Piepzzzzzzzzz
Wij zijn een koppel uit Hemiksem en vertrekken op 7/8 vanuit Brussel, vorig jaar ook een nieuw hotel gekozen Carpe Diem Claros in Kusadasi en geweldig meegevallen!
Piepzzzzzzzzz
Wij zijn een koppel uit Hemiksem en vertrekken op 7/8 vanuit Brussel, vorig jaar ook een nieuw hotel gekozen Carpe Diem Claros in Kusadasi en geweldig meegevallen!
Allereerst wens ik iedereen een geweldig 2010 toe, met hopelijk een super vakantie!
Het is heel leuk om al deze reactie te lezen! Hopelijk kunnen we snel nog wat foto’s van de werken te zien krijgen.
Trouwens wij zijn een koppel uit Tienen en vertrekken 23 juni voor 13 dagen!
Aan iedereen een gelukkig 2010,
We proberen te boeken voor de periode van 23-07 tot 01-08-2010, moeten juist nog bevestiging krijgen van de kamerkeuze. We komen uit de streek van Maldegem.
Hopelijk tot deze zomer in de nieuwe Belgische kolonie!! :vak02:
gr
Angelo
Hallo,
Van 13 juli tot 27 juli zijn wij ook in dit hotel
wij zijn uit de omgeving Gavere en het andere koppel
die mee gaat uit Destelbergen , hopelijk tot dan:dag:
groetjes
de bilde 20 wens je een gelukkig nieuwjaar,ik heb ook geboekt van 4-6-2010 tot 25-6-2010 ik zie dat je woensdag de 23ste smiddags aankomt,dan zullen we elkaar wel eens tegenkomen wij zijn van sint-truiden. dat het maar snel juni is tot ziens
Ah da’s leuk… Blijkbaar gaan er van het forum toch heel wat mensen die periode op vakantie in Granada. Ik kan al reeds aant aftellen hoor!! >>>
beste cada indien jullie langer dan 7 dagen gaan dan kunnen jullie ons wegwijs maken in het hotel.wij vertrekken 28 augustus voor 14 dagen.greetz
Hallo groetjes uit Gistel…wij vertrekken uit het hotel Granada op 06-06-10 dus ons verblijf zal bij jullie aankomst reeds …voorbij zijn !! Hopelijk stellen we het allemaal prima in Granada !
Waarschijnlijk zien we elkaar…
evandous
Men ouders hebben gisteren dit hotel geboekt… Wij vertrekken op 6 augustus en blijven tot de 17de…
volges de foto’s ziet het er suppper uit…
Als er iemand meer foto’s of filmpjes heeft laat dit dan maar weten!
want ik ben reuze nieuwschierig naar het hotel…
Xjes yente
Ik woon ook in hemiksem…tog as ik by men vader ben…![]()
wy vertrekken op 6 augustus…xd
Xx
Hai,
Ik had deze forum bezocht en zag ook veel vermeldingen staan van Sunjets. Ik had toch besloten om prijsvergelijkingen te maken en kwam zo terecht op de site van adotravel. Ik heb uiteindelijk mijn vakantie bij adotravel.nl geboekt omdat ik per persoon 80E voordeliger uitkwam. Ik adviseer iedereen om de prijzen te vergelijken en ook op adotravel.nl te kijken. Het scheelt echt tientallen euros. Ik blijf in ieder geval deze forum volgen voor eventuele interessante ontwikkelingen. Succes iedereen.
Hi
Ik heb zonet een mail gestuurd naar het hotel om meer duidelijkheid te vragen ivm de geplande openingsdatum EN of ze soms nog extra foto’s kunnen doorsturen. Van zodra ik meer weet post ik het hier ! Wij hebben nog niet geboekt, wachten nu op mail en van zodra deze positief is zit er een kans in dat wij boeken.
Grtz
heb ik ook gedaan,en was idd iets goedkoper maar daar vlieg je met corendon, en daar ben ik door omstandigheden niet zo een fan van!
Heb ik ook bekeken maar toen moest ik naar Amsterdam toe wat mijn vervoerskosten (luchthavenvervoer) danig de hoogte injaagde dat ik beter af was om in Brussel te vertrekken.
Heb hiernet een mail gekregen van Mustafa (GM Granada):
" We can ensure You that our hotel will be opened before May , by the beginning of April.
This means opening will be 100% with its all units…
*There is no possibility to open the hotel after may , because we have already many reservations *
For the beginning of may and that means we must open the hotel before may….
*Here I send you a photo of present situation of the hotel, taken today… "
*De foto lijkt mij recenter dan de 2 foto’s die ik hier al online heb gezien.
Groeten
bedankt voor de gedane inspanning dit is zeker positief nieuws, tot later
Voila de boeking is een feit, van 23-7 tot 01-08 genieten. Kga mijn gents al wa oefenen want 'k laote kik nie mee mein kluute spele als ze int gents spreken :teeth:
Bedankt Evids voor de nieuwe foto, er is duidelijk al heel wat vooruitgang tegenover de vorige foto’s. Als er nog iemand foto’s of extra informatie te pakken krijgt, zeker niet twijfelen om het hier te posten!!!
Zonnige groeten ![]()
ik heb zonet de prijs bij adotravel vergeleken met die van sunjets.in die periode waneer wij vertrekken (28 augustus) is sunjets goedkoper (ong. 155 euro ) .waarschijnlijk omdat ze in die periode 12+2 toepassen. deze promo is geldig van 24/8 tot 30/8 .:zon02: greetz
Ik heb ook heel wat gegoogled en Sunjets was toch heel wat goedkoper dan de andere aanbieders voor ons. We wilden van eender welke luchthaven vertrekken maar Brussel bleek toch het goedkoopst in de periode dat wij gaan…
Hoe meer ik hier lees, hoe meer zin ik heb om te vertrekken… nog 7 maanden… pfff