De geplaatste foto’s zijn niet van 28/12/09, maar deze zijn reeds iets meer dan 1 maand geleden genomen.
Volgens de hotelleiding zou het hotel zelfs iets vroeger klaar zijn (zoals reeds verschillende malen werd vermeld). Uiteraard zou ik ook liever een ‘officiele’ bevestiging hebben vooraleer je betaald. Wij zelf hebben via onze touroperator (ab-in-den-urlaub) nog geen enkele vermelding ontvangen dat het wel of niet af zou zijn, maar wij vertrekken pas op 1 juli, en ben er dan ook vrij zeker van dat het voor ons geen probleem zal zijn. Aan de mensen die vroeger gaan hoop ik ten zeerste dat zij ook geen problemen ondervinden, en dan hebben we waarschijnlijk ook al foto’s van hen
Wij hebben ook de voorschotfactuur gekregen vandaag en ik heb ze toch al betaald omdat ik een mail kreeg van de manager dat ze vroeger zouden open zijn.
Wij vertrekken 29 juni voor 11 dagen
Groetjes
Bright
@ deBilde20 wij zullen aankomen 29 juni en blijven tot 9 juli dus ons zal je er zeker zien dan. We zijn daar met de 2 kinderen de jongste verjaart de dag van aankomst(6j) en mijn echtgenoot op 7 juli.Ik denk dat je eerder onze zoon van 9 zal tegenkomen voor het WK voetbal want hij is zelf een voetballertje.
Ik heb zojuist gebeld met een medewerker bij Sujets ( vrouw ).
na wat heen en weer over de opening of niet weet zij mij niets zeker te melden.
Enkel wanneer het hotel nog niet zou open zijn in de maand mei ( 23 mei vertrekken wij ) zouden wij naar een ander gelijkwaardig hotel overgeplaats worden, ik moet in ieder geval mijn voorschot betalen ( 07-01-10) anders kom ik in moeilijkheden met de administratie…
groetjes en maar hopen dat het goed komt !
evandous
mijn moeder reisde altijd met Sunjets en die zijn altijd hun beloften nagekomen. Ze heeft het ooit 1 keer gehad dat het hotel niet meer voldeed aan de beschrijving in de brochure en ze hebben haar naar een ander hotel doorverwezen waar ze veel meer luxe kreeg dat wat ze oorspronkelijk geboekt had. Ze hebben haar nadien nog een tegemoetkoming gedaan zonder dat ze ernaar moeten vragen heeft.Dus ik denk dat ze wel het nodige zullen doen mochten er problemen zijn met de voorziene openingsdatum.
Groetjes
eveneens allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar .we hebben ook geboekt bij sunjet met 4 personen voor 3 weken van 4 juni tot 25 juni hopelijk zien we elkaar wel ,nog veel vakantie plezier daaaag
WIJ WENSEN OOK AAN AL DE MENSEN >>>
DIE HUN VAKANTIE GEBOEKT HEBBEN
IN DIT HOTEL NET ALS WIJ TROUWENS
DAT ALLES MAG PERFECT IN ORDE ZIJN
EN IEDEREEN EEN SUPER VAKANTIE STAAT TE WACHTEN
VELE GROETJES EN EEN GELUKKIG 2010:dag:
hoi iedereen. voor iedereen hier beste wensen voor het nieuwe jaar. ik heb net granada geboekt voor mezelf (alleenstaande mama) en mn 3 kids (zoon 13j- dochter 16j-zoon 18j en een kameraad van hem 18j). wij vertrekken op 3 augustus en verblijven er 12 dagen. Ik ben benieuwd naar de animatie (dag en avond) en de discotheek, en eventuele restaurantjes en bars in de buurt. Ik weet het, niemand kan hier al iets van weten. Maar ja, ik ben benieuwd zoals iedereen hier. Trouwens, blijkbaar ben ik de enige hier die bij een nederlands reisbureau heeft geboekt: adotravel.nl, en dit dan nog online,en opstijgen in Eindhoven. je kan grananda ook boeken bij dti-travel, maar daar kon ik geen zeezicht boeken. Goede tip: alle reisbureaus vergelijken want het scheelt al rap honderden euro’s. ik had bij google granada luxury resort ingetypt. zo kreeg ik bekendheid van deze site en ook van de andere mogelijkheden, naast sunjets, om dit te boeken. iemand ervaring met adotravel. Ik heb wel net al mn bevestigingsmail ontvangen. Zijn er nog mensen met jeugd? tijdens onze periode?
aan allen een knallend oudjaar :zon02:. een zalig nieuwjaar, een zalig jaar en een super zomervakantie.
Zojuist aangemeld als lid bij wereldwijzer reisforums tijdens mijn speurtocht naar Granada Luxury Resort & Spa. Heel leuk om alle reacties te lezen over dit tot op heden ongeopende hotel. Wij hebben ook geboekt van 13/07 via Sunjets en kijken met spanning uit naar de eerste ervaringen. Voorlopig rest er me niets dan iedereen een heel fijne 2010 te wensen en een schitterend verblijf op onze gemeenschappelijke vakantiebestemming.
Ook van ons heel prettig en gezond 2010. Leuk om de reactie’s te horen allemaal. Ook ik heb mijn voorschot betaald en kijk er naar uit tegen dat het hotel echt open gaat. Tegen 21 augustus weten wij dank zij dit forum hoe onze vakantieplaats eruit ziet en of het mee-of tegenvalt!!! Maar wij zijn er gerust in. Groetjes
hallo, vooral een gelukkig nieuwjaar
ook wij en nog een koppel vertrekken ook op
13 juli tot 27juli ook via sunjets, we zullen elkaar
misschien wel tegen het lijf lopen , vertrekken via
Zaventem
groetjes