ikzelf ben 16 en gaat met men ouders ( met 3 personen dus ) x van 30 juni tot 10 juli
ikzelf ben 16 en gaat met men ouders ( met 3 personen in totaal ) van 30 juni tot 10 juli x
whoops xd sorry per ongeluk dubbel bericht gepost
^^
Hallo, ik vind het prachtig dat er zo direct gereageerd werd op mijn voorstel om een lijst aan te leggen !
Vandaag wat gezocht en nog een foto die aantoont dat hotel Granada een gebuur zou zijn van hotel Vikingen, we zullen niet alleen zijn in de omgeving.
Nogmaals bedankt en doe maar verder !
mvg.
evandous
Sorry de fotohad ik niet meegestuurd…hier volgt hij dan ( als het lukt ? )
We gaan met zijn tweetjes van 09 tot 17 /05 en komen uit Ardooie (W-VL)
Jullie kunnen al beginnen aftellen! Maar jullie zijn ook de eerste hier die verslag kunnen komen uitbrengen
:zon02:
Debilde, jij hebt dat prachtig gedaan. Ik stuur je nog wat info over mijn gezinnetje door. Wij komen uit Oud-Turnhout. Ikzelf ben alleenstaande mama van 43 jaar. en de leeftijden van mn kids heb je al. 13, 16, 18 en ne kameraad van mn zoon ook 18. Volgens jou lijst, ga ik Yenthe, Natje en het koppel Yukike tegenkomen. Ik kijk er alvast naar uit. Wij gaan van 3 augustus tot de 14de. (moest rekening houden dat mn jeugd nog naar Pukkelpop kon) :dag:Ik volg het forum dagelijks en ben superbenieuwd naar de eerste reisverslagen.
Hallo, wij zijn een familie uit Heist-op-den-Berg en hebben net geboekt vertrekken op 17 juli en komen terug op 02 augustus. Hebben een tweeling van 14 jaar oud mee. We kijken ernaar uit de eerste reacties te lezen.
Ik hoop DAT we een reisverslag kunnen uitbrengen; 'k mag er nie aan denken dat we daar voor gesloten deuren staan!Sunjets weet het ook nie goe meer ; kenissen die eind mei wilden boeken via sunjets werden afgeraden dit te doen omdat voor juni het hotel nog niet klaar zou zijn ??? De manager van het hotel spreekt dit volledig tegen ! Wordt ongetwijfeld vervolgd…
Dan stellen ze ons gewoon een ander hotel (hogere klasse) voor of kan je annuleren toch? Dit is mij toch voorgesteld indien het niet op tijd open is.
Dit maakt het nog eens zo spannend. >>>
Hallo, allemaal :dag:
Kunnen zij bij sunjets daar nu echt niets van te weten
komen, zijn er ginder geen hostessen of gelijk wat
die dit ginder zelf kunnen beoordelen
Denk toch niet, dat ze jullie aan een gesloten deur zullen laten staan
hoor! dat ware een slechte reclame voor sunjets
groetjes
Pluche
Voor een gesloten deur staan dat bestaat niet, je krijgt daar op voorhand nieuws van en een voortsel van een ander gelijkwaardig hotel!
Het komt wel goed, voor diegene die in mei of juni gaan is het altijd even koffiedik kijken natuurlijk!
Elke reisorganisatie is verplicht een gelijkwaardig hotel voor te stellen, en dat kan je dan nog weigeren ook!
Wij hebben dat vorig jaar ook gehad , wij gingen naar Carpe Diem Claros hoetel in Kusadasi, hotel ging ook open in mei ( in december ervoor stond daar nog weinig van recht)…voor de meigangers kwam dit ook te vroeg, voor ons (augustus) was alles perfect en een super vakantie gehad.
Tuurlijk moet je door de kleine mankementjes heen kijken dat een pas geopend hotel met zich meebrengt!
Grts
Wij gaan van 7-18 augustus…
Hallo iedereen,
wij hebben met drie (2 volwassenen en een 10jarige dochter) geboekt van 13 tot 23 mei
Wij zijn een koppel (48 en 55 jaar) uit Wilrijk (Antwerpen) en vertrekken vanuit Brussel (Sunjets) op 13/07 tot 23/07.
:dag:groetjes, Tiga
Hallo, wij hebben geboekt bij ADO-travel van 7 t/m 21 mei 2010 en komen uit Leidschendam (NL). Ik hoop dat onze groep (7 volwassen personen) een van de eerste gebruikers van het hotel mag zijn. Wij zullen onze ervaring direct delen op dit forum. Gr. groep RoLo uit Leidschendam.
HALLO IEDEREEN,WIJ,DAT ZIJN 5 VOLWASSENEN EN 3 KINDEREN GAAN NAAR GRANADA LUXURY RESORT VAN 9 TOT 16 MEI.HEB OOK EEN E-MAIL GEKREGEN VAN DE GENERAL MANAGER MUSTAFA DAT HET HOTEL KLAAR ZOU ZIJN EN WACHTEN VOL SPANNING AF OM TE MOGEN VERTREKKEN.O JA VANUIT OOSTENDE WANT WIJ ZIJN VAN WENDUINE.AAN ALLEN EEN PRETTIGE VAKANTIE GEWENST EN IK ZAL ZEKER VERSLAG UITBRENGEN VOOR DE LATERE VERTREKKERS.GRTJS GEERT.>>>:vak02:
ja hoor zeker en vast wij zijn met 4 volwass.en 3 kids 11,13,en 18,grtjs
Zo zie ik dat jullie er rapper zullen zijn dan wij !
Have a nice time !
groetjes uit Gistel.
evandous
Hey all
We gaan me 2 koppels en 4 kindere…
we kome uit beringe en Gent…
2 vn 10jaar
1 vn 15jaar
1 vn 13jaar
We zyn daar vn 14juli tot 25 juli>>> geboekt by sunjets:vak02::wereld:
Zyn er nog belge vn 13-16jaar (jongens+meisjes)=> reactie:zon02::evil: