Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Dit klopt, bij ab-in-den-urlaub was het zo goed als dezelfde prijs maar toen moest ik vertrekken uit luik of eindhoven en was het vertrekuur nergens terug te vinden dus dan maar trouw bij Sunjets gebleven.

hallo wij zijn ook twee koppels met 1kind van 8 jaar en 1 baby van 10 maanden . wij hebben ook nog niet geboekt gaan deze week wel de knoop doorhakken dus moest iemand nog iets meer weten laat het weten . wij zijn van sint -truiden

:dag:Dan zouden wij daar inderdaad de weg al moeten weten, wij blijven tot 31 augustus.

1 like

ik ben ook van st-truiden en ik denk dat ik de lokasie van het hotel gevonden heb.ga naar holidaycheck vraag turkije dan hotel vikingen qualty,klik op omgeving op kaart tonen, rechts daarvan ziet u een soort j ik denk dat het daar is

1 like

Inderdaad dit klopt volledig, het hotel is gelegen langs Vikingen. Dit had ik ook al op google earth terug gevoden. Jammer genoeg hangt er net een wolk boven ons Hotel. :disgust:

Deze beelden dateren van Mei 2009

http://img254.imageshack.us/img254/7829/granada.jpg

[URL=“ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs”]

Hallo,
wij zijn ook van de streek rond Sint-Truiden(Zoutleeuw) en gaan naar Granada Luxury Resort van 29/06 tot 13/07.
Ik vreesde ook dat 't hotel niet af zou zijn, maar ben nu toch een beetje gerustgesteld. Misschien toch maar een paar botten in de valies steken, dan kunnen we misschien wat meehelpen met chappen of zo…
Ik hoop wel dat er niet te veel Russen in 't hotel rondlopen, maar naar de reactie hier zullen wij toch niet de enige Belgen zijn hé.
A propos mijn oudste dochter (13jaar) viert ook haar verjaardag op 02 juli.

Groetjes
Frank

frank,laat uw botten maar thuis we zullen die russen wel aan het werk zetten ,dan zijn we daar vanaf .spijtig dat we elkaar niet zullen zien ,want ik ben daar met nog een gezin van 04-06 tot 25-06 jammer dank u . o ja DEBILDE gij ook dat was ik vergeten sorry

Als je op Holidaycheck.de kijkt naar de fotos van het hotel Vikingen,dan je op verschillende fotos de ruwbouw van granada luxury resort zien

1 like

Neenee Frank wij zullen bij een fris pintje of een lekkere cocktail wel kijken hoe de russen dat gaan doen daar :wink:

Mijn vriendin en ik zien u daar dan wel. Wij verblijven van 23/06 tot 05/07!
Wij zijn een jong koppel (22jaar) uit Tienen.

1 like

Heb even die foto’s opgezocht op Holidaychek bij Vikingen hotel en deze heb ik gevonden waar je Granada op de achtergrond kan terug vinden:

Foto’s dateren van ongeveer september 2009

http://www.holidaycheck.de/data/urlaubsbilder/mittel/4/1156944283.jpg

http://www.holidaycheck.de/data/urlaubsbilder/mittel/4/1156944263.jpg

8 likes

wij zijn ook belgen en gaan ook naar granada luxury resort ( gisteren geboekt ) het was bijna volledig volgeboekt !
wij gaan van 30 juni tot 10 juli
ben echt eens benieuwd want het resort ziet er PRACHTIG uit x

1 like

Mooi mooi zo… Dan zie ik julie daar ook :slight_smile: Met hoeveel gaan julie en welke leeftijd? Vanwaar zijn julie afkomstig?

We zouden een overzichtslijst moeten aanleggen wanneer iedereen gaat en met wie enzo :vak01:

1 like

OK Ik begin eraan !
Wij vertrekken uit Oostende op 23-05-10 15 dagen met Sunjets !

Allez, wie volgt ?
Groetjes
evandous

Hallo iedereen,

Wij vertrekken op 1 juli met 13 pers. voor 15 dagen en dit vanuit Maastricht. Wij zijn een groep met allemaal Belgen.
Tot binnenkort.

1 like

Ik heb het forum eens overlopen en een lijst gemaakt van de mensen hier aanwezig. De lijst heb ik opgesteld aan de hand van de vertrekdatum zodat dit overzichtelijk is. Achter de naam staat ook wat informatie die ik hier op de voorgaande paginas heb gevonden.

Het kan natuurlijk zijn dat ik mij ergens vergist heb of iemand ben vergeten. In dat geval laat je maar iets weten, ik zal de lijst op regelmatige tijdstippen wel aanpassen!

09/05 - ??/??: Mariorsca
23/05 - 06/06: evandous: afkomstig uit prov west - vlaanderen, Gistel (vanuit Oostende)
04/06 - 25/06: joseph: reist met 4 personen, afkomstig uit prov limburg (st truiden)
23/06 - 05/07: DeBilde20: Koppel 22 jaar uit Tienen
29/06 - 09/07: bright: koppel + 2 kids
29/06 - 12/07: frank0707: afkomstig uit Zoutleeuw en reist met kids (oudste 13jaar)
30/06 - 10/07: stefaan93
01/07 - 15/07: van der auwera: 13 personen afkomsting uit prov antwerpen (vanuit Maastricht)
06/07 - 19/07: zebrapat (belgen)
12/07 - 26/07: cortois: 3 belgische koppels met kids uit Wijnegem (Antwerpen)
13/07 - ??/??: Tiga
13/07 - 27/07: pluche: reist samen met 2 koppels afkomstig uit Gavere en Destelbergen
17/07 - 27/07: khooiberg: koppel met 2 kids van 3 en 6 (geboekt via adotravel) (nederlanders?)
20/07 - 29/07:** GinoB**
21/07 - 04/08:** karl**
23/07 - 01/08: angelodv: afkomstig uit Maldegem
24/07 - 04/08: Nenneke1992: met 9 personen
27/07 - 05/08: scoobidoo: reist met baby
27/07 - 08/08: natje: afkomstig uit Wevelgem
03/08 - 15/08: minneke: reist met haar 3 kids (13-16-18j) + kamaraad 18j (geboekt via adotravel, vanuit Eindhoven)
06/08 - 17/08: yente: reist samen met ouders, afkomstig uit Hemiksem
07/08 - ??/??:** yukike**: koppel uit Hemiksem
21/08 - 31/08: cada: met 7 personen
28/08 - 11/09: stopke

6 likes

dank u Debilde

Allez, we zullen daar dan toch niet alleen zijn hé. Wel fijn dat er zoveel Belgen naar toe gaan.
En zo te horen van verschillende leeftijden. Jong en “oud”. Allemaal welkom(zolang je maar een pintje of een raki lust hehehe)

Frank

Haha ik zie je aan de bar dan :wink:

Het hotel valt zeker in de smaak, hopelijk zijn we daarna nog even enthousiast!

Als er nog iemand extra informatie heeft, niet twijfelen en direct posten!

hallo beste reisgenoten.
wij zijn twee gezinnen uit België die graag feesten! het eerste gezin bestaat uit de ouders natuurlijk, en twee kinderen. een zoon van 23 samen met zijn vriendin van 21 en de dochter van 18. het andere gezin is familie van ons, rond de leeftijd van 50 jaar.
jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje als ons, we kunnen maar hopen op het beste en dat we toch al wind dicht zitten hé haha!
wij vertrekken 13 juli en blijven 14 dagen.
wij zijn van de regio rond lier.

wij zijn afkomstig uit beringen en reizen met twee personen

1 like