Klint allemaal wel goed zo.
Kan iemand dit hotel terug vinden op google maps ofzo??
Klint allemaal wel goed zo.
Kan iemand dit hotel terug vinden op google maps ofzo??
wanneer je op google de naam van het
hotel intikt krijg je een hele boel foto’s
te zien , maar dan wel maquette foto’s :dag:
Ja maar als in google maps het adres intik krijg ik precies de locatie waar alleen maar kantoren zijn en zeker geen hotel of hotel in opbouw.
Heb ook al de hele kust van Alara afgezocht maar niets gevonden.
greetz
Hallo, nog thans heb ik het al verscheidene
keren gedaan om te tonen aan vrienden,
en het lukte
Probeer eens bij google in te tikken
granada luxery resort & spa alaya /okurcalar
en dan krijg je een gele achtergrond met
de naam van het hotel :slywink:
Ja natuurlijk zover was ik ook. Maar ik heb het hier over google MAPS…
Hierbij kan je via sattelietbeelden ongeveer de hele wereld verkennen.
Daarop heb ik het nog niet kunnen vinden.
http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl
Wanneer je hier ‘granada luxury resort & spa’ intikt krijg je een locatie in Alanya. Wanneer je gaat inzoemen kan je duidelijk zien dat het onmogelijk de juiste locatie is.
Inderdaad dat heb ik ook al gemerkt maar het gaat hem over een tourist center en ik denk dat er gewoon nog nioemand iets op gezet heeft. Je kan zelf foto’s op google maps zetten. Je moet naar de datum kijken wanneer de beelden gemaakt zijn.Dat is verschillend over de hele wereld.Die van België zijn aangepast in juli 2009
De beelden van de Turske Riviera kunnen mss al paar jaar oud zijn en dan kan er van de werken nog niet veel te zien zijn.
Ik ben ook nog eens even gaan kijken op google earth en de beelden zijn ook van juli 2009 maar het is gewoon het toeristenbureau en ik denk dat het normaal is aangezien het adres op de site van het hotel het algemene adres is van het tourist center.De meeste hotels hebben trouwens dat adres ginder.moesten we de correcte naam van de straat hebben dan zou het al iets makkelijker zijn. Het is ook niet mogelijk dat het daar ligt aangezien het hotel aan de zee ligt en bijna alle kamers zeezicht hebben.
ja idd,allee ik hoop da we ons gaan amuseren daar, ik vertrek op 27/07 om 6u stijgen we op in zaventem met freebird airlines,hopelijk is dit hotel veel beter dan vorig jaar grtjs natje:dag:
Hey ik heb een paar weken geleden een mail gestuurd naar Mustafa om wat foto’s te krijgen en ik heb 2 foto’s gekregen. Deze foto’s zijn van de bouw van het hotel en deze vind je in de bijlage.
Je weet ook niet van wanneer deze fotos zijn?
De ruwbouw is duidelijk af dus da’s een goed teken!
Hallo,
Bedankt voor de foto’s
wij vertrekken samen met nog een koppel op
13 juli tot 27 juli en zullen elkaar daar wel tegen
komen , hopellijk komt het ginder in orde
want nu ziet dat er nog niet goed uit:o
Als je op de foto’s klikt krijg je een vergroting. Daar staat duidelijk op 28/12/09 16.45u.
Deze foto’s zijn dus zéér recent.
:zon02:
is dat niet de datum en tijd van het verzenden van deze foto’s ?
ik heb deze vooravond gebeld naar sunjets om meer uitleg te vragen over het hotel een mannelijke medewerker heeft me verteld dat ze begin januari een bevestiging moeten krijgen van het hotel zelf dat het zal open zijn ,is dit niet het geval dan moeten we onze voorschotfactuur niet betalen en word de reis geannuleerd en kunnen we dan eventueel kijken indien we dat nog wensen voor een andere reis te boeken,dus het word afwachten tot de 2de week van januari dan mocht ik terug bellen,ik zeg er wel bij dat deze bevestigingsmail telt voor de maand juli waarin wij vertrekken,ik weet niet of dit voor de maand mei ook zo is of dat ze dit niet eerder moeten melden,in ieder geval ik hoop voor iedereen die geboekt heeft dat het ruim op tijd open is zodat iedereen kan genieten van zijn vakantie.
Ik heb zojuist uw bericht gelezen…wij vertrekken op 23 mei 15 dagen, ik zal er dus wel de eerste zijn, na onze vakantie breng ik wel verslag uit, no problem !
Groetjes uit Gistel
evandous
dank je wel ik wens jullie een schitterende reis toe, grtjs natje
ik heb vandaag mijn voorschotfactuur ontvangen van sunjets"te betalen voor 7/01/2010"
ik heb ze ook juist ontvangen maar betaal ze maar pas als ik nieuws heb binnen 14 dagen,dit heb ik zo afgesproken met de medewerker en mijn broer en zijn vrouw wachten ook van betalen tot we terug gebeld hebben en de bevestiging krijgen van sunjets.
Heb ook de voorschot factuur ontvangen van Sunjets…ik ga toch nog eerst bellen want mijn reis naar Granada is reeds in Mei 2010 !