>>>
Hoi,allemaal wij gaan van 12 juli t.e.m. 26 juli naar granada luxury resort hotel.Zijn drie belgische koppels met kinderen moest iemand meer uitleg hebben of fotos laat het me iets weten.Bedankt op voorhand.
hoi wij hebben ook geboekt van 21 /07 tot4/08 hopelijk is het af want het ziet er fantastisch uit. als er iemand fotos heeft van het hotel graag een berichtje hartelijk dank.
Wij hebben ook geboekt voor dit hotel. Het ziet er erg mooi uit op de foto’s. Wij vertrekken op 17 juli voor 10 dagen. Hebben geboekt bij adotravel voor een goede prijs. Wij zijn een koppel met 2 kinderen van 3 en 6. Wij wensen iedereen een fijne vakantie toe. Wellicht tot ziens in Granada Luxury Resort
Hoi,
Ja wij gaan dus ook naar dit hotel, wij zijn met nog een ander koppel afkomstig van de regio Antwerpen. Wij gaan van 1 juli tot 15 juli. Wij hebben geboekt via Duitsland met een vertrek vanuit Maastricht, scheelt wel een pak tegenover ander touropperators. Familiekamer geboekt en dit voor de prijs van 913 euro p.p. Zoals ik al heb gezegd gaan wij in maart naar ROYAL DRAGON en dan gaan we wel eens een kijkje nemen, laat wel iets horen hoever het staat.
Groetjes,
Ingrid
Wij hebben vandaag ook geboekt om naar granada luxury te gaan
er waren wel twijfels omdat het o.a. nieuw is en gaat het wel af zijn?
maar wij hebben het risico genomen…
aan de foto’s van de maquette te zien gaat het super goe meevallen …
wij gaan van 24 juli tot 04 augustus
groetjes
wij vertrekken 24 juli en we komen net zoals jullie op 4 augustus terug
kben wel een beetje benieuwd of het hotel volledig af zal zijn …
maar we gaan met een redelijke grote companie (9man)
alé tot in granada luxury
Heb vandaag 15 dagen geboekt in Granada…
Vertrekken op zondag 23 mei…uit Oostende met Sunjets
Hopelijk is alles ok met het hotel…
Het ziet er allemaal hemels uit hé !
Groetjes uit west-vlaanderen.
Edgard
Hallo iedereen,
Na een beetje onderzoek, ben toch al tientalle keren in Turkije geweest, heb ik het volgende vernomen van Mr Mustafa Kadioglu van het hotel Granada Luxury Resort zelf:
quote:
Thanks for your kind interest to our Hotel, firstly.
We can ensure you that we will open the hotel in may 2010.
To tell you the truth that we are planning now to open the hotel early
in April.
unquote
Dan nog het volgende: als je naar de hotelsite gaat, zie je dat er op 1km het
Alara tourism center ligt. Heb dit opgezocht op de computer en ziet er niet klein uit, er zijn min. 20 hotels naast elkaar. Ik denk dat je er dan ook wel winkels, bars, etc kunt vinden . Ik zal deze stad verder proberen uit te pluizen; Moest er iemand al iets meer van weten , gelieve dan een berichtje te laten.
Alvast bedankt
Ps: wij zijn van Wijnegem ( Antwerpen )
Ik wilde gisteren boeken via Sunjets maar daar vertelden ze me dat dit hotel 3 maanden vertraging had qua bouw en ik beter een alternatief zocht. Ik had al zelf contact opgenomen met het hotel om te vragen of het mogelijk was een kamer bij het zwembad te reserveren en heb een vriendelijke mail teruggekregen van id Mustafa dat hij zijn best zou doen.
Na het telefoontje van Sunjets heb ik hem dit gemeld per mail en gevraagd of dit inderdaad het geval is… benieuwd naar zijn tegenreactie.
Vreemd dus van Sunjets… zouden ze zoiets verzinnen als het hotel bv al volgeboekt is voor onze periode (25/7-4/8) mag ik vragen via welke Duitse site jullie zo goedkoop geboekt hebben want al de rest dat ik vind is veel duurder.
Beste,
Ik heb via ab-in-den-urlaub.de geboekt. Dit is al de 3de maal dat we via daar boeken. Verleden jaar mensen leren kennen die hetzelfde hotel via sunjets hadden geboekt en zij betaalden 300 euro p.p. meer dan wij. Heb verleden week een mail gestuurd naar het hotel, en daar verzekerde ze mij dat het hotel zelfs iets vroeger zou af zijn. In maart gaan wij naar Hotel ROYAL DRAGON, ongeveer 30 km. er vandaan en dan gaan we wel eens kijken. Indien het dan nog niet ver zou staan kunnen we nog altijd contact opnemen met onze touropperator. Als je nog vragen moest hebben je mag altijd mailtje sturen.
Groeten,
Van der Auwera Ingrid
Hallo iedereen,
Zoals gezegd wij hebben reeds geboekt via sunjets in dit hotel van 29/06 tot 09/07/2010. Ik heb vandaag een mail gekregen van Mustafa om te melden dat het hotel voor mei 2010 zal open zijn en dat de foto’s in januari of februari zullen beschikbaar zijn op de site.
Groetjes
Bright
Prachtig nieuws, ik hoop mooie foto’s ( geen makette ) te zien …in januari ?
Groetjes uit Gistel
Ook wij hebben via sunjets al geboekt voor dit hotel. Wij gaan van 21 augustus met 7 personen. Hopelijk is het in orde. Maar voor dat wij vertrekken hebben wij toch al wat reactie gehad van mensen die er al geweest zijn… duimen maar
oei wij hebben ook geboekt van 27juli tot 8 aug ik heb verleden week nog gebeld naar sunjets en ze vertelden me dat dit hotel zeker zijn deuren zal op tijd kunnen openen ,begrijp er niks van,grtjs natje
Het zou dus zeker voor de maand mei 2010 open zijn.
volgens sunjets wel ik was wel een beetje in paniek na het lezen hier van dit bericht dat ze 3 maanden vertraging zouden hebben,ik heb het allesins al teruggevonden op google maps,maar ik ga deze week nog eens terugbellen naar sunjets hoor want als dit zo moest zijn dan moeten ze toch hun klanten verwittigen hé,maar de mevrouw die ik aan de lijn had verzekerde me dat het op tijd ging openen.
wij hebben ook geboekt in dit hotel bij sunjets.vertrek 28 augustus.en er is ons ook niets gemeld van vertragingen van de opening van het hotel
Blij van al deze reacties te lezen,wij hebben ook
geboekt voor de granada luxery resort van 13 juli
tot 27 Juli en hopen ! hebben ook bij sunjets de vraag gesteld
en die zegden ook dat het hotel in mei open
zou zijn, dus kunnen we allemaal maar duimen
voor een mooie vakantie
Ondertussen heb ik opnieuw contact gehad met Mustafa, die heel erg verontwaardigd was dat er incorrecte informatie werd doorgegeven. Hij heeft me de details gevraagd van de contactpersoon bij Sunjets en me 100% verzekerd dat het hotel zeker en vast open zal zijn zoals verwacht en zelfs vroeger dan verwacht!
Ik vind het allemaal erg vreemd. Toen ik belde om mijn reservatie te maken raadde die Sunjets-medewerker mij het hotel af en toen ik toch vroeg om eens te kijken voor een kamer antwoordde hij eerst dat de vlucht van zondag 25/7 volzet was. Ik vroeg dan om de vlucht van 27/7 te reserveren en dan antwoordde hij dat er enkel nog een duurdere kamer beschikbaar was en toen ik die wilde reserveren zei hij dat hij zich vergist had en het enkel nog de familiekamer was die beschikbaar was. En opnieuw sprak hij van best een alternatief zoeken omdat we toch met een baby reisden…
Na herhaaldelijk contact met de GM van het hotel heb ik dan toch online gereserveerd van 27/7 tot 5/8. De GM heeft me per mail bevestigd dat ik een kamer bij het zwembad krijg ivm ons dochtertje. Nadien ontvangde ik van Sunjets nog een mail om extra 12.5 euro te vragen om die kamer aan te vragen bij het hotel… uiteraard niet op ingegaan… ik heb enorme twijfels over de correctheid van Sunjets maar ondertussen wel vertrouwen in het Granada Luxury Resort.
Natje, Nenneke & Karl… we gaan elkaar daar dus wel tegen het lijf lopen aangezien we ongeveer dezelfde periode geboekt hebben :dag: