@ Frank 0707 staat de 0707 voor je verjaardag?
mijn echtgenoot verjaart nl ook 0707 en dan zijn we ook ginder.
Ons jongste dochtertje verjaart de dag van aankomst 29/06
groetjes
Bright
Wij hebben een weekje geboekt vanaf 27 september en kijken nu al uit naar de reacties van diegenen die de paden voor ons zullen effenen.
Hallo,
zoals eerder al gezegd; wij gaan van 29 juni tot 13 juli.
Ik(Frank) wordt er dit jaar 50, mijn echtgenote(Fatima) wordt er 39 en wij hebben 2 dochters: Sofia(8 jaar) en Yasmine(13 jaar). 't Is te hopen dat er dan nog wat jeugd rondloopt; dan laten ze ons een beetje gerust. A propos, met zoveel Belgen(Vlamingen) mogen ze ons wel vermindering geven als we de animatie verzorgen!!! Allez santé…tot aan de bar in 't zwembad.
Doen we allemaal een belgische driekleur mee om aan onze parasol te bevestigen als herkenningspunt?? :wacko: Iemand een idee?
Misschien een zwart, geel rood klakske. 't Is “voetbal” hé.
Ja daar gaan we zeker goed kunnen supporteren voor onze nationale helden:BELGIUM::(![]()
Awel, wij kunnen tenminste ons klak draaien hoe we willen.
Zouden we dat eigenlijk nog meemaken? Voor de Belgen supporteren op vakantie.
Tegen dat ze nog eens mogen meedoen kan België niet meer bestaan.
Maar enfin we wijken af. …nog 5 maanden en half en we zijn weer weg.
Ik heb hier gelezen dat paar mensen contact hadden opgenomen de General Manager via e-mail.
Kheb gisteren ook een mailtje gestuurd, met vooral de hoop om nieuwe fotos te krijgen waar de vooruitgang van de werken zichtbaar is. En met succes want het begint er meer en meer als een prachtig hotel uit te zien ![]()
Ook bevestigde hij dat ze vroeger als gepland de deuren zullen openen:
DEAR MR,
WE WILL DEFINITELY OPEN THE HOTEL IN MAY, BUT NOW ALSO PLANNING TO OPEN IT
BY THE BEGINNING OF APRIL.
KIND REGARDS,
MUSTAFA KADIOGLU
GENERAL MANAGER
GRANADA LUXURY RESORT & SPA
http://img532.imageshack.us/img532/1666/photo1563.jpg
vergelijking:
Hallo; die 0707 staat eigenlihjk nergens voor. 't Was een zotte inval toen ze me vroegen om een naam te kiezen. Mijn oudste dochter echter heeft haar verjaardag op 02/07. En dan zijn wij ook daar. Eigenlijk benieuwd of ze iets gaan doen in 't hotel. Tot nu toe nog maar één keer meegemaakt dat ze een verjaardag echt vieren.
Als ge dat vooraf gaat melden of eventueel gaat navragen of ze iets kunnen doen… kdenk wel dat ze dan iets meer kunnen voor uw dochter ![]()
hallo Barni zijt ge al ingelogt,wat vindt ge ervan?
ha dag joseph hier is alles goed maar ik denk dat het hotel niet zal klaar geraaken
ik zou maar uitzien naar een ander of weet je wat je ook kan doen dat is eens naar daar gaan om te kijken hoe het er voor staat en weet je wat je doet neem uwe fantastische zoon ook mee dat zou pas wat zijn dan weet je zeker of het goed komt hé
Jah ik (yente) ben eigenlijk wel afkomstig van Duffel… Ik ben maar heel soms in Hemiksem…
Groetjes…
Hoi mensen,
Heb Okurcalar opgezocht en je kan daar wel excursies doen.
Moesten er mensen vragen hebben over de Manavgat markt ( maa + don ) of excursies
in deze buurt. Wij hebben er de laatste vijf jaar al wel wat gedaan in regio Side.
Weten over Side wel wat uitleg te geven.
Tevens begrijp ik jullie niet, want op de foto’s die ik hier meestuur staan wij toch al
in dat hotel. Volgens mij is dit toch al af ? Grapje !!!
Heb onze groep in de foto’s van het hotel verwerkt. Ook heb ik nog een foto van hoever de bouw op dit moment staat verwerkt in de maquette , om toch al een beetje dat vakantiegevoel te krijgen. Ik hoop voor jullie allemaal hetzelfde !
Groetjes
goeienavond iedereen,
Wij zouden willen boeken begin juni, maar ben een beetje ongerust.
Volgens de manager zal het hotel wel af zijn, maar ik heb daar nog steeds mijn twijfels over. En niet alleen daarover, heb het gevoel dat het hotel toch niet zo groot is en dat we daar als sardientjes naast elkaar gaan moeten liggen… Alles lijkt zo dicht tegen elkaar te staan…
Op de foto’s lijkt het niet zo groot, en de maquette, daar kan je niet op voortgaan.
Kan der mij iemand helpen om de knoop door te hakken …
Het hotel is inderdaag geen groot ‘clubhotel’ dat uitgestrekt is over een heel domein. Maar als je op de manquette kijkt zie je toch dat het hotel nog een stukje achterin springt. Daarbij is er ook een grote pier aanwezig. Heb niet echt de indruk dat je als sardientjes op elkaar gaat liggen. Negatief puntje is wel de ligging, rondom het hotel is weinig te zien. Daarvoor met je al snel een busje pakken. Maar da hoort bij de cultuur, een rit met de dolmus is altijd een avontuur op zich.
En de GM van het hotel zelf heeft vandaag nog gemailt met de boodschap in dat het in april al zou openen… Dus als je boekt voor juni of later moet je hiervoor geen schrik hebben. Waarschijnlijk zal er nu wel dag en nacht gewerkt worden! Natuurlijk moet je in uw achterhoofd houden dat er eventueel nog kinderziektes kunnen zijn… Maar wij hebben zeker niet getwijfeld en hebben er alle vertrouwen in! Ik denk dat een heel deel mensen hier op het forum mij hierin zullen steunen.
Denk er nog eens rustig over na… Ik weet niet wat uw verwachtingen zijn voor een leuke vakantie… :dag:
Trientje ik heb geen glazen bol en kan niet zeggen of dit een goed hotel is of niet.Heb twee jaar geleden in hotel sherwood gelegen te Lara dit hotel kun je daar perfect mee vergelijken bouw en omvang kamers. Normaal gezien heeft een hotel met volle bezetting toch nog genoeg ruimte voor zijn vakantiegangers ook al tal van keren veel grotere hotels gedaan laatste was vorig jaar nog Kamelya world (zijn 3 grote hotels) bijeen, hotel Grand aqua (zijn 2 grote hotels) en altijd wel een plekje ergens.
Ik denk eigenlijk ook dat het enige “minpuntje” van het hotel gaat zijn dat het zo in een rij van hotels langs een drukke? weg ligt. Dat had ik eigenlijk niet door toen ik het hotel geboekt heb maar door de foto’s krijg ik wel die indruk.
Wij zijn ook resort-hotels gewoon eigenlijk maar anderzijds denk ik dat we voor de rest wel verwend gaan worden tot en met dus ik heb er wel een goed oog in. In een nieuw hotel gaan ze nog veel meer moeite doen om alles voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.
TRIENTJE als je in juni nog wilt gaan bij SUNJETS dan moet je je haasten ,want ik heb juist gekeken en veel plaats is er niet meer; je kunt nog gaan van 1tot en met 15 juni met 2 personen voor 15 dagen. nog veel geluk hopelijk tot ziens daar want ik zal daar ook zijn daaag
DE BILDE, ik heb er eveneens het volste vertrouwen in ,maak u maar niet ongerust we gaan het goed hebben