwam wel dit tegen
http://tr.otzyv.ru/hotelphoto.php?id=21405&p=167265
hotelwebsite
email info@commodoreelite.com
Dit kwam ik ook nog tegen
Op een duitse website travelamigos.de heeft iemand contact gehad met de mensen van Commodore. Dit was op het Itb Berlin. De opening van het hotel is 31 maart 2012.
Video Commodore Elite hotel (gezocht op baustelle commodore elite hotel)
http://www.holidaycheck.ch/hotel-Reisevideos_Commodore+Elite+Hotel-ch_rv-hid_325051.html?action=detail&mediaId=74525
Bedankt, deze had ik nog niet gezien.
Mocht je nog iets vinden meld je dit dan hier?
Alvast veel dank!
Mvg,
Fleurtje
Het gaat normaal open eind april begin mei,heb net een brief van sunjets gekregen wat er verandert enzo.
Ge ziet wel foto’s maar het zijn veel makettefoto’s.
Laat me eens weten waar jij die opvolging van het hotel gezien hebt alvast bedankt hoor.
groetjes.
Ik kreeg vandaag ook een brief van Sunjets.
Hier de link met foto’s over het hotel.
http://www.side-manavgat.de/foto_galerie/thumbnails.php?album=446
Mvg,
Fleurtje
He dag Fleurtje hartelijk bedankt om de link door te sturen zo zien we toch al hoe ver ze staan.Ik laat je zeker weten hoe het daar was als we terug zijn in juni ok? vele groetjes.
Graag gedaan!
Hebben jullie ook een kamer met zeezicht geboekt? En kreeg je ook de melding van het uitzicht op die ruwbouw die tot de winter stilligt? Hopelijk hebben we als reizigers daar geen last van
Mvg,
Greta
He hello Greta,
Wij hebben ook kamer met zeezicht geboekt en hopen ook dat we niet op dat bouwwerf moeten kijken.Wanneer gaan jullie?
vele groetjes.
Wij vertrekken op 5 augustus. Vanwaar zijn jullie afkomstig als ik vragen mag??
Mvg,
Fleurtje
He dag Fleurtje,
Wij zijn afkomstig van st.amandsberg tegen Gent.We kijken er naar uit naar de 8daagse vakantie hoelang gaan jullie?Het is de eerste keer dat we een hotel nemen waar geen kinderen zijn toegelaten.Hebben jullie al zo eens een hotel gehad?
vele groetjes van ons.:wereld:
***Wij werden verleden jaar wegens overboeking in de Sherwood Dreams doorgestuurd naar Sensimar Belek. Dit is ook een “couples only” hotel en we hebben(2 koppels), genoten van onze zàligste vakantie ooit! Daarom opteren we sterk om in de toekomst altijd - indien mogelijk - zo’n hotels te boeken. Het is de derde keer dat we een nieuw hotel bezoeken.
Mvg,
Fleurtje***
Hallo ik wou vragen aan de mensen die nu of in mei naar hotel commodore elite suites en spa gaan in Colakli zouden jullie iets kunnen laten weten hoe het er is?We zij echt benieuwd naar het nieuwe hotel.
En als jullie foto’s hebben kunnen jullie deze ook eens met ons delen dat zou zeer vriendelijk zijn.Alvast bedankt aan iedereen die dat zou willen doen ons iets te laten weten,wij gaan dat zeker ook doen als we gaan van 1 tot 8 juni.
vriendelijke groetjes van ons.
wij zijn sedert vrijdag terug en het is een super goed hotel,rustig aan het zwembad iets drukker aan het strand.zeer lekker eten en zeer vriendelijk personeel zeker Mustafa die de bediening doet bij het eten leuke aangename jongen.
veel duitsers wat belgen en engelsen geen russen das maar goed ook.
mooie rustig vakantie gehad en het zal een duur hotel worden maar alles is mooi afgewerkt niets op aan te merken.hopelijk vinden jullie het zo goed maar het was te kort voor ons 6 volle dagen is veel tekort.
prettige vakantie.:vak02:
wij zijn sedert vrijdag terug en het is een super goed hotel,rustig aan het zwembad iets drukker aan het strand.zeer lekker eten en zeer vriendelijk personeel zeker Mustafa die de bediening doet bij het eten leuke aangename jongen.
veel duitsers wat belgen en engelsen geen russen das maar goed ook.
mooie rustig vakantie gehad en het zal een duur hotel worden maar alles is mooi afgewerkt niets op aan te merken.hopelijk vinden jullie het zo goed maar het was te kort voor ons 6 volle dagen is veel tekort.
prettige vakantie.:vak02:
de ruwbouw ligt stil sedert mei geen last dus ze werken nietmeer.
Beste,
Bedankt voor je reactie. Ik begin stilaan te verlangen om het hotel te bezoeken. Ik lees ook alleen maar positieve reacties. Wij gaan er 10 volle dagen naartoe in augustus. Hoe zit het met animatie 's avonds, is die goed? Ik hoorde van zo’n 3 avonden per week. Is het eten lekker, hebben jullie de “à la carte-restaurants” geprobeerd? Verleden jaar hadden wij ook al zo’n zalige, rustige vakantie in de Sensimar Belek, ik hoop dat wij dat in dit hotel ook gaan terug vinden! Bediening, snacks aan het zwembad en/of strand?
Héél veel dank voor jou reactie hier!
fleurtje
Wat de animatie betreft is het vrij rustig wij hebben 3 keer een show gehad 1van een team zelf en dan 2 groepen die kwamen optreden echte acrobaten moii om te zien er is djavond en dansavond ook maar alles stopt om 23.00u en dan kan je terecht in de disco nachtclub maar veel volk was er daar nooit.
het eten is zeer lekker grote keuze je hebt s’morgens kleine koude en warme koekjes verschillende soorten brood,toast die jezelf kan roosteren en dan maken zij ook warme toast met kaas,vlees,tomaat,champignons,olijven enzo lekker,veel soorten eieren ,pannenkoeken.s’middags uitgebreid buffet ,amusekes,slaatjes,warme en koude gerechten keuze genoeg alsook veel desserts,ijs chocoladefontein,ook tema avonden zoals wij waren daar een week hebben een italiaanse,chineese,turkse en internationale avond gehad leuk en bij het binnenkomen staan ze je op te wachten met iets wat het thema is.s’morgens en s’middags eet je beneden en s’avonds eet je op het eerste verdiep.wij hebben steeds buiten gezeten het was zalig maar om 20.00u werd het wel frisjes het is nog vroeg op het seizoen he bij jullie zal het langer warmblijven.bij ons was het rond de 28 graden overdag niet te warm idiaal.wij zijn niet a la carte gaan eten je hebt er 2 een turks en een visrestaurant.zowel aan het zwembad als aan het strand is er bediening ze komen regelmatig rond om te vragen wat je wil drinken,je kan aan het strand ook s’middags eten niet zo uitgebreid een snack iets warm het verschilt van dag tot dag en ze zijn zeeer vriendelijk.Mustafa is een zeer goede garcon spreekt vlot en komt zeer sympathiek over.wij hebben een zeer rustige vakantie gehad en het was niet druk aan het zwembad veel stoelen zelf nog vrij.je mag met geen luchtmatras in het zwembad dat hangt uit,de handdoeken ga je halen in het spacenter beneden ook de fotograaf valt niemand lastig alsook de mensen die daar een winkeltje hebben laten je met rust spreken je wel aan maar puschen niet.ik zal proberen dit weekend wat foto’s op te zetten ok?ik dank dat je het goed gaat vinden wij gaan zeker nog terug.
vele groetjes en tot binnenkort nog eens ge moet maar vragen als er iets is ok?