Dank je voor je héél uitgebreide uitleg omtrent dit hotel. Ben blij zo geindormeerd te worden.
Het dobberen op het water bij 46C° het énorm grote zwembad van de Sensimar zal hooguit het énige zijn dat ik zal missen als ik jouw bericht lees. Ik kijk er alvast naar uit om foto’s van jouw vakantie te zien verschijnen
He Dag Fleurtje,:zon02:
We hebben nog veel mooiere foto’s mag het lukt nietom ze erop te zetten ze zijn te groot ze zijn met een groot toestel van Canon genomen.
Die tafel met bloemen die versierd is was onze tafel mijn partner verjaarde en we hebben dat met 6 andere belgen die we daar lhebben leren kennen haar verjaardag gevierd.We kregen cava,en dan na het eten hadden ze een taart gebakken met vuurwerk en kaarjes voor de jarige en op de kamer hadden we in de namidag ook al eens cava met een bord vers fruit gekregen.
De tafel is gewoon in het restaurant waar je s’avond moet eten.We zouden direct weer willen vertrekken naar daar.De ober Mustafa een niet te grote die is zeer vriendelijk en heeft voor die tafel gezorgd een toffe gast.:vak02:
We hebben nog mooie foto’s aan de fontein vooraan aan het hotel.
vele lieve groetjes en hopelijk zien we elkaar eens en horen we of schrijven we elkaar nog eens.alvast een leuke vakantie toegewenst.
ingrid
:zon02:
Hoi meid wij hebben in die 7dagen geen enkele avond gehad dat dat we iets speciaals moesten aandoen van een bepaald kleur.alleen waren er gewoon thema avonden.
wanneer vertrekken jullie?
breng de zon mee please.
groetjes.
***Wij vertrekken op 5 augustus naar Turkije, anders kunnen eens samen praten over onze reiservaringen via FB als je me wilt als vriend aanvaarden. Met onze 2 vorige hotels hadden wij ook prachtige ervaringen. Je laat het maar weten hé.
:zon02:
He Fleurtje wil jij me toevoegen via facebook mijn naam is ingrid van den broecke want wannneer ik jou naam zoek heb ik drie personen en weet niet wie van de drie je bent?
groetjes.>>>